تابستان هاکی تیم انتقاد برای شرکت در وینیپگ مسابقات در طول یک بیماری همه گیر

محتوای مقاله در ادامه"اثرات آن همه" معارف گفت. "آنها در حال رفتن به خارج از آنچه پارامترها هستند و واقعا در مع

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"اثرات آن همه" معارف گفت. "آنها در حال رفتن به خارج از آنچه پارامترها هستند و واقعا در معرض ابتلا کل امن دوباره شروع ورزش است که ما نه فقط با هاکی اما با تمام ورزشی است که ما داریم. من می خواهم بگویم که من نا امید که چند تیم قرار خواهد کل امن شروع مجدد از استان در خطر است."

شهاب گفت: اکثر ساسکاچوان تیم های ورزشی به دنبال دستورالعمل اضافه کردن آن غیر سازگار تیم بودند "قطعا تنظیم یک مثال بد و به خطر انداختن کل بخش." او همچنین توصیه می شود که هر کسی که رفت به مسابقات خود مانیتور برای COVID-19 علائم.

CBC News شکست داستان این هفته است. آن گزارش شده است که تیم های وحشی در زمان اقدامات خود را پنهان مشارکت از جمله تغییر نام تیم, تغییر, بازیکنان نام در فهرست و یادآوری پدر و مادر به خودداری از ارسال هر چیزی در رسانه های اجتماعی.

با توجه به CBC گزارش وحشی به رقابت پرداختند تحت نام "رعد و برق" و با استفاده از تنها بازیکنان حرف اول را در بازی ورق به جای خود نام کامل.

McLintock گفت: SHA نگاه در بازی ورق و تایید کرد که بازیکنان در ارتباط با وحشی تا به حال به رقابت پرداختند.

"این بسیار ناامید کننده و مربوط به شنیدن این که وجود دارد برخی از تیم های است که به مبارزه طلبیده دستورالعمل و سعی هویت خود را به بازی در یک بازی درون استانی مسابقات" شهاب گفت.

این Maulers نمی تغییر نام مستعار خود را استفاده می شود نام کامل بازیکنان در بازی ورق و آزادانه ارسال شده در اطلاعات در رسانه های اجتماعی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب