توکسبری آغاز رای گیری سه شنبه بزرگ سالانه شهر انتخابات

توکسبری — ماه پس از COVID-19 همه گیر برتر منطقه اخلال در مدرسه و تاخیر در انتخابات رای دهندگان را به پای صندوق

توسط ATSHNEWS در 26 خرداد 1399

توکسبری — ماه پس از COVID-19 همه گیر برتر منطقه اخلال در مدرسه و تاخیر در انتخابات رای دهندگان را به پای صندوق های رای روز سه شنبه.

سالانه شهر انتخابات در اصل مجموعه ای برگزار می شود در مارس 4. در اوایل این سال هیئت Selectmen رای به برنامه ریزی مجدد انتخابات برای سه شنبه.

مصرف COVID-19 احتیاطی رای دهندگان مورد نیاز خواهد بود را به صورت پوشش و یک ID, حفظ, اجتماعی, فاصله, اجتناب از لمس کردن صورت خود را و نگه داشتن خود را در رای گیری خشک و عاری از ضد عفونی کننده دست با توجه به Town Clerk ، رای دهندگان که در حال بیمار خواسته می شود که در خانه بمانند.

در علاوه بر این به دستورالعمل برای رای دهندگان در همه نظرسنجی کارگران ملزم به پوشیدن ماسک محافظ سپر استفاده می شود در بررسی و چک کردن جداول با قلم و غرفه خواهد بود به طور مرتب ضد عفونی تمام نظرسنجی خواهد شد که یک راه ترافیک و غرفه خواهد بود 6 فوت از هم جدا, در میان دیگر اقدامات.

این سال را به شهر انتخابات به نظر می رسد آرام, صرفه جویی برای یک مسابقه — اجرا برای سه سال در مدرسه کمیته مدت است.

مدرسه کمیته صندلی کیت سالیوان است که برای انتخابات مجدد. به چالش کشیدن او توکسبری پدر و مادر سارا استیل.

در فوریه سالیوان دستگیر شد در اندوور توکسبری دبیرستان بسکتبال بازی در خاطی اتهامات عنوان شده علیه.

همانطور که قبلا گزارش شده سالیوان گفته بود درگیر در گرم مبادلات بین توکسبری و اندوور دانش آموزان در این بازی است. زمانی که بارها و بارها خواسته به حرکت صندلی و یا ترک بازی سالیوان خودداری کرد و دستگیر شد. وی قرار است در دادگاه در ماه سپتامبر به صورت یک جلسه در حرکت خود به رد اتهامات عنوان شده علیه.

در اوایل مصاحبه با آفتاب استیل گفت: او تصمیم گرفت برای اجرا به کمیته مدرسه با توجه به ناکامی با آنچه که او گفت: عدم ارتباط بین مدارس و والدین و نگرانی بیش از چگونه پول خرج شده در این منطقه است.

یک مادر دو استیل دارای یک پسر 4 که مبتلا به اوتیسم و یک دختر 2 که neurotypical.

سایر مسابقات این سال ها بلامنازع.

هیئت Selectmen Jay Kelly در حال اجرا است unopposed برای یکی دیگر از سه سال مدت و نامزد اسکات ویلسون در حال اجرا است unopposed برای یک منقضی نشده یک سال تحصیلی در مدرسه کمیته.

برنامه ریزی وقت اریک رایدر در حال اجرا است unopposed برای یکی دیگر از سه سال است در هیئت مدیره و وقت چارلز Roux به طور مشابه در حال اجرا unopposed برای یکی دیگر از سه سال است در هیئت مدیره بهداشت و درمان.

تاد جانسون در حال اجرا است برای شهر مدیر رابرت Demers است در حال اجرا برای سازمان مسکن و لورن کرریر و پاتریک جویس در حال اجرا هستند به صورت دو دوره سه ساله در هیئت امنای کتابخانه.

نظر سنجی باز خواهد شد سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن