توکسبری شهر انتخابات به تعویق افتاد ژوئن

توکسبری — برای بار دوم هیئت Selectmen است رای به تعویق انداختن سالانه شهر انتخابات.انتخابات بود که به جای برنا

توسط ATSHNEWS در 4 اردیبهشت 1399

توکسبری — برای بار دوم هیئت Selectmen است رای به تعویق انداختن سالانه شهر انتخابات.

انتخابات بود که به جای برنامه ریزی شده در مارس 16, در حال حاضر رخ می دهد در ژوئن 16. رای دهندگان مهلت ثبت نام در حال حاضر ژوئن 5.

قانون جدید اجازه می دهد تا کسانی که بیمار هستند و یا خود جدا برای واجد شرایط برای absentee ballot. ساکنان در نظر گرفته خواهد شد "قادر به دلیل ناتوانی جسمی" را به رای دادن در فرد اگر آنها هشدار توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی محلی و یا مقامات دولتی مقامات مدنی و یا با اعلام وضعیت اضطراری در ارتباط با COVID-19 با توجه به شهر و انتشار اخبار ،

رای غیابی نیز در دسترس برای کسانی که غیر فعال هستند به خارج از شهر و یا یک باور مذهبی آنها مانع از رای گیری در خود بگوئید. هر رای غیابی است که در حال حاضر دریافت شده برای تاون انتخابات هنوز معتبر خواهد بود.

رای گیری اولیه از طریق پست خواهد بود مجاز برای هر انتخابات برگزار شده در و یا قبل از 30 ژوئن. "رای گیری اولیه از طریق پست مشابه به رای گیری غایب اما بر خلاف رای گیری غایب هیچ بهانه ای مورد نیاز است" انتشار متحده است.

برنامه های کاربردی به صورت غیابی در دسترس هستند در دولت ، آنها باید دریافت شده توسط شهر منشی ظهر در ژوئن 15. شما همچنین می توانید درخواست یک غایب رای گیری با ارسال نامه ای به این شهر کارمند دفتر از جمله نام و آدرس منزل و آدرس شما می خواهم رای گیری فرستاده می شود و به امضا و انتخابات شما درخواست رای گیری برای.

درخواست نوشته شده نیز پذیرفته می شود برای اوایل رای گیری برگه های رای.

ترک برنامه های کاربردی برای غایب و اولیه رای گیری رای گیری در دراپ باکس در خارج از ورودی اصلی به توکسبری تاون هال; فکس آنها را به 978-851-8610; ایمیل آنها را به townclerk@tewksbury-ma.gov; یا پست الکترونیکی آنها را به شهر کارمند در 1009 خیابان اصلی صفحه اصلی.

اگر شما با ارسال یک درخواست از طریق ایمیل شامل یا اسکن یا عکس از این سند به عنوان یک پیوست. دست خود را نوشته و امضا باید قابل مشاهده باشد.

در ژوئن 16, نظر سنجی باز خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر پست الکترونیکی-در برگه های رای باید بازگشت به شهر کارمند در زمان انتخابات نزدیک است. رای غیابی می تواند از طریق پست و یا تحویل داده شده توسط یک عضو خانواده است.

"لطفا مطمئن شوید که اجازه می دهد تا زمان کافی برای پستی از نرم افزار خود را و خود رای" انتشار متحده است.

سالانه شهر جلسه برنامه ریزی شده است را در 22 ژوئن در 7:30 p. m. و بعدی ویژه شهر دیدار خواهد رخ می دهد در ژوئن 24 در 7 p. m.

بازدید sec.دولت است.ma.ما را به دانلود یک غایب رای گیری نرم افزار. برای اطلاعات بیشتر tewksbury-ma.gov.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن