نگاهی به صندلی در جوانا Gaines' 'ماگنولیا جدول'

جوانا Gaines است که مالک و بنیانگذار شرکت ماگنولیا بازار در ویکو ، او با قدردانی از روش های قدیمی از زندگی ساد

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

جوانا Gaines است که مالک و بنیانگذار شرکت ماگنولیا بازار در ویکو ، او با قدردانی از روش های قدیمی از زندگی ساده و سخت کوش با خانه در مرکز.
پخت و پز بیش از آماده سازی یک وعده غذایی به جوانا استفاده می شود اما به عنوان یک راه برای بیان عشق خود را برای خانواده اش.

"هنگامی که شام سرو شد, خانه, آرام, داستان گفته شد و هنگامی که آن زمان به بهانه ای خودمان همه تغذیه در بیشتر راه بیش از یک می گوید:" جوانا. "اگر نه برای گرم غذا روی میز آن مقدس شب رخ نمی داد."

در حالی که تمرین این ایالت اقامت در خانه سفارش چند ماه گذشته من به تماشای زیادی تلویزیون و آمد در سراسر یک ساعت بخش در مواد غذایی شبکه کانال با عنوان "با جوانا Gaines."

آن طراوت برای دیدن نه چندان مناسب پخت و پز نشان می دهد با جوانا مو پرتاب در یک مستی کثیف زن و شوهر جوان, کودکان, شنوایی خود را giggles پشت دوربین است.
شما یک حس است که جوانا در همان قایق به عنوان شما را در طول این قرنطینه و ارائه راهنمایی های ارزشمند در پخت و پز با مواد تشکیل دهنده است که شما در حال حاضر در گنجه خود را.

در طول پخت و پز نشان می دهد جوانا ارائه دستور العمل از او اخیر نیویورک تایمز بهترین فروش کتاب آشپزی "ماگنولیا جدول: مجموعه ای از دستور العمل های برای جمع آوری" که ویژگی های داستان های شخصی, عکس های زیبا و خوشمزه ی دستور غذاها.

جوانا معتقد است هیچ راهی بهتر برای جشن های خانوادگی و دوستی از طریق هنر با هم جشن سنت ها و به اشتراک گذاری یک وعده غذایی خوب است که شما را به خواندن و احساس در سراسر این کتاب آشپزی.

کتاب او تعهد آمده است: "به مادرم: شما باید به من آموخت که یک وعده غذایی خانه پخته شده گرم است گسترش عشق و مراقبت از خانواده خود را. برخی از بهترین خاطراتی که با شما در آشپزخانه و بسیاری از وعده های غذایی مورد علاقه من هستند و بار من و تو ساخته شده در کنار هم."

پس از تماشای نمایش من ساخته شده او سوپ تورتلینی و خیلی خوشحال به استفاده از مواد تشکیل دهنده که در حال حاضر در خانه من حتی اگر تعویض شد موجه. من پخته خوشمزه فلفل قرمز خانگی با نان ذرت و لذت بخش نان موز.

خواهر زاده من اما که رویای به بازدید ماگنولیا بازار ساخته شده جوانا معروف فرانسوی ابریشم پای او شکلات تراشه کوکی ها و بلغور جو دوسر هورا پای — همه آنها شگفت انگیز است.
"ماگنولیا جدول" شامل 125 کلاسیک و لذت دستور — از صبحانه و ناهار و شام به صفحات کوچک تنقلات و دسر — ارائه یک انتخاب مدرن آمریکایی کلاسیک و شخصی مورد علاقه خانواده.

تکمیل شده توسط عشق او را برای او باغ این ظروف نیز ترکیب وطنی فصلی تولید و در اوج آن عطر و طعم.

همراه با dedications جوانا به افتخار برخی از افراد مهم در خانواده خود را با دستور العمل های خود را از جمله Linnie مای کیک پوند عمه اپال نارگیل کرم پای لوسی کره بادام زمینی کیک های شکلاتی و پدر بزرگ استیونس' رول های کلم.

این کتاب نیز ارائه می دهد دستور العمل های برای خانه, خمیر پیتزا, پاستا, مرغ سوپ رشته hasselback سیب زمینی آجر paninis و یکشنبه قورمه به نام تنها چند.

جوانا متولد شد در کانزاس و مطرح در تگزاس فارغ التحصیلی از دانشگاه در رشته ارتباطات است. او الهام گرفته شده بود برای پیوستن به دنیای طراحی در حالی که کارآموزی در نیویورک است.

در سال 2003 جوانا و همسرش, تراشه تصمیم به باز کردن مغازه خود آوردن شهر خود را الهام گرفته از ایده ها و چشم برای طراحی و بازگشت به ریشه های خود را در Waco.

او متواضع استعدادها رشد کرده اند از روز افتتاح اولین بازار به کوه در می رم خانه در HGTV با تراشه برای تبدیل شدن به یک نیویورک تایمز نویسنده پرفروش.

او به گسترش کسب و کار خود را در وکو شامل یک نانوایی و رستوران و فروشگاه هدیه. جوانا است که با استفاده از مهارت های او به دست آورده در طول سال برای ایجاد خود را شبکه تلویزیونی به سادگی به نام ماگنولیا که همچنین ویژگی های جدید پخت و پز نشان می دهد.

بین در حال اجرا ماگنولیا و بسیاری از پروژه های جوانا لذت زندگی در مزرعه, پخت و پز دستور العمل های خانواده در آشپزخانه و باغبانی. بالاتر از همه او را دوست دارد که با او پنج بچه ها.
جوانا ترجیح زندگی ساده, ساخت چیزهای قدیمی و جدید و دیدن اهمیت در همه چیز او ایجاد می کند.

"من دوست دارم به خوردن اما مطلق مورد علاقه من منظور از مواد غذایی است که آن را به ما می دهد یک دلیل برای جمع آوری" جوانا می نویسد. "یک گردهمایی از هر نوع است که زمان و صرف این که آیا آن یک وعده غذایی ساده در اطراف میز آشپزخانه یک بازی گاه به گاه با هم و یا خشن و بی ادب خانه پر از خانواده و دوستان."

با تشکر از فرزندان من دریافت کردم این کتاب آشپزی برای روز مادر, و آن را با افتخار در آشپزخانه من.

بعدی در لیست من برای پخت او سیر گره و کیک جنگل سیاه و سفید!

جوانا Gaines' آشپزی در دسترس هستند در هدف و دیگر خرده فروشان عمده و همچنین به عنوان آنلاین در www.magnolia.com و آمازون است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن