ثبت آگهی تبلیغاتی دیگر راز نیست

همان طور که دیدید، حضور در این وبسایتها به شما کمک میکند بیش از پیش شناخته شوید، مشتریان بیشتری را بهسمت خودت

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

همان طور که دیدید، حضور در این وبسایتها به شما کمک میکند بیش از پیش شناخته شوید، مشتریان بیشتری را بهسمت خودتان بکشانید و در نهایت، با کمک سرویسهای متنوع یکتانت به آنچه که میخواهید، برسید. از حضور در جمع کاربران سایت آگهی رایگان حجره از شما تشکر می کنیم . بد نیست بدانید برخی سایتها تبلیغ شما را فقط به کاربران موبایل و در جایگاه استیکی (چسبان) نمایش میدهند. بهعنوان مثال، ممکن است محصول شما فقط برای مردان یا زنان باشد؛ بنابراین شما باید بدانید ترافیک اصلی آنها را زنان تشکیل میدهند یا مردان؟ بهعنوان مثال، ممکن است بنر شما نتواند انتظارتان را برآورده کند. ممکن است که محتوایی در این سایتها وجود داشته باشد که به تصویر برند شما لطمه وارد کند. برای درج آگهی رایگان در سایت، یافتن بستری مناسب که شما و کسب و کار و خدماتتان را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد ممکن است به همین راحتی هم نباشد! وبسایت وینوتیفای با امکان ثبت آگهی اینترنتی و تبلیغاتی (رایگان)، بستری ویژه برای تبلیغات، اطلاعرسانی و معرفی انواع کالا، محصولات و خدمات انواع مشاغل و کسب و کارها را فراهم میآورد. فروش و اجرای انواع تایل بین کابینتی یزد! مثلاً فروش محصولات لاکچری در سایتهای خبری امکانپذیر نیست.

در این مقاله، با تبلیغات در سایتهای پربازدید و ۱۴ وبسایت محبوب ایرانی و هزینهٔ نمایش تبلیغ در آنها آشنا شدید. با تبلیغ در گوگل؛ سایت شما در صفحه اول قرار میگیرد. سایت آگهی نیچ یا در اصطلاح نیچ مارکتینگ (Niche Marketing)، برای درج آگهی ها خیلی تخصصی تر نسبت به گروه سایت آگهی تخصصی می باشد. امروزه تعداد زیادی از این سایت ها در حال خدمت رسانی به کاربران خود می باشند و فضایی رایگان و پر بازدید را در اختیار آنها گذاشتهاند تا به این صورت محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند. وی طی چند سال ۹۰ اپیزود این مجموعه را تولید کرد اگر چه در تمام این سالها و قبل از مرگ کاواندولی، از او خواسته شد فصلهای تازهای از مجموعه انیمیشنی خود را تولید و کارگردانی کند اما وی زیر بار این درخواست نرفت و با پرکاری در این رابطه مخالف بود. نخستین بنای این مجموعه اینتیهوآتانا (به اسپانیایی: Intihuatana)، معبد خورشید که اتاقی با ۳ پنجره و در منطقهای از ماچو پیچو که باستانشناسان آن را منطقهٔ مقدس مینامند، میباشد. ۲ سرویس ویژه هم برای تبلیغ فروشگاه اینترنتی در نظر گرفتهایم که با کمک آنها دیگر نیاز نیست صاحب فروشگاه آنلاین تبلیغ بسازد!

شما به مخاطبی نیاز دارید که زمان خود را صرف گشتوگذار سایتهای پربازدید تبلیغاتی میکند. شما میتوانید روی این ظرفیت برای معرفی خود و جذب مشتری حساب کنید. برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید . سایت ثبت آگهی adv747 هم از این قاعده مثتثنی نبوده و فعالیت خود را آغاز و به خدمتگذاری در عرصه یک سایت تبلیغات مجازی از سال 97 شروع به فعالیت نمود.سایت آگهی adv747 از ابتدا هدف خود را به ارائه سرویس مناسب و بهینه و با هزینه مناسب به کاربران و صاحبان مشاغل برای معرفی خدمات ، کالا و تولیدات ایشان پایه گذاری نمود. نمناک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. ایسنا در سال ۷۸ کار خود را با ایدهٔ «هر دانشجو، یک خبرنگار» آغاز کرد و در این سالها توانست جایگاه خوبی میان خبرگزاریها کسب کند. مسلما مرقون به صرفه ترین نوع تبلیغات در اینترنت سایت های تبلیغاتی پر بازدید هستند که امکان درج آگهی رایگان را برای کاربران مهیا کرده اند و ما در سایت نماکالا این امکانات را برای شما فراهم کرده ایم تا به آسانی آگهی های خود را درج نمایید. مانند طرفداری، امکان نمایش ویدئوهای تبلیغاتی در سایت فرارو از طریق یکتانت وجود دارد که بهازای هر نمایش، باید ۱۰۵ تومان در نظر بگیرید.

البته برای تبلیغات بنری باید بیشتر خرج کنید؛ چراکه هزینهٔ هر کلیک آن ۱۳۵۰ تومان است. برای تبلیغات بنری و همسان بهترتیب باید بهازای هر کلیک ۱۲۰۰ تومان و ۷۵۰ تومان در نظر بگیرید. هزینهٔ هر کلیک تبلیغات همسان در سایت فرارو ۸۲۵ تومان برای شما تمام میشود. توجه به محتوای میزبان هنگام تبلیغات در سایتهای پربازدید از اهمیت بالایی برخوردار است. تبلیغات در گوگل برای هر کسب و کاری که قصد پیشرفت دارد موثر و دارای اهمیت است، سوالی که برای شما پیش میاید این است که چگونه در گوگل رایگان تبلیغات کنیم؟ شما باید برای تبلیغات همسان و تبلیغات بنری بهازای هر کلیک بهترتیب ۷۵۰ تومان و ۱۲۰۰ تومان هزینه کنید. هزینهٔ نمایش تبلیغات در این حالت بهطور ثابت و ماهانه است و نه بهازای کلیک کاربر. باقی کارها را یکتانت بهطور خودکار انجام میدهد؛ یعنی تبلیغ بهطور اتوماتیک در جایگاههای مختلف و در سایتهای پربازدید بهطور همزمان نمایش داده میشود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد برای اطلاعات بیشتر به اینجا کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب