توکسبری را Darrigo رقابت در جدید HBO سریال Max 'سرنوشت'

در تابستان گذشته جاستین Darrigo صرف سه هفته زندگی 6,000 فوت بالاتر از سطح دریا در کالیفرنیا سیرا جنگل ملی با ه

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

در تابستان گذشته جاستین Darrigo صرف سه هفته زندگی 6,000 فوت بالاتر از سطح دریا در کالیفرنیا سیرا جنگل ملی با هیچ گوشی هیچ الکترونیک و بدون شکر.

برای 14 سال بچه های قدیمی از توکسبری که به نظر می رسد عمده تغییر در شیوه زندگی.

اما برای Darrigo که این ماه به پایان رسید تا سال اول در توکسبری بالا این فرصت از طول عمر است.

Darrigo یکی از 16 شرکت کنندگان در "کارما" هشت قسمت امریکایی واقعیت برنامه تلویزیونی که منتشر شد در جریان پلت فرم HBO Max پنج شنبه گذشته. فوق العاده او نبود تنها رقیب از این منطقه نشان می دهد به عنوان لوول بالا, دانشجو, Skyla سوسا نیز یکی از 16 ساله انتخاب شده از یک استخر از 14,000 به رقابت بپردازند.

توکسبری دانشجو جاستین Darrigo با مادرش Anatashia پس از یک دانشجوی سال اول فوتبال بازی پاییز گذشته. (حسن نیت ارائه میدهد ANATASHIA DARRIGO)

سرنوشت 16 شرکت کنندگان در محدوده سنی 13 تا 15 شد زوج به تیم دو و گرفته شد این شبکه به دور از پدر و مادر و عادی همینطور نوه ها از خانه به حل پازل و غلبه بر چالش های فیزیکی با قوانین کارما تنظیم قوانین است. ماجراجویی رقابت های سری میزبانی یوتیوب تاثیر گذار میشل Khare آزمایش ذهنی و استقامت فیزیکی آن جوان شرکت کنندگان به عنوان آنها پاشید چگونه خود را برای اقدامات اجتماعی تاثیر موفقیت خود را در بازی. تمرکز دادن, فروتنی, رشد, اتصال, تغییر و شکیبایی راه را برای تبدیل شدن به "سرنوشت قهرمان است." در پایان هر قسمت یک تیم حذف می شود.

"تجربه شگفت انگیز بود" گفت: Darrigo. "شما می دانید در توکسبری زندگی نوع همان چیزی که در هر روز است. وجود دارد و جلسه همه با همه این زمینه های مختلف و داستان زندگی واقعا سرد بود. من به دیدن بچه ها سن و سال من که گاهی اوقات به رفتن را از طریق همان چیزهایی که من از طریق رفتن و یا گاهی اوقات رفتن را از طریق دو چیز کاملا متفاوت. به خصوص که در آن فیلمبرداری شد در سیرا جنگل 6,000 فوت بالاتر از سطح دریا هر شب ما را نگاه در ستارگان. شما واقعا نمی تواند انجام دهد که در اینجا چون ما نه که بالا بالا."

5-پا-9, 140 پوند Darrigo بازی در حال اجرا به عقب و پایان دفاعی در سال اول تیم فوتبال در توکسبری و یک هافبک دفاعی در چوگان سرپهن اما بهار, ورزش لغو شد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. او همچنین یک بازیگر مشتاق و درگیر شده است با گروه تئاتر و تولیدات پس از کلاس پنجم.

در سال گذشته Darrigo بچه Anatashia دریافت یک تماس را به دیدن اگر جاستین می تواند سر را به یک آژانس ریخته گری در بوستون به استماع برای یک نقطه در نشان می دهد. Darrigo خواسته شد که آنچه او می کند برای تفریح و اگر او نقش هر ورزشی.

"شما می توانید بگویید که آنها می خواستند افرادی که به بازی های ورزشی و فکر نمی گرفتن فیزیکی" گفت: جاستین. "من فکر کردم که راست تا کوچه من و این بهترین فرصت برای من است."

روز بعد مصاحبه آژانس رو به جاستین و به او گفت که آنها واقعا او را دوست داشت و می خواست او را به اسکایپ با یک فرد از نمایش در لس آنجلس. پس از آن جاستین با ارسال تصاویر و ویدئوها از او انجام کارهایی که او لذت می برد و بازی های ورزشی.

پس از آن آمد بیشتر خبر خوب به عنوان جاستین دعوت شد به فرسنو, کالیفرنیا. برای دو روز به دیدار با تولید کنندگان و افراد برجسته وابسته نشان می دهد.

جاستین ساخته ماندنی.

"جاستین ورزشی فوق العاده, بازی چوگان سرپهن و فوتبال در توکسبری بالا جایی که او و خانواده اش زندگی می کنند. این هیچ شکی نیست که این همراه با سرگرم کننده خود را و شخصیت روشن, کمک های ریخته گری تیم را انتخاب کرد او را از کلاه 14,000 دیگران که رقابت برای این شانس را به در این فصل برای اولین بار از جدید حداکثر اصلی نشان می دهد" گفت: HBO حداکثر روزنامه Alex Van Mecl یک ایمیل به در.

جاستین پدر پیتر Darrigo شد و همچنین هنگامی که یک بازیگر مشتاق در نیویورک است.

"من فکر می کردم که چرا سعی نمی کند به ادامه رویای خود را,'" گفت: جاستین.

خوب بود که فیلم برداری آخرین ماه های ژوئیه و اوت رسما در دسترس به تماشای در سواحل شرق در ساعت 3 صبح پنجشنبه گذشته و این دقیقا همان زمانی که جاستین و مادرش از خواب بیدار شدم به تماشای.

"این شگفت انگیز بود فقط برای دیدن آنچه که من در سال گذشته و دیدن آن در حال حاضر و ببینید که چگونه آنها آن را ویرایش و چگونه من خودم دیدم پس از آن," جاستین گفت. "آن را سرد به مانند" آه من به یاد داشته باشید انجام می دهند که یا مانند " من در واقع به یاد داشته باشید که می گوید.'

"بودن بر روی صفحه نمایش بهترین و به نوعی بدتر از من. من سعی کردم به بهترین بچه من می تواند به خصوص دانستن شاید میلیون ها نفر از مردم خواهد بود دیدن من. گاهی اوقات تنش زد بالا وجود دارد و من نه یک فرد که دوست دارد به دهان من بسته و فقط ببینید چه اتفاقی می افتد. من می خواهم به آنچه من فکر. من سعی کردم به احترام به هر کس وجود دارد اما گاهی اوقات وجود دارد استدلال. شما واقعا نمی تواند جلوگیری از آن."

در طول فیلمبرداری از نمایش Anatashia ماند در یک هتل بود اما قادر به در محل با جاستین.

"ما چیزی به جز آن که برای رفتن به یک ماجراجویی حماسی. این چیزی است که آنها به ما گفت" گفت: Anatashia. "من فکر کردم آن را یک تجربه بزرگ برای (جاستین) او واقعا این را دوست دارد — او می خواهد به انجام عمل. او بسیار درگیر با مدرسه با ورزش, با تئاتر است. او دارای یک ترکیب خوب از همه چیز و بسیار خوبی دارند. همه ما از او حمایت 100 درصد — من پسر دیگر (برادر بزرگتر کایل و شین) و شوهرم."

جاستین باقی می ماند بسیار دوستانه با دیگر شرکت کنندگان در نشان می دهد و پدر و مادر خود را ماندن در تماس با پدر و مادر دیگر. Anatashia می گوید: آنها به امید همه با هم برای یک مراسم به زودی از آنجا که همه آنها از دست هر یک از دیگر.

شرکت کنندگان در سرنوشت رقابت برای یک شانس برای برنده $50,000, تقسیم بین دو برنده هم تیمی. جاستین البته نمی تواند فاش کردن هر گونه اخلال گران.

برای پیدا کردن آنچه اتفاق می افتد شما فقط می خواهید به تماشای.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن