در بخشی از مایک باز, داستان سرایی, کارگاه

هفت پل نویسندگان مشترک خواهد شد در حال حاضر دو مجازی برنامه ها ممکن است.در جمعه, مه 1 از 7 تا 9 بعد از ظهر وجو

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

هفت پل نویسندگان مشترک خواهد شد در حال حاضر دو مجازی برنامه ها ممکن است.

در جمعه, مه 1 از 7 تا 9 بعد از ظهر وجود دارد خواهد بود یک آنلاین ویژه روز زمین باز میکروفون.در این زمان از اجتماعی فاصله و کار از راه دور بسیاری از آنها در نظر گرفتن زمان برای رفتن به خارج و مجدد با خارج از منزل. بنابراین به عنوان یک پیشنهاد موضوع برای باز کردن مایک اگر شما صرف زمان بیشتری را در طبیعت هفت پل نویسندگان مشترک می خواهد به شنیدن در مورد تجربه خود را. تمام ژانرهای خوش آمدید اما خوانش محدود به پنج دقیقه.

SBWC باز میکروفون ارائه می دهد یک محل که در آن شما می توانید خلاقیت خود را و اتصال با دیگر سرایان از خانه خود را "مرحله" بنابراین حتی اگر شما لازم نیست که یک قطعه های اخیر در مورد طبیعت احساس رایگان به عنوان خوانده شده در پنج دقیقه انتخاب از هر یک از آثار خود را.

همه در حال خوش و همچنین به حضور و گوش دادن. در طول این زمان رسانههای مجازی حذف موانع فیزیکی تا روز زمین باز میکروفون است یک فرصت عالی برای عزیزان و دوستان خود را به شنیدن کار خلاق بدون توجه به جایی که آنها زندگی می کنند. به سادگی به جلو این ایمیل به آنها به طوری که آنها می توانید ثبت نام برای دریافت لینک دعوت.

شما باید ثبت نام در https://forms.gle/ymz2z7NgRiSDJjEA6. برای اطلاعات بیشتر ایمیل 7bridgewriterscollaborative@gmail.com.

روز شنبه, مارس 16 از 10:30 صبح تا ظهر وجود خواهد داشت "مجازی Storytellin" با جنیفر موریس برای نویسندگان و تصویرگران.

آیا دوست دارید به منظور جلب ؟ آیا شما علاقه مند به نوشتن و/یا نشان دادن کتاب برای کودکان? کودکان, تصویر کتاب, بیش از کتاب پر از تصاویر زیبا; آنها یک شکل از داستان سرایی بصری است. تصویر کتاب بافت تصاویر و کلمات در کنار هم به شکل یک غنی روایت است. این که آیا شما علاقه مند به نشان دادن نوشتن و یا هر دو یاد بگیرند که چگونه به استفاده از آثار هنری برای انتقال بیش از شما می توانید با کلمات به تنهایی. شما خواهد شد بحث در مورد تکنیک های که خود را تقویت داستان سرایی بصری توانایی ها و کمک به شما یک تصویر بهتر-کتاب خالق است.

موریس توسط برنده جایزه تصویرگر و نویسنده کتاب های کودکان. اخیرا او نوشت و مصور "Flubby گربه" آسان خوان سری منتشر شده توسط Penguin Random House. او نشان داده شده صدها نفر از محصولات آموزشی کودکان, مجله کارت پستال و بیشتر. او نویسنده و/یا تصویرگر متعدد تصویر کتاب. او منتشر شده است Scholastic, Penguin Random House برجسته و دیگران. بهترین-فروش کتاب "من ممکن است لطفا یک Cookie?," به فروش بیش از 1 میلیون نسخه.

برای ثبت نام در این کارگاه بازدید https://forms.gle/DjUpzTKjgEecyFLHA. برای اطلاعات بیشتر ایمیل 7bridgewriterscollaborative@gmail.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن