کنگره آمریکا ویروس موارد افزایش ترس است که پیشرفت لغزش

توسط تامارا با شکوه ناتان ELLGREN و تامی وبرST. پترزبورگ فلوریدا. (AP) — هشدار دهنده موج در coronavirus موارد

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

توسط تامارا با شکوه ناتان ELLGREN و تامی وبر

ST. پترزبورگ فلوریدا. (AP) — هشدار دهنده موج در coronavirus موارد در سراسر جنوب و غرب مطرح ترس دوشنبه که شیوع فزاینده است و کنترل آن سخت-برنده پیشرفت در برابر این معضل است لغزش دور به دلیل مقاومت در میان بسیاری از آمریکایی ها به پوشیدن ماسک و نگه داشتن فاصله خود از دیگران است.

تایید پیش بینی های که کاستن از دولت مستندات در طول ماه و نیم گذشته منجر به باز گشت توسط ویروس, موارد, پیشی 100,000 در فلوریدا بستری شدن در بیمارستان در حال افزایش است به طور چشمگیری در هوستون و گرجستان و شگفت انگیز 1 به 5 از کسانی که تست شده در آریزونا در حال اثبات است به توان و حذف.

بیش از آخر هفته این ویروس به نظر می رسید همه جا در یک بار: چندین کمپین کارکنان که کمک کرد راه اندازی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در Tulsa, اوکلاهما, آزمایش مثبت بود 23 دانشگاه کلمسون بازیکنان فوتبال در کارولینای جنوبی است. حداقل 30 نفر از اعضای دانشگاه ایالتی لوئیزیانا تیم جدا شد پس از تبدیل شدن به آلوده یا تماس با کسی که بود. بسته بندی گوشت می آمد گیاهان نیز با آمار شیوع است.

"این است گلوله برفی. ما قطعا دیدن بیشتر مردم مرگ را به عنوان یک نتیجه از این سنبله," دکتر گفت: Marc رونق مدیر عامل و رئیس هوستون متودیست بیمارستان اشاره کرد که تعدادی از COVID-19 بیمارستان پذیرش سه برابر شده پس از روز یادبود به بیش از 1400 سراسر هشت بیمارستان سیستم در منطقه شهری هوستون.

او هشدار داد که بیمارستان ها می تواند غرق در سه هفته و به او التماس کرد با مردم را پوشش چهره خود را و عمل اجتماعی فاصله.

"ممکن است برای باز کردن در یک عاقلانه سرعت و همزیستی با ویروس اما آن را نیاز به میلیون ها و میلیون ها نفر از مردم را به انجام کار درست" بوم گفت.

تگزاس است که در میان تعدادی از کشورها — از جمله آریزونا, آلاباما, فلوریدا و کارولینای جنوبی — که فرمانداران باید در برابر ایالت ماسک الزامات خروج از موضوع را به مقامات محلی.

تعداد coronavirus موارد در سراسر کشور در روز رسیده است بیش از 26,000 از حدود 21,000 دو هفته پیش با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. بیش از 120 ، 000 مرگ و میر در ایالات متحده متهم شده است که در ویروس کمترین تلفات در جهان است.

در گرجستان تعداد افراد بستری شده به دلیل COVID-19 افزایش یافت تا 1000 پاک کردن ارزش یک ماه از پیشرفت.

عفونت ها در بالاترین سطح خود پس از وقوع آغاز شد نزدیک به دو ماه پس از گرجستان شروع به بلند کردن اجسام محدودیت در کسب و کار. رژیم صهیونیستی. برایان کمپ مورد نیاز است که به صورت پوشش توسط پیشخدمت آرایشگران و دیگران کار چهره به چهره با مشتریان است اما تا حد زیادی اجازه دهید کسب و کار تصمیم می گیرید که آیا مشتریان باید ماسک می پوشند.

در اورلاندو 152 coronavirus موارد مربوط به یک نوار در نزدیکی دانشگاه مرکزی فلوریدا در دانشگاه گفت: دکتر رائول پینو, دولت بهداشت افسر گردشگری شهرستان است.

"بسیاری از انتقال اتفاق افتاده است وجود دارد" پینو گفت. "مردم بسیار نزدیک است. مردم با پوشیدن ماسک. مردم در حال نوشیدن, فریاد, رقص, عرق کردن, بوسیدن و بغل کردن همه چیز است که اتفاق می افتد در میله های زندان. و همه آن چیزهایی است که اتفاق می افتد خوب نیست برای COVID-19."

اگر چه او خواسته مقامات بهداشت به تمدید calls برای مردم به پوشیدن ماسک و نگه داشتن فاصله خود Gov. ران DeSantis است و نه نشانه های او را به عقب نشینی از بازگشایی دولت پس از سه ماه از خاموش شدن ناگهانی است که آسیب دیده و اقتصاد است.

در لوئیزیانا اما رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز تمدید محدودیت در کسب و کار به دلیل یک مشکل سربازان ارتش در موارد زیر نمونه ای تعیین شده توسط یوتا و اورگان در هفته گذشته. لوئیزیانا ثبت بیش از 3000 مرگ و میر.

"وجود دارد بسیاری از مردم خارج وجود دارد گفت: آنها در حال انجام با این ویروس. خوب این ویروس انجام می شود با ما" ادواردز گفت.

کشورهایی مانند برزیل و هند و پاکستان نیز شاهد افزایش موارد است.

دکتر مایکل رایان سازمان جهانی بهداشت در شرایط اضطراری رئیس گفت: شیوع بیماری "قطعا شتاب" در آمریکا و تعدادی از کشورهای دیگر رد این تصور که شکستن رکورد روزانه سطوح از موارد جدید به سادگی منعکس کننده تست بیشتر. او اشاره کرد که کشورهای متعددی را دیده اند مشخص شده را افزایش می دهد در بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر.

"این بیماری همه گیر در حال حاضر اوج و یا در حال حرکت به سمت قله در تعدادی از کشورهای بزرگ" او هشدار داد.

در ایالات متحده, Arizona, خاص, شاهد روند نگران کننده در چند معیار از جمله درصد از آزمون است که اثبات مثبت برای ویروس. آریزونا است که بالاترین در کشور است.

دولت را مثبت تست میزان در هفت روز به طور متوسط بیش از 20 درصد و بالاتر از میانگین ملی از 8.4 درصد و 10 درصد سطح است که مقامات بهداشت عمومی می گویند یک مشکل است. زمانی که تست مثبت افزایش نرخ به این معنی است که شیوع بیماری وخیم تر شده است — نه فقط که بیشتر مردم در حال گرفتن تست شده است.

در مریلند فورت واشنگتن مرکز پزشکی در حومه پایتخت کشور کارگران توصیف یک تقلا برای پیدا کردن جدید تخت دلخراش برخورد با اعضای خانواده بیماران بدحال و نا امیدی با آمریکایی ها که باور نمی coronavirus تهدید واقعی است.

"همه از lounging در سواحل. فقط فکر آن را بیش از. و آن را نه" درمانگر تنفسی کوین کول گفت. "آن را به دور از بیش از. و متاسفانه آن کسانی که مردم را حفظ خواهد کرد که این بیماری همه گیر رفتن."

در ضمن شهر نیویورک پس از کشنده ترین نقطه داغ در ایالات متحده برداشته بیشتر از آن محدودیت حرکت یک گام نزدیک تر به حالت عادی. رستوران می تواند در خدمت شام, خارج از منزل مشتریان می توانند از طریق فهرست فروشگاه ها و کوتاه کردن مو و کودکان می تواند بازگشت به زمین بازی.

حوا گونزالس 27-year-old صنایع غذایی و کارگر در نیویورک که کار تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است از سر گرفته گفته است که بیش از حد به زودی: "من در حال مرگ به بیرون رفتن اما سلامت مردم مهم تر است."

در سراسر جهان 9 میلیون نفر تایید شده اند آلوده به ویروس و مورد 470,000 فوت کرده اند با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز هر چند کارشناسان می گویند این اعداد واقعی بسیار بالاتر به دلیل محدود تست و موارد که در آن بيمار بدون علائم است.

در میان جهانی افزایش سر که هشدار داد که رهبران جهان باید نه سیاسی شیوع اما متحد برای مبارزه با آن است.

Tedros Adhanom Ghebreyesus که با آن مواجه انتقاد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک کنفرانس ویدئویی برای دبی مبتنی بر جهان حکومت اجلاس که در آن زمان بیش از سه ماه برای جهان برای دیدن 1 میلیون و تایید عفونت اما فقط هشت روز به دیدن اخیر 1 میلیون نفر.

Tedros ذکر نکرده تهمت با نام اما هشدار داد: "بزرگترین تهدید ما در حال حاضر ویروس خود را; این عدم همبستگی جهانی و جهانی رهبری است."

او افزود: "ما نمی توانیم شکست این بیماری همه گیر با تقسیم جهان است."

مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد کرده است که بیش از آن پاسخ اولیه به وقوع و آنچه به نظر او خود را بیش از حد ستایش از چین که در آن شیوع آغاز شد. او تهدید کرده است به جلو و آمریکا خارج از سازمان.

برزیل با بیش از 50,000 تن دوم-بیشترین تلفات در جهان ثبت یک رکورد 54,000 جدید کروناویروس موارد در آن آخرین تک-تعداد روز. و حدود 1 در 3 نفر تست شده به طور کلی تبدیل شده اند تا مثبت با توجه به این که رایان که گفت که startlingly بالا نشان می دهد تعداد موارد می رویم یا گزارش نشده و یا کشف نشده به دلیل نرخ پایین تست.

عربستان سعودی گفت: این سال را به زیارت یا حج به شهادت سایت ها لغو نمی شود بلکه تنها "بسیار محدود اعداد" از مردم خواهد شد مجاز به شرکت. حج به طور سنتی تساوی حدود 2 میلیون مسلمان از سراسر جهان به مدت پنج روز شدید عبادت و مناسک در مکه.

هند سیستم مراقبت های بهداشتی بوده است با این ویروس با caseload در کشور بیش از 1.3 میلیارد نفر صعود نزدیک به 15,000 شنبه به بیش از 425,000. تعداد مرگ و میر صعود گذشته 13,000.

در پاکستان عفونت شتاب و بیمارستان تبدیل به دور بیماران با موارد جدید به 6,800 در روز است. دولت آرام آن coronavirus محدودیت امید به نجات نزدیک به سقوط اقتصاد در کشور از 220 میلیون نفر است.

___

مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران از سراسر جهان کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن