توکسبری سالانه شهر جلسه ویژگی های کاهش حکم

توکسبری — بر روی پاشنه از یک تاخیر سالانه شهر انتخابات می آید سالانه شهر نشست.بیش از یک ماه پس از آن در اصل بر

توسط ATSHNEWS در 1 تیر 1399

توکسبری — بر روی پاشنه از یک تاخیر سالانه شهر انتخابات می آید سالانه شهر نشست.

بیش از یک ماه پس از آن در اصل برنامه ریزی شده تاریخ, سالانه شهر برگزار خواهد شد دوشنبه در مدرسه بالا است.

هر چند محل تغییر نکرده شورای شهر را نگاه کمی متفاوت این سال است. کسانی که شرکت باید از پوشیدن چهره و پوشش را شناسایی و حفظ اجتماعی فاصله با توجه به مشاوره از شهر کارمند ،

شهر جلسه کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک محافظ سپر استفاده می شود در بررسی و چک کردن جداول دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه راه اندازی خواهد شد, میکروفن خواهد بود مقادیر بین هر استفاده از صندلی خواهد بود شش فوت از هم جدا و یک طرفه پا الگوهای ترافیک خواهد شد در استفاده از مشاوره گفت.

اگر ورزشگاه پر به ظرفیت کافه تریا و سالن اجتماعات خواهد بود و به عنوان سرریز فضا.

مانند دیگر جوامع توکسبری است مقایسه کردن سالانه آن حکم شامل ملزومات – عمدتا مالی اقلام است.

موجود در حکم پیشنهاد FY21 بودجه ذکر شده در ماده 4 که به پیشنهاد یک کل بودجه از $121.5 میلیون.

یکی دیگر از اقلام ضروری است که ماده 19 که به دنبال اصلاح طوفان آب به طور کلی آیین نامه اجرایی. با توجه به شهر مدیر ریچارد Montuori این آئین نامه نیاز به اصلاح با توجه به تغییرات اجرا شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست.

وجود دارد چند منطقه بندی مقالات و درخواست مقالات بر روی عرشه به عنوان به خوبی. Montuori گفت: منطقه بندی آئین نامه کمیته خواهد بود در جلسه روز شنبه پیش از جلسه شهر به در نظر گرفتن خروج منطقه بندی مقالات.

درخواست مقالات هنوز هم شامل این حکم به خاطر آن است تا به درخواست برای خروج آنها و نه شهر Montuori توضیح داد.

مقالات کاهش یافته و یا خارج از زمان حکم برگزار خواهد شد یا تا زمانی که سقوط شهر جلسه و یا تا سالانه شورای شهر در سال آینده Montuori گفت.

با توجه به کاهش حکم Montuori گفت: شورای شهر می تواند آن را از طریق اکثر اگر نه همه موارد در اولین شب. بدون در نظر گرفتن شهر جلسه را به reconvene روز چهارشنبه به صورت ویژه شهر نشست اما Montuori گفت که می تواند به سرعت به عنوان به خوبی.

"بر اساس آنچه در شهرهای دیگر دیده می شود در شهر خود جلسات آنها منتقل زیادی را با سرعت بیشتری (از حد معمول)," Montuori گفت.

شهر شروع جلسه دوشنبه در 7 p. m.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب