Summertime blues در رودخانه محله

لوول — خانه های تک خانواده با گیاهی مقابل متری خط برنهام جاده در بلویدر محله.اما در چند هفته گذشته شمالی پایان

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

لوول — خانه های تک خانواده با گیاهی مقابل متری خط برنهام جاده در بلویدر محله.

اما در چند هفته گذشته شمالی پایانه جاده که مرده به پایان می رسد در مرریمکک رودخانه شده است چیزی جز آرام و با توجه به شهر, عضو شورای ریتا Mercier, توصیف شکایت او دریافت از ساکنان.

"زمانی که مردم به یک محله و بالا بردن ویران کردن و ایجاد آزار دهنده میزان سر و صدا در یک منطقه استفاده می شود طراحی شده برای این نوع از فعالیت است که در آن مشکلات آغاز می شود," او گفت:.

در جلسه شورای شهر روز سه شنبه او رله گزارش اتومبیل با صفحات از لارنس پوشش خیابان از بعد از ظهر تا شب در ابتدا فقط در تعطیلات آخر هفته و به تازگی هر روز. همسایه ها شکایت از مردم صرف روز در ساحل رودخانه در انتهای جاده littering و گاهی اوقات پخش موسیقی است. Watercraft شخصی معمولا به توسط نام تجاری, جت اسکی, زوم کردن, Merrimack, رودخانه باعث سر و صدا و رسم خشم ساکنان در هر دو لوول و توکسبری با توجه به مرسیه.

یک زن و شوهر از ساکنان در برنهام جاده که کاهش یافته است به نام تکرار این نگرانی ها.

"من نمی مراقبت, اما زمانی که آنها بچه های کوچک که آنچه مرا ناراحت می کند" گفت: یکی از همسایه ها. او گفت که او می تواند بشنود watercraft شخصی از خانه خود را اما او نگرانی اصلی ایمنی است.

یکی دیگر از همسایه ناتان پرز گفت که او احساس نمی شد "که از برخورد" در کنار littering. او گفت: دیگران در جاده ها شد بیشتر نگران است.

در پایان یک مسیر دسترسی از جاده, یک نوسان طناب آویزان از یک اسپری رنگ درخت در گل آلود بانک Merrimack رودخانه. مرطوب, سیاه, جوراب بود در خاک توسط آب است. بسته بندی برای یک زن و شوهر از موارد آبجو در بوته.

مرسیه خواسته این شهر به آدرس موضوع را با سطل زباله در محل در تابستان گذشته اما پس از آنچه او امیدوار خواهد بود رزولوشن او گفت: این موضوع بازگشته و بدتر شده است.

مردم ایستاده در بانک ها از Merrimack رودخانه در نزدیکی لوول-توکسبری مرز های اخیر یک بعد از ظهر.عکس ارائه شده

"این مشکل است و نه دور اما گرفتن بزرگتر و بلندتر و بدتر" او گفت:.

مرسیه گفت که او تا به حال یک جلسه برنامه ریزی شده با لوول اداره پلیس در هفته آینده در مورد این موضوع و همچنین امیدوار توکسبری اداره پلیس ماساچوست محیط زیست و پلیس ماساچوست گروه از ماهی ها و بازی خواهد شرکت کنند. مرسیه خواسته این شهر حمل و نقل مهندس به حضور و آمد تا با یک محلی پارکینگ محدودیت.

"ما باید هر کس لازم است که برای جلسه گفت: شهرستان, مدیر آیلین _tenor.

او همچنین پیشنهاد کرد که شامل دراکات که مرزهای سمت دیگر رودخانه است.

مرسیه گفت: لوول اداره پلیس شده است "بیش از سخت کوش" اما نیاز به اجرای بهتر گزینه است. او گفت که پلیس از شما خواهد خواست مردم را ترک کنند اما آنها باز خواهد گشت 20 دقیقه بعد یا حرکت بیش از مرز به توکسبری.

مرسیه زندگی در همان جاده اما به اندازه کافی دور است که او را نمی شنوند شناور.

"اگر من نمی تواند مراقبت از خود من خیابان من نباید نشستن در این صندلی" او گفت:.

در ماه اوت سال 2017, ایزابل سیلوا یک لوول دبیرستان دوم کشته شد در یک جوی سقوط در مرریمکک رودخانه در چلمزفورد. راننده داگلاس Dematos از لوول, بعد التماس کرد گناه را به توفنده در حالی که تحت تاثیر الکل بود و محکوم به شش سال زندان. در اوایل تابستان همان خوان ارریو-Ortiz, 39, از لارنس, شد, کشته در یک تصادف بر روی رودخانه.

در سپتامبر سال 2017 به لوول شورای شهر رای دادند به اتفاق آرا به ممنوعیت watercraft شخصی در مرریمکک رودخانه بین Rourke پل و پوتوککت می افتد. متخلفان به موضوع $300 خوب.

روز پنج شنبه در لوول آتش نشانی نامیده می شد به پایان برنهام جاده برای یک معلول قایق در رودخانه است. در آن زمان آنها وارد شدند چند نفر در watercraft شخصی در حال حاضر کشیده قایق به ساحل با توجه به اقدام رئیس آتش نشانی جو راث.

آخرین مطالب