Sunbelt متحده با عجله به خط تا تخت بیمارستان نیست barstools

توسط تامارا سرسبز و جان SEEWERST. پترزبورگ فلوریدا. (AP) — فلوریدا و کشورهای دیگر در سراسر Sunbelt در حال نازک

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

توسط تامارا سرسبز و جان SEEWER

ST. پترزبورگ فلوریدا. (AP) — فلوریدا و کشورهای دیگر در سراسر Sunbelt در حال نازک شدن از صندلی های عرشه تبدیل بیش از barstools و عجله به خط تا بیشتر تخت بیمارستان که به عنوان ارتفاع از فصل تابستان در میان شگفت انگیز افزایش موارد تایید شده از coronavirus.

به تازگی گزارش شده عفونت های در حال اجرا در اطراف 40,000 یک روز در آمریکا, Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا عفونی-متخصص بیماری هشدار داد و گفت این تعداد می تواند موشک به 100,000 اگر آمریکایی ها نمی شروع به زیر بهداشت عمومی توصیه.

بیش از چند روز گذشته متحده مانند فلوریدا و آریزونا و تگزاس و کالیفرنیا را معکوس البته بسته شدن و یا در غیر این صورت خفقان را بر روی میله بستن سواحل نورد پشت رستوران ظرفیت قرار دادن محدودیت بر روی جمعیت در استخر و یا در نظر گرفتن گام های دیگر برای جلوگیری از یک معضل است که ممکن است پر رونق به دلیل عواملی مانند تهویه مطبوع و مقاومت به پوشیدن ماسک.

"هر زمان شما این reopenings شما توجه مردم را به انجام کارهای درست به پیروی از قوانین. من فکر می کنم که در آن نقاط ضعف در آمده است," دکتر گفت: سیندی Prins, یک دانشگاه فلوریدا اپیدمیولوژی. او هشدار داد که همه چیز به احتمال زیاد به بدتر قبل از دریافت آنها بهتر است.

بیمارستان ها در نقاط داغ در حال حاضر کشیده تقریبا به حد و در حال تقلا برای اضافه کردن بخش مراقبت ويژه تخت برای یک انتظار افزایش COVID-19 مورد در هفته های آینده.

به تازگی تایید موارد در فلوریدا باید مشخصی در طول هفته گذشته به خصوص در افراد جوان تر که ممکن است احتمال بیشتری برای زنده ماندن ویروس اما می توانید آن را به آفتاب دولت بسیاری از آسیب پذیر ساکنان مسن.

دولت در روز سه شنبه گزارش داد بیش از 6000 مورد جدید. بیش از 8000 ثبت شد در هر یک از سه روز در اواخر هفته گذشته. مرگ و میر صعود گذشته 3,500. فلوریدا سنین 15 تا 34 شرکت را تا 31% از تمام موارد بالا از 25 درصد در اوایل ماه ژوئن است. در هفته گذشته بیش از 8000 مورد جدید گزارش شده است که در گروه سنی در مقایسه با حدود 2000 نفر در میان افراد 55 تا 64 سال است.

بیمارستان Icu شروع به پر کردن در فلوریدای جنوبی با یک به طور پیوسته افزایش تعداد بیماران نیاز به هواکش. میامی بیمارستان باپتیست بود و تنها شش نفر از آن 82 تخت ICU موجود, مقامات گفت.

سخت ضربه آریزونا که در کالیفرنیا ، mlb تعطیل, کافه سینما و ورزشگاه و ممنوع گروه های بزرگتر از 10 در استخرها به نام در بیمارستان ها برای اضافه کردن تخت.

تهویه مطبوع می تواند یک عامل در داغ آب و هوا متحده که در آن موارد جدیدی شده اند خونتان به دلیل آن recirculates هوا به جای آوردن آن در تازه از خارج گفت: دکتر کریستین Englund های عفونی-بیماری پزشک در کلینیک کلیولند.

"من قطعا فکر می کنم تهویه مطبوع و سرکوبگر گرما در جنوب در حال رفتن به بازی در این فیلم نقش" او گفت:.

Coronavirus متهم شده است برای بیش از نیم میلیون مرگ و میر در سراسر جهان از جمله در مورد 130,000 در ایالات متحده, که در آن تعداد موارد جدید در هر روز افزایش یافت در ماه گذشته عمدتا در جنوب و غرب است.

"من تعجب نمی کنم اگر ما تا به 100.000 بعد اگر این اتفاق نمی نوبه خود در اطراف و بنابراین من بسیار نگران" Fauci گفت: در کاپیتول هیل.

ون جانسون شهردار گردشگری وابسته به شهر ساوانا گرجستان جمعیت 145,000 اعلام کرد که او نیاز به پوشیدن ماسک با متخلفان موضوع به 500 دلار جریمه.

ساوانا می شود یکی از اولین شهرهای گرجستان به چنین مرحله است. کالیفرنیا ، برایان کمپ تا حد زیادی ممنوع محلی از اعمال قوانین سختگیرانه تر از دولت است.

دور جدید از خاموش شدن ناگهانی در سراسر کشور است که به احتمال زیاد به علت دیگر افزایش اخراج.

نیکی Forsberg گفت: او با تکیه بر وام های دولتی به نگه داشتن شناور قدیمی Ironhorse سالن تنها نوار در تگزاس هیل کشور شهر بلانکو پس از آن بسته شد به مدت دو ماه آغاز و در اواسط ماه مارس و پس از آن تعطیل و دوباره در روز جمعه توسط فرماندار سفارش.

او گفت: پول آنقدر تنگ برای برخی از کارکنان در طول هشت اولین shutdown که او گفت: آنها را به نوار و هر آنچه که آنها نیاز — petty cash, توالت, کاغذ حتی یکی از یخچال و فریزر.

"که چگونه از جان گذشته آن را," او گفت:. "در زمان ما باز کرده بود تا ما محروم نوار از همه غیر مشروب موجودی."

مقامات بهداشتی می گویند چند هفته آینده حیاتی خواهد بود در فلوریدا. چهارم ژوئیه بازگشایی والت دیزنی جهان در جولای 11 و کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در جکسون در پایان ماه اوت وعده قرعه کشی جمعیت و ایجاد پتانسیل برای فرد-به-فرد گسترش یافته است.

در حالی که شهرهای میامی و فورت Lauderdale سن پترزبورگ و ساراسوتا موظف اند, ماسک برخی از افراد در فلوریدا بوده است مقاوم است.

Zoe Mitchell نبود پوشیدن ماسک او به عنوان جمع به سالاد در سنت پترزبورگ. 26 ساله و متصدی بار گفت که اگر مردم نگران "آنها باید در خانه بمانند."

در روستاها جامعه بازنشستگی نزدیک اورلاندو, تنش های توسعه یافته در میان ساکنان که پوشیدن ماسک و کسانی که نمی. و تقسیم شده است در امتداد خطوط سیاسی.

ایرا فریدمن که همراه با همسر الن فعال در محلی حزب دموکرات گفت که در ابتدا او فقط می خواهد اغراق آمیز سرفه برای دریافت نقطه خود را در سراسر اگر او را دیدم که بدون ماسک. اما او گفت که او تا تبدیل شدن به بیشتر های صوتی در مورد آن به عنوان تعدادی از موارد رشد کرده است.

"متاسفانه ما نمی یابند که جمهوری خواهان به دنبال همان پروتکل به عنوان ما هستند" همسر او گفت:.

در جای دیگر اتحادیه اروپا را بازگشایی در روز شنبه به بازدید کننده از 14 کشور — اما نه آمریکا است که محروم ترین کشورهای اروپایی است. اتحادیه اروپا نیز نگه داشته و ممنوعیت آن در محل برای بازدید کنندگان از چین و از کشورهایی مانند روسیه و برزیل و هند که در آن عفونت های در حال اجرا ،

آمریکایی ها را تشکیل می دهند و سهم بزرگ در اروپا صنعت گردشگری و تابستان یک دوره کلیدی. بیش از 15 میلیون آمریکایی در سفر به اروپا هر سال و در حالی که برخی از 10 میلیون اروپایی ها سر در سراسر اقیانوس اطلس.

"آمریکایی ها بودند 50 درصد از مشتریان" اظهار تاسف پائولا Pellizzari که صاحب یک ماسک و فروشگاه طلا و جواهر در Saint-Louis جزیره در قلب پاریس و سران آن انجمن کسب و کار. "ما نمی تواند جایگزین است که مشتریان با دیگری است."

در سراسر کانال انگلیسی, همه چیز نیز به رهبری در جهت معکوس در مکان.

بریتانیا reimposed یک مستند در لستر شهر 330,000 مردم که در انتخابات گفت: اختصاص 10 درصد از همه جدید کروناویروس موارد در کشور در هفته گذشته. فروشگاه درهای خود را بسته و مدارس آماده به ارسال کودکان صفحه اصلی.

___

Seewer گزارش از تولیدو اوهایو. آسوشیتد پرس خبرنگاران از سراسر جهان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن