معافیت مالیاتی تایید شده برای کلیسای جامع محله را Mayfair Apts.

محتوای مقالهتاریخی رجینا ساختمان است که کمی نزدیک تر به از سرگیری شکوه سابق خود را پس از نشستن خالی برای چهار

توسط ATSHNEWS در 14 تیر 1399

محتوای مقاله

تاریخی رجینا ساختمان است که کمی نزدیک تر به از سرگیری شکوه سابق خود را پس از نشستن خالی برای چهار سال است.

این هفته شورا رای به اتفاق آرا به نفع مالیات emption و کمک مالی برای این شرکت موظف به بازگرداندن یک بلوک آپارتمان در 2900 بلوک 14 خیابان.

این Mayfair آپارتمان در رجاینا کلیسای جامع محله نشسته است خالی از یک آتش پاره از طریق آن در سال 2016.

REGINA, SASK : December 12, 2016 -- The Regina Fire and Protective Services, Regina Police Service and EMS were all on the scene of a fire in the bottom floor of an apartment on the 2900 block of 14th Ave. in Regina. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
این رجینا آتش و حفاظتی, خدمات, Regina خدمات پلیس و اورژانس شد و در صحنه آتش سوزی در طبقه پایین آپارتمان در 2900 بلوک 14 Ave. در رجینا در سال 2016. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

وجود آسیب قابل توجهی انجام شده به ساختمان که دارای 50 سوئیت هر چند بسیاری از آسیب رخ داده است در زیر زمین که در آن آتش نشات گرفته است. این شرکت که صاحب ملک Nicor خواص برآورد هزینه خواهد شد $833,047 به طور کامل تعمیر ساختمان.

که 50 درصد از کار حفاظت خواهد شد واجد شرایط برای مالیات emption یا شرکت خواهد دریافت مقدار معادل کل مالیات اموال آن را در غیر این صورت پرداخت می شود برای 10 سال.

شهرستان تخمین می زند که مالیات بر املاک برای سال 2020 به 2029 اجرا خواهد شد Nicor $160,915 بر اساس تخمین های ساخته شده در این سال است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب