پرونده defunding امریکا پلیس و نیاز به نظم و قانون

این مورد برای defunding پلیس با سیاه زندگی توجه طرفداران را نیست درمان سیستمیک نژاد پرستی در ایالات متحده است.

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

این مورد برای defunding پلیس با سیاه زندگی توجه طرفداران را نیست درمان سیستمیک نژاد پرستی در ایالات متحده است. در نتیجه, آن را تنها در آتش اختلافات نژادی, جرم و پوسیدگی در امریکا سیاه جوامع است.

شکی نیست که مرگ دلخراش از قربانیان مانند جورج فلوید سزاوار عدالت است. و بدون شک وجود دارد که آمریکا پلیس باید تحت مستمر اصلاحات به عنوان پلیس آمریکا بود که در طول تاریخ درگیر در عصر جیم کلاغ برده داری و تبعیض نژادی است.

گویا حرکات به سمت عدالت اجتماعی برای قربانیان, اما, اند تضعیف خشونت شورش arsonists و غارتگران از کسب و کار بسیاری از آنها استخدام سیاه پوستان — اثبات زمان و دوباره که آمریکا افسران پلیس در حال حاضر مورد نیاز بیشتر از همیشه.

Defunding پلیس تنها افزایش سرقت, باند فعالیت قتل و نژادی و نابرابری در امریکا سیاه جوامع است. و defunding پلیس را به خصوص به مخاطره می اندازد مطیع قانون آمریکایی های آفریقایی تبار ساکن در مناطق جرم خيز که باید توجه داشته باشید هستند افرادی که با پلیس تماس بگیرید زمانی که جنایات طاعون جامعه خود.

موفقیت "پنجره شکسته پلیس' در دهه 1990 نشان داده پایین تاریخی در ایالات متحده نرخ جرم و جنایت به عنوان افسران رایگان اعطا سلطنت را برای مقابله با اعمال panhandling, نقاشی های دیواری و مدنی اختلال — تعداد کمی از بسیاری از شاخص های که موجب جرم و جنایت در جامعه است.

Defunding آمریکا اجرای قانون توقف هر گونه تلاش برای حفظ 'پنجره شکسته پلیس,' است که به نوبه خود imperils ایمنی همه افراد در هر ایالات متحده در منطقه.

St. Louis رئیس پلیس سام Tauk ابداع 'فرگوسن اثر' — پس از 2014 تیراندازی به مایکل براون در فرگوسن میسوری — نشان می دهد که که در آن پلیس ترس animus از 'پنجره های شکسته' شرایط وجود دارد می شود کاهش حضور و اجرای قانون به عنوان یک نتیجه افزایش جرم و جنایت است.

این فاحش اعمال پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس را نه تنها بیشتر جنایات بلکه باید پیامدهای روانی بر افسران پلیس. برش پلیس حقوق افسران باید انگیزه کمی برای نشان دادن کار و یا حتی انتخاب کنید تا گوشی در هنگام سرقت یا قتل رخ می دهد. مدیر پلیس لس آنجلس محافظ لیگ ادعا در 29 ژوئن 2020 CBS گزارش "روحیه پایین در میان رتبه و فایل Los Angeles Police Department افسران."

آن را تنها یک ماده از زمان قبل از اینکه افسران پلیس ترک پست خود را به تاخت و تاز کردن توسط مددکاران اجتماعی. به زودی از آن خواهد شد مسئولیت اجتماعی کارگران برای مقابله با بالا جنایات و بیشتر اختلافات نژادی — به خصوص در مسابقات — که دامن زدن بین آمریکایی های آفریقایی تبار و ایالات متحده در اجرای قانون — که شایان ذکر تشکیل جمعیت قابل توجهی از سیاه پوستان است.

متاسفانه "سیاه پوستان آمریکایی بین سنین 10 و 43 مردن قتل در 13 بار نرخ سفیده با توجه به CDC. علاوه بر این در شهرهای بزرگ از جمله نیویورک, سیاه پوستان را تا 73 درصد از تمام قربانیان تیراندازی هر چند آنها تنها 23 درصد از جمعیت در شهرستان," با توجه به شهرستان مجله.

بنابراین اثبات خوردن در پودینگ. و تا زمانی که جمعیت آمریکایی های آفریقایی تبار ساکن در مناطق جرم خيز می تواند خود را اثبات کند به مدنی شهروندان مطیع قانون ایالات متحده پلیس و نگهداری از نظم و قانون باید باقی می ماند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن