بزرگترین تامین اجتماعی اشتباه

دیروز در حالی که من مداخله هفتگی رادیو برنامه "پول رایگان ساعت رادیو" ما تا به حال یک کیسه مراسلات پستی سوال د

توسط ATSHNEWS در 12 مرداد 1399

دیروز در حالی که من مداخله هفتگی رادیو برنامه "پول رایگان ساعت رادیو" ما تا به حال یک کیسه مراسلات پستی سوال در مورد امنیت اجتماعی است. پرسشنامه پرسید: "چه زمانی بهترین زمان برای اجتماعی را امنیتی؟"

اولین و دقیق ترین پاسخ به این سوال است که: من هیچ نظری ندارم. من می دانم که هیچ چیزی در مورد این فرد پس چگونه می تواند به من جواب بده ؟

قبل از حفر عمیق تر, اما من فکر می کنم این مهم است به درک هدف از امنیت اجتماعی است. آن را ایجاد و طراحی شده است برای امنیت دراز مدت. آن را طراحی شده به توان اولیه خود را به برنامه های بازنشستگی که آن را برای حدود 20%-40% از جمعیت که بسته به نوع مطالعه شما تکیه می کنند. در هر صورت این راه بیش از حد بسیاری از.

پس چگونه به دانستن آن است که طراحی شده برای امنیت دراز مدت تاثیر چگونه شما تصمیم به انتخاب کنند ؟ به نظر من این یک بازی-changer. آن را به ارمغان می آورد به تمرکز شدید این سوالات و عواملی که باید مورد بحث: آیا ما تماس گیرنده متاهل یا مجرد ؟ او است اولیه یا ثانویه نان آور? چه دارایی های دیگر وجود دارد ؟ است وجود دارد یک حقوق بازنشستگی ؟ چه مالیات بر وضعیت ؟ او هنوز هم به کار کنید ؟ چه او طرح به کار می کند ؟ چه نوع از بازنشستگی مورد نظر است? و این فقط سوال من فکر می کنم به درخواست به عنوان من نوشتن این ستون.

ترین نگرانی های مردم به نظر می رسد باید در مورد مزایای تامین اجتماعی است که چگونه به حداکثر رساندن سود خود را. به طوری که آنها را به این طرز فکر بیشتر در حال حاضر کمتر بعد یا کمتر در حال حاضر و بیشتر بعد. باید سود در اسرع وقت برای اطمینان از حداکثر پرداخت در مورد مرگ من قبل از دریافت سود ؟ من می خواهم پول بیشتری در حالی که من جوانتر و قادر به لذت بردن از آن است. چه اگر آن را اجرا می کند قبل از اینکه من فرصت استفاده از آن را? یا باید آن را من بعد از آن, بنابراین من نمی خواهد اجرا از پول اگر من زندگی می کنند ،

همه این نگرانی معتبر هستند اما آنها نیاز به رسیدگی در این زمینه از کل تصویر. شما بیشتر می توانید تعیین بهترین زمان برای گرفتن امنیت اجتماعی بدون نگاه کردن به وضعیت کل از شما می دانید که چگونه برای رسیدن به مقصد بدون دانستن که در آن شما هنگامی که شما شروع.

شروع با چالش های است که نیاز به خطاب هنگامی که برنامه ریزی برای دوران بازنشستگی. مالیات تورم بهداشت و مراقبت طولانی مدت و مرگ و زندگی مربوط به تمام بخش قابل توجهی بازی. اما یکی به نظر من این است: چه مدت می خواهید به زندگی می کنند. من نوشت: حتی یک کتاب در مورد این موضوع به نام "آماده است. مجموعه. بازنشسته!," که ما خواهد بود خوشحال به هر کسی که تماس در. این است که دوباره به نظر من سوال است که باید حل شود قبل از هر گونه برنامه ریزی انجام می شود.

اگر شما در حال 65 و طول عمر خود را در حدود 82 برای یک مرد و 84 برای یک زن. مشکل این است که امید به زندگی به این معنی هیچ چیز هنگامی که به فردی است. امید به زندگی است که صرفا سن زمانی که نیمی از این افراد در نمونه گیری آماری فوت کرده اند. هیچ راهی وجود دارد برای یک گروه از یک و یا حتی دو برای رسیدن به هر نوع آماری ارتباط. باید آن را محاسبه بیش از یک گروه بزرگی از مردم و یا دیگری آن را بی معنی است. به عنوان یک فرد شما فقط به عنوان به احتمال زیاد به زندگی 30 سال به عنوان شما 10. شما هیچ راهی برای دانستن بنابراین شما هیچ راهی برای برنامه ریزی.

حداقل راه کارآمد برای برنامه ریزی برای ناشناخته دوره است که برای قرار دادن دور یک توده بزرگ از پول است. اولین بار, مگر آن سرمایه گذاری آن به تدریج از بین می رود به تورم است. و اگر شما آن را سرمایه گذاری شما می توانید تنها با صرف حدود 3 ٪ در سال برای جلوگیری از این احتمال در حال اجرا است. که کمتر -- در حال حاضر -- بیشتر-بعد سناریو با اشاره به قبلا.

علاوه بر این با امید به زندگی, شما می توانید پرداخت هر فرد در استخر حداکثر پرداخت بدون هیچ گونه نگرانی در مورد در حال اجرا از پول است. هنگامی که شما گسترش طول عمر خطر بیش از یک معنی داری در گروه شما می توانید محاسبه پرداخت بر اساس امید به زندگی. بنابراین اگر شما 300.000 دلار در پس انداز بازنشستگی خود را و شما باید 15 سال امید به زندگی, شما می توانید پرداخت از $20 ، 000 سال بدون خطر, درآمد که نیاز به یک بازار سرمایه گذاری $666,667 برای رسیدن به 90 درصد شانس موفقیت.

اما اگر مرگ من قبل از من به نوبه خود 70?, مردم اغلب می پرسند که پاسخ من: برای من مهم نیست. مهم نیست که برای بسیاری از دلایل. نقطه از درآمد طرح نیست به حدس می زنم که آیا به رفتن بیشتر در حال حاضر کمتر بعد یا کمتر در حال حاضر بیشتر بعد; نقطه ای از یک طرح است که به خودتان را در تر-در حال حاضر-بیشتر-بعد از استقرار. این تنها می تواند انجام شود با برنامه ریزی. اگر شما موثر تر پلاگین زندگی-امید به سوراخ با به تأخیر انداختن پرداخت خود را, شما می توانید منحرف بیشتر از پس انداز بازنشستگی خود را به سال قبل از شروع نفع خود را به جای داشتن به آن را در خدمت "دو وظیفه" (شیوه زندگی در حال حاضر طول عمر بعد).

با تخصیص مناسب دارایی های خود را مناسب نقش, همه چیز در مورد استفاده موثر تر فراهم می کند که در حال حاضر بیشتر و بیشتر به بعد بدون نیاز به نگرانی در مورد نیاز به اندازه کافی در هر زمان داده شده.

استفان کلی است که یک رهبر شناخته شده در درآمد بازنشستگی برنامه ریزی است. واقع در Nashua, New Hampshire او خدمات بوستون و نیوانگلند مناطق. او نویسنده پنج کتاب از جمله "به من بگویید هنگامی که شما در حال رفتن به مرگ و من به شما بگویم که چگونه به خوبی شما می توانید زندگی می کنند" می پردازد که با این مشکل که ناشناخته دوره ایجاد برای برنامه ریزی بازنشستگی. آن را از دیگر کتاب های موجود در Amazon.com. خود برنامه های رادیویی رایگان پول بچه ها شنیده می شود هر شنبه در ساعت 8 صبح در WFEA و هر یکشنبه در ظهر روز WCAP. او همچنین انجام برنامه ریزی کارگاه های آموزشی در انگلستان آموزش بزرگسالان مرکز واقع در Nashua. مشاوره اولیه همیشه رایگان است. شما می توانید رسیدن به استیو در 603-881-8811 و یا در www.FreeToRetireRadio.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب