ستون: ان خرابکاری کردم چه او آرزو; امیدوارم که او تا به وظیفه

بازدید LOWELLSUMMERmusic.org و به نظر می رسد 31 فصل 16 را نشان می دهد در محیط های زیبا از Boardinghouse پارک ب

توسط ATSHNEWS در 21 اردیبهشت 1399

بازدید LOWELLSUMMERmusic.org و به نظر می رسد 31 فصل 16 را نشان می دهد در محیط های زیبا از Boardinghouse پارک برای برخاست.

اما با حوادث تابستان می شود در سراسر انگلستان می تواند در این فصل حتی اتفاق می افتد ؟ اولین نمایش Gaelic Storm, قرار است در ماه ژوئن 20.

آنچه در مورد لوول عامیانه جشنواره در اواخر ماه جولای و زمانی که هزاران نفر از مردم خودرا برای امتحان اماده به سالن های مختلف در مرکز شهر لاول به شنیدن برخی از بهترین نوازندگان از شمال آمریکا ؟

یک رویداد قدر از جشنواره محلی طول می کشد تا ماه ها و ماه ها برنامه ریزی و در عین حال با چند نفر آشنا با فرایند برنامه ریزی گفت: ستون وجود دارد به سختی هر گونه برنامه ریزی است.

پس چه می دهد ؟ دو لوول بهترین و شناخته شده حوادث تابستان در سنگ با توجه به همه گیر?

Celeste برناردو سرپرست از لوول پارک تاریخی ملی گفت: ستون احتمال وجود خواهد داشت اخبار در هر دو جبهه این هفته است.

حتی اگر رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر برطرف محدودیت در 18 مه می خواهید مردم به خودرا برای امتحان اماده به BHP که با وجود جذابیت آن مراجعان نشسته در بالای یک دیگر ؟ و یا خواهد شد موسیقی-عاشقان بود تا برای بسته بندی JFK مدنی مرکز که شنبه ؟ تردید.

خواهد نوازندگان که از دور و گسترده بود مایل به پرواز در اینجا ؟

برای ثبت این Stratham عادلانه در نیوهمپشایر seacoast منطقه تعیین شده برای ماه جولای 16-19 لغو شده است به عنوان است که لنکستر عادلانه در شمال بخشی از دولت که اتفاق افتاده کار در روز.

به خانه نزدیک تر از تابستان محبوب ایتالیایی جشنواره در انتهای شمالی لغو شده است با توجه به گزارش در روز جمعه هرالد.

مختلف حوادث تابستان در سراسر مین نیز لغو شده است.

و پدر از همه آنها را Newport Folk, جشنواره, در, رود آیلند, برنامه ریزی شده برای اواخر ماه جولای نیز لغو شده است.

به نظر می رسد مانند مشاوران استخدام به ارائه گزارش خود در ارزیابی از میانه کالج رئیس جمهور جیمز Mabry آماده ارائه نتایج خود را به صورت الکترونیکی.

مشاوران به حال خودداری کردند در آینده به دانشگاه و ارائه گزارش خود در فرد به هیئت امنا.

وجود دارد شانس است که اتفاق می افتد پس امنا شده اند ملاقات از راه دور در حال حاضر از مارس.

پس از هیئت مدیره آخرین جلسه مجازی رئیس جیمز کمپبل تماس مشاوران و دستور داد آنها را به ارائه گزارش خود را به هیئت مدیره کامل در آینده ممکن است نشست.

زمان کمی بی دست و پا به عنوان جلسه برگزار می شود صبح از کالج شروع فعالیت های که در این سال ها برگزار شد در یک مجازی, مراسم, on May 21.

باید جالب صبح از پویایی است.

در حال حاضر که Vanna Howard رسما نامزد در برابر بازجویی از دولت تشکر. دیو Nangle در 17 Middlesex منطقه Gary والاس ممکن است می خواهم به خرید یک داور پیراهن که اگر او نمی کند در حال حاضر یکی.

والاس است مدیر اجرایی لوول سازمان مسکن و هاوارد است یکی از پنج کارفرمایان در هیئت کمیسیون.
همچنین خدمت در هیئت مدیره است که رابرت مک ماهون.

مک ماهون شما ممکن است به یاد بود جلو و مرکز در بالا دید رالی برای Nangle به زودی پس از فدرال تحت تعقیب و او را در 28 فقره در اواسط فوریه.

این تجمع در گوشه ای از Nesmith و Andover, خیابان, بود, طراحی شده توسط, چند, از جمله مک ماهون را برایان.
جوانتر مک ماهون و Nangle بسیار نزدیک هستند.

ستون شرط Nangle با حضور مک ماهون است جشن تولد در Clark جاده اصلی در هفته گذشته.

امیدوارم که هر کس اجتماعی فاصله و عینک و ماسک.

جلسه بعدی LHA هیئت کمیسیون می تواند ارزش خرید پاپ کورن برای.

همچنین در این مسابقه دموکرات لیزا آرنولد.

انتظار اولیه ویکتور یکی جمهوری خواه مارتین برک که در اجرا ناموفق برای شورای شهر.

بنابراین NANGLE رسما نامزد, با وجود این کیفرخواست: 10 فقره سیم تقلب; چهار فقره از تقلب در بانک; نه فقره از اظهارات نادرست به یک بانک و پنج فقره پرونده کاذب مالیاتی.

چندین وکلا و دادستان سابق گفته اند ستون های بسیاری از این اتهامات می تواند کاهش یافته است توسط ایالات متحده وکیل اندرو Lelling اگر Nangle همکاری با تحقیقات.

اگر شما به یاد داشته باشید آن نازل شد در کیفرخواست این تحقیقات شامل پروب به Nangle رابطه با یک شماره ناشناس در منطقه کسب و کار در بیلریکا, دراکات و تاینسبرو.

وکلا صحبت کرد که به ستون گفت و آن را خارج از قلمرو امکان است که Nangle می تواند در یک جهان از صدمه به اتهام defrauding IRS.

آن را بر روی اندام برای اندیشیدن به این احتمال که آمده اولیه روز در ماه سپتامبر Nangle نام ممکن است در انتخابات اما نامزدی خود را در دود.

صحبت از Nangle او برجسته بود در یک Howie Carr ستون منتشر شده در روز جمعه نسخه ای از بوستون هرالد.

به عنوان Carr معمولا او لعنتی سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Karyn "پرداخت به بازی" Polito و نظارت کمیته امور خارجه مشغول به تحصیل هنگامی که آن را مناسب برای بازگشایی اقتصاد است.

ستون, اما سریعا محور به Carr هدف اصلی: Polito را بگیرید و یاد دهید و مشکل آنها هستیم.

"آیا شما تا به حال چک کردن پرداخت به بازی عکس های رسانه های اجتماعی است ؟ بحث در مورد تنوع" Carr نوشت.

برای اولین بار با یک مکمل عکس گرفته شده در خارج از المپیا شد "Rep. دیو Nangle از لوول – فقط تیراندازی کرد."

لیست در می رود: دولت سپاهی Leigha Genduso "نه تحت تعقیب است اما تحت سوگند او اعتراف کرده به خرید و فروش مواد مخدر و پول شویی, درآمد, فرار از پرداخت مالیات و دروغ قبل یک هیئت منصفه فدرال."

سپس به طور معجزه آسایی "پلیس ایالتی استخدام Leigha و به او یک تفنگ. یکی دیگر از کسانی که در سراسر کشور جستجوهای."

هرزه. لری Trahan باید یک آه امداد تنفس این هفته است. دن کوه که به نظر می رسد در حال آماده شدن برای یک مسابقه برگشت با دانشجوی سال اول نماینده نمی گرداند و یا حتی بکشد مقالات برای مسابقه.

در سال 2018 کوه از دست داده و پیشنهاد خود را برای نماینده صندلی به Trahan توسط یک تیغ نازک حاشیه در میان بسته بندی دموکراتیک اولیه. اما حتی پس از آن به نظر نمی رسد 3 منطقه تا به حال دیده می شود آخرین رئیس سابق کارکنان برای شهردار بوستون مارتی والش.

در این مسابقه — که در حال حاضر پر از اخبار چرخه ماه — در ادامه به سرفصل. کوه مطرح متعدد اعتراض به رای شمارش در لوول. (پس از بازشماری او به پایان رسید 145 رای پشت Trahan.)

پس, تابستان, کوه انتقاد Trahan در رسانه های اجتماعی — و سپس در یک op-ed — برای تماس فوری استیضاح از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (به زودی پس از op-ed زد او را.)

چند ماه بعد Koh توجه خود را تبدیل به یک تحقیقات فدرال به Trahan کمپین مالی.

"اگر کنگره Trahan انتشار اظهارات بانک و همچنین به عنوان کامل لیست مشتری از سال 2018 است که در مرکز این اخلاق را بررسی و آن را ثابت می کند که او هیچ کار اشتباهی انجام داد من را اجرا خواهد کرد" با توجه به بیانیه منتشر شده توسط کوه در حال حاضر یک اندوور selectman.

در کوتاه وجود دارد به نظر می رسد به برخی از کسب و کار ناتمام.

کوه گفت: تصمیم خود را به اقامت در خارج از مسابقه در این سال بر اساس دو عامل.

"در این زمان مردم بر (در) شکست coronavirus و رئیس جمهور تهمت و است که باید در اولویت," او گفت:

او گفت که او قصد دارد برای کمک به تلاش برای انتخاب جو بایدن "تا آنجا که مبارزات انتخاباتی می خواهد" آیا این بدان معناست که ضربه زدن بر روی درب و یا تلفن های بانکی.

در حالی که در این سال ممکن است یک برای کوه او نیست حکم دیگری اجرا شود.

"من نمی خواهد که اجرا هم اگر من فکر می کنم این فوق العاده ویژه منطقه" او گفت:.

بیایید امیدواریم که متقاضیان برای رئیس دانشکده موقعیت در لوول بالا انجام تحقیقات خود را قبل از فرود مصاحبه. در غیر این صورت آنها را برای $343 میلیون تعجب.

از ارسال کار برای موقعیت فرود در ماساچوست انجمن مدرسه Superintendents' هیئت مدیره کار این هفته با یک لیست طولانی از وظایف شغلی اما هیچ اشاره ای به پنج سال پروژه ساخت و ساز انتظار می رود برای شروع فصل تابستان است.

نزدیک ترین آن می آید یک نقطه گلوله در شرح شغل که سر از مدرسه انتظار می رود: "نظارت و برقراری ارتباط انتظارات برای نگهداری و بهبود ساختمان, زمینه, تجهیزات, حمل و نقل و مواد غذایی خدمات برنامه است."

درست به عنوان یک منطقه نماینده با اشاره به این شهرستان است که دست زدن به بسیار واقعی تدارکات پروژه. اما چند فاز ساخت و ساز پروژه در سایت از زمان دبیرستان است که مطمئن شوید که برای اضافه کردن یک خاص, خوب, طعم برای این کار است.

شرح شغل ایجاد کرده است برخی از سوفل میان لوول جمهوری, تعجب آور با توجه به ترکیب این دو به ویژه شارژ مورد در شهر سیاست: پروژه های مدرسه بالا و سر از مدرسه.

بدون در نظر گرفتن فرایند استخدام رول در.

این هفته منطقه را از یک نظر سنجی که در آن اعضای جامعه می تواند وزن در در "کیفیت و مهارت و تجربه" است که مهم است برای موقعیت.

در همراهی با ولایت تجدید تلاش برای بهبود ارتباط با خانواده که به زبان انگلیسی نیست و این بررسی در دسترس است در عربی Khmer, لائوس, پرتغالی, اسپانیایی سواحیلی و ویتنامی.

بررسی در دسترس است تا روز دوشنبه 18 مه در https://www.lowell.k12.ma.us/hossurvey.

داخل لوول بالا — شاید البته — فارغ التحصیل از سالمندان هستند احساس نگرانی بیش از 100 دلار هزینه.

این هزینه را پوشش می دهد سالنامه ($65), کلاه و لباس شب (20 دلار) دیپلم ($15). اضافی 10 دلار هزینه دیر امر برای کسانی که آن را پرداخت.

در حالی که هزینه های جدید ارشد کوین Truong گفت: بسیاری از خانواده ها در حال حاضر دچار فشار مالی از coronavirus.

"من به صحبت بسیاری از همسالان من و رک و پوست کنده ما در بر داشت که در طول یک بحران انسانی این است که کاملا نفرت انگیز برای دانش آموزانی که به سادگی می خواهید به فارغ التحصیل" Truong نوشت: در یک ایمیل. "بسیاری از دانش آموزان که از دست داده اند شغل خود را در کنار خانواده های خود در حال حاضر پرداخت برای ثبت نام کالج هزینه ها و تمرکز وجوه خود را در ضرورت چنین به عنوان اجاره پرداخت و مواد غذایی است."

منطقه نشده و تصمیم نهایی در مورد چگونگی و یا زمانی که برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی برای حدود 750 فارغ التحصیلان ترک نیاز به یک کلاه و لباس شب در برزخ است.

همچنین این سالنامه حتی به پایان رسید, با توجه به پایان ناگهانی به مدرسه در سال ؟ Truong فکر می کند هیچ. رئیس حقوق صاحبان سهام و تعامل افسر Latifah فیلیپس فکر می کند بله. نه می داند برای مطمئن شوید.

فیلیپس گفت که این منطقه در حال کار بر روی یک طرح را برای هزینه. در مدرسه جلسه این هفته کمیته تصویب $57,000 انتقال از دانش آموز فعالیت صندوق که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش این هزینه برای دانش آموزان است. اما فیلیپس گفت: این منطقه است که هنوز هم بدانند برخی از امور مالی.

اگر مدرسه است که قادر به پوشش این هزینه برای همه دانش آموزان او گفت که آنها برنامه ریزی برای اعلام آن به سالمندان به عنوان یک شگفتی است.

به عنوان در سال گذشته سالمندان که نشان می دهد نیاز مالی می توانید بپرسید برای چشم پوشی او گفت:. فیلیپس گفت که او انتظار دارد که تعداد درخواست ها برای این کمک به بالاتر در این سال با توجه به کوروناویروس.

"ما به دنبال حمایت از دانش آموزانی که نشان داده اند چالش با پرداخت هزینه" او گفت:.

دراکات – شهر تقسیم شده است.

پس اخیر استخدام موقت شهر مدیر ان خرابکاری به عنوان دراکات را کامل بالای اجرایی ساکنان محلی شده است برای رفتن به عقب و جلو در رسانه های اجتماعی. برخی از موضوع را با این واقعیت است که هیئت Selectmen تصمیم به رها کردن آن جستجو و استخدام یک نامزد بود که انتخاب شده به عنوان فینالیست برای موقعیت. دیگران احساس می کنید که خرابکاری به دست آورده و بهترین انتخاب برای دراکات در این نامشخص زمان.

شاید در هیچ جا به این بخش بیشتر شده است آشکار از روی هیئت مدیره خود را.

این selectmen بحث از دوشنبه به طول انجامید که برای حدود 45 دقیقه قبل از هیئت مدیره رای دادند 3-2 به استخدام Vandal — بود قطعا و بدون جنگ است. رئیس جسی Forcier, Selectman یوسف DiRocco جونیور و Selectman آلیسون هیوز در بر داشت خود را در تقابل با Selectmen تونی Archinski و تامی Dristiliaris.

در زمان آنها حتی به طور مستقیم در هدف در هر یک از دیگر مانند زمانی که Forcier اشاره کرد که Dristiliaris نیست خودش را در دسترس برای چند جلسه پیشنهاد خرما برای فینالیست مصاحبه پس از او ساخته شده یک نقطه که هیئت مدیره می تواند انجام داده اند مصاحبه ها از طریق زوم.

Dristiliaris شد هدف از انتقاد دوباره پس از اظهار نظر که وجود دارد کمتر ترافیک در شهر هال در گیر یک نقطه او به ارمغان آورد تا در اشاره به نامه خرابکاری در نامه ای به هیئت مدیره که اشاره کرد که او انجام شده است نقش دو موقعیت. Dristiliaris گفت که او مطمئن بود که اگر خرابکاری می تواند تحمل استرس از موقعیت.

"وجود دارد نه به اندازه فیزیکی ترافیک وجود دارد اما قطعا ترافیک تامی" هیوز گفت. به عنوان Dristiliaris در ادامه استدلال می کند که استخدام شهر مدیر است نه اورژانس نگرانی هیوز interjected دوباره. "اورژانس وجود دارد Tami," او گفت:. "چگونه می تواند شما نشستن وجود دارد و می گویند که؟"

سپس, پس از افزایش نگرانی ها در اطراف اطاق عقب اجماع سازی در اوایل جلسه Dristiliaris بعد از بازگشت به این موضوع به ظاهر اشاره انگشت در DiRocco که باز شده است مورد حمایت خود را برای خرابکاری در جلسات.

"من بسیار نا امید با این هیئت مدیره و من حتی نمی تواند بر این باورند که ما شده ایم مورد آزار واقع شدند به این کسی که برگزاری و دیگر اعضای این هیئت مدیره. و آنها می دانند که آنها چه کسانی هستند چرا که آنها بی اندازه از مقدار زمان در سالن شهر. و آنها وجود دارد روز ما از دریافت این نامه که به خاطر من تو را دیدم آنها را ترک با نامه ای در دست من زمانی که من ایمیل دریافت شد" Dristiliaris گفت: با اشاره به نامه خرابکاری ارسال به هیئت مدیره درخواست او بود منصوب شهر مدیر و یا مجاز به بازگشت به موقعیت خود را.

"من صحبت کردن به شما, جو," او اضافه شده یک لحظه بعد پس از DiRocco interjected.

تقسیم یا نه, این شهر دارای یک مدیر جدید و به نظر می رسد به عنوان اینکه او در اینجا به ماندن حداقل برای زمان حال. سوال این خواهد بود که آیا selectmen قادر به دریافت در همان صفحه به عنوان شهر همچنان دست به گریبان با COVID-19 بیماری همه گیر -- نه به ذکر است آنچه در هیئت مدیره را نگاه خواهم آمد ماه ژوئن هنگامی که Dristiliaris و هیوز خواهد بود و دو عضو جدید را به کرسی های خود را.

وجود دارد قلب سنگین ناشی از اخبار دراکات.

نه تنها خرابکاری انتصاب پرواز به ماه از جستجو و مصاحبه های انجام شده توسط مقامات شهر از پنجره سمت راست, اما آن را حتی بیشتر کنجکاو داده می شود که خرابکاری نبود یکی از چهار فینالیست انتخاب شده توسط یک غربالگری کمیته. کسانی که فینالیست شامل سابق ماساچوست شهردار Kenneth خاکستری فرامینگهام افسر ارشد عامل تاچر Kezer III, Southbridge شهر مدیر رونالد سن آنجلو و گروتون شهر Manager علامت حداد.

در حالی که سه تن دیگر فینالیست به کامل شخصی و واکنش به اخبار از هیئت مدیره تصمیم گیری اوایل هفته گذشته حداد آمد در صبح روز جمعه در کوتاه مد.

"من هیچ نظری در دراکات."

قدیمی شهر مدیر بوده و در گروتون از سال 2008 بود که قبلا مختصری در سخنان خود در مورد امکان پیوستن به دراکات. بازگشت در ماه فوریه حداد گفت که او "بسیار خوشحال" در گروتون او را دیدم دراکات به عنوان "یک مسئولیت بزرگ به در" در حرفه خود.

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران مگ مک اینتایر در دراکات; Jon وینکلر در گروتون; الیزابت دابینز در لوول; و سازمانی ویرایشگر کریستوفر اسکات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب