خلیج تمپا اسنل بازی نخواهد کرد اگر پرداخت قطع بیشتر

توسط فرد گودالAP ورزشی نویسنده ST. پترزبورگ فلوریدا. — Tampa Bay Rays All-Star پارچ بلیک Snell می گوید او نمی

توسط ATSHNEWS در 25 اردیبهشت 1399

توسط فرد گودال

AP ورزشی نویسنده

ST. پترزبورگ فلوریدا. — Tampa Bay Rays All-Star پارچ بلیک Snell می گوید او نمی خواهد تپه در این سال اگر پرداخت خود را قطع بیشتر اعلام کرد: "من بازی نمی کند مگر اینکه من مال من."

"من نه تقسیم هیچ درآمد. من می خواهم همه معدن" 2018 AL Cy جوان برنده جایزه گفت: در یک حرکت یا کشش ناگهانی جریان چهار شنبه. "Bro میشم کردم به درک بیش از حد چرا که خانواده می شود مانند:" فرض, بازی, برای عشق بازی. مرد چه چیزی اشتباه است با شما bro? پول نباید یک چیز است.' سلام من خطر زندگی من است. منظورتون 'باید آن چیزی است؟' آن است 100% باید یک چیز."

27-year-old left-hander, Snell توافق در مارس 2019 به 50 میلیون دلار پنج سال قرارداد که شامل 3 میلیون دلار جایزه امضای a $1 میلیون حقوق و دستمزد سال گذشته و به مبلغ 7 میلیون دلار حقوق و دستمزد در این فصل است.

به عنوان بخشی از مارس 26 توافقنامه بين لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان در انجمن برای مقابله با تاخیر در این فصل ناشی از کوروناویروس همه گیر اسنل در حال پیشرفته $286,500 برای اولین بار از 60 روز از فصل از طریق مه 24, اما نه هر بیشتر در سال 2020 اگر هیچ بازی هستند. معامله تماس برای بازیکنان برای دریافت سرشکن سهام از حقوق و دستمزد اگر فصل شروع می کند; اسنل را دریافت کنید $43,210 برای هر روز از این برنامه.

تیم ها می گویند که آنها از دست دادن پول اگر بازی ها را در خالی ballparks و صاحبان روز دوشنبه تایید ساخت یک پیشنهاد به اتحادیه به حقوق پایه در یک 50-50 تقسیم درآمد. این اتحادیه می گوید: این مفهوم به مقدار حقوق و دستمزد کلاه که بازیکنان به مدت طولانی رای دادند هرگز به قبول.

"اگر من قصد دارم به بازی من باید در پول من امضا به پرداخت" اسنل گفت. "من نباید نیمی از آنچه که من پرداخت می شود چرا که این فصل در نیمه قطع همه بالای 33 درصد کاهش نیم است که در حال حاضر وجود دارد, بنابراین من واقعا مانند 25%. در بالای آن, آن را مشمول مالیات. بنابراین تصور کنید که چقدر من در واقع ساخت بازی شما می دانید چه کنم ؟ مانند I ain't ساخت (expletive). و در بالا از آن پس همه که پول رفته و در حال حاضر من بازی خطر زندگی من است."

اشعه مدیر کوین, پول نقد, نمی خواهم به بحث در مورد اسنل نمایش از منابع مالی اما بحث پزشکی خود را نگران.

"من می خواهم تصور کنید بازیکنان وجود دارد که احساس می کنید که باید نگرانی خود را در مورد خاص به بهداشت و سلامت خود و خانواده و هم تیمی های" نقدی گفت: روز پنجشنبه گفت: در طول یک تلفن کنفرانس خبری. "و من فکر می کنم که منصفانه است. همه ما باید به یک درجه است."

"ایمنی و بهداشت اولویت شماره 1 در حال حاضر برای خودم, سازمان ما MLB از بازیکنان ما کارکنان ما طرفداران ما و خاص ما جوامع" نقدی گفت.

"من حدس می زنم ما همه حق دارند به آنچه ما می خواهیم به می گویند و اعتقاد دارند و احساس می کنم آنچه که ما می خواهم به این باور است," او اضافه شده است. "اما من می توانم به شما اطمینان دهم که موضع اولویت بندی ایمنی و بهداشت در میان همه وابسته به بیس بال و قطعا طرفداران ما و جوامع ما و همه از اولین پاسخ دهندگان شده اند که در خارج وجود دارد کار در حال حاضر از طریق این زمان حمایت می کنیم و در ادامه به حمایت."

چانه زنی آغاز شد روز سه شنبه هنگامی که MLB ساخته شده اولیه ارائه یک طرح است که خواستار 82-برنامه بازی شروع دور چهارم جولای که کاهش اسنل حقوق و دستمزد به $3,543,210 تحت مارس 26 مقابله. تست مکرر برای coronavirus خواهد بود بخشی از این طرح است.

ایمنی است که در میان بازیکنان بالا نگرانی.

"اگر من 'رونا, حدس بزنید چه اتفاقی می افتد ؟ اوه آره, که باقی می ماند — که در بدن من برای همیشه لطفا برای" اسنل گفت. "آسیب هایی که انجام شد به من بدن که رفتن به آنجا برای همیشه لطفا برای. بنابراین در حال حاضر من به بازی با است که در بالای آن است. بنابراین میشم کردم — منظورم — شما خانواده رو به درک که مرد برای رفتن برای من به قطع پرداخت نشده است اتفاق می افتد به دلیل خطر از طریق سقف آن کوتاه فصل کمتر پرداخت. مانند فرض این — آره, مرد, من, هیچ, من برای بدست آوردن پول من. من بازی نیست مگر اینکه من مال من باشه ؟ و این است که تنها راه آن است برای من. مثل من متاسفم اگر شما فکر می کنم متفاوت اما خطر این است که راه جهنم بالاتر و مقدار پول من را راه پایین تر است. چرا من فکر می کنم در مورد انجام آن؟"

اسنل شد 21-5 با لیگ آمریکا-بهترین 1.86 دوران در سال 2018 و سپس رفت 6-6 با 4.29 عصر آخرین سال زمانی که او را شکست و یک پا در پای راست خود را در 14 آوریل و در حالی که در حال حرکت مبلمان و از دست رفته نزدیک به دو ماه با توجه به آرنج چپ عمل جراحی در جولای 29.

او با توجه $10.5 میلیون 2021, $12.5 میلیون دلار در سال 2022 و 16 میلیون دلار. ذهن خود را در حال حاضر تبدیل به 2021.

اسنل حرکت یا کشش ناگهانی جریان بود ارسال شده به توییتر توسط یک فرد که مستقل چوب با MLB Network تا بهار آموزش متوقف شد و در ماه مارس است.

"در سر من من آماده شدن برای فصل آینده است. من آماده — خب من در واقع آماده شدن برای در حال حاضر اما به عنوان اگر من در حال آماده شدن برای فصل آینده است. مانند آن را فوق العاده عجیب و غریب, مرد," اسنل گفت. "من فقط گفت: مرد آن فقط معنی ندارد برای من به از دست دادن همه که پول و پس از آن به بازی و پس از آن در مستند اطراف نیست خانواده من نه در اطراف مردم را دوست دارم و دریافت پرداخت می شود راه جهنم کمتر و پس از آن خطر آسیب اجرا می شود هر بار که قدم در این زمینه است. بنابراین, آن را, آن را فقط آن را به ارزش آن است. آن را نمی. من عاشق بیس بال به مرگ است. آن را فقط به ارزش آن نیست."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن