خودکشی مصرف بیش از حد در شکوفایی به عنوان مستند میکشد در

آمریکا "مرگ و میر ناشی از ناامیدی" — خودکشی, بیماری کبد الکلی و مواد مخدر مصرف بیش از حد — در شکوفایی به عنوان

توسط ATSHNEWS در 11 خرداد 1399

آمریکا "مرگ و میر ناشی از ناامیدی" — خودکشی, بیماری کبد الکلی و مواد مخدر مصرف بیش از حد — در شکوفایی به عنوان مداوم COVID-19 مستند همچنان با حداقل 20 متحده گزارش افزایش مرگ و میر ناشی از استعمال بیش از حد مواد مخدر به تنهایی.

در نیوهمپشایر روان, بهداشت حرفه ای و ابراز نگرانی در مورد تاثیر اقامت در خانه نظم در دولت است که تلاش بیش از اکثر با مواد مخدر اعتیاد و خودکشی.

پس از افراطی مستند اقدامات تصویب شد در مارس کارشناسان بهداشت عمومی را علنا ابراز نگرانی می کند که یک نتیجه ناخواسته می تواند یک افزایش در چه پرینستون استاد اقتصاد آن مورد و برنده جایزه نوبل آقا آنگوس Deaton دارای برچسب "مرگ و میر در ناامیدی:" خودکشی مواد مخدر مصرف بیش از حد و مرگ و میر مرتبط با سوء مصرف الکل.

"این سه باعث می شود ما فقط تعمید مرگ و میر ناشی از ناامیدی و این اصطلاح به نوعی انتخاب کنید تا ایده به نحوی که این ها همه یک بیت مانند خودکشی است که مانند خودکشی خود آنها آورده خود را به دست" Deaton گفت: در طول سال های اخیر American Enterprise Institute پادکست مصاحبه. "و یک احساس وجود دارد که منظور مرگ از هر یک از این سه چیز شما باید در ناامیدی."

انجمن پزشکی آمریکا گزارش داد اوایل این ماه که حداقل 20 متحده اشاره کرده اند که یک تعداد غیر منتظره ای بالا از مرگ و میر ناشی از استعمال بیش از حد مواد مخدر.

Dillon Casey است مدیر برنامه از طرفداران مخدر, بهبود, یک سازمان غیر انتفاعی است که به ترویج مداخله برای پایان دادن به بحران مواد مخدر. دیلون گفت: مطالعات مختلف — به خصوص این AMA — تنها می تواند در رسیدن به یک نتیجه گیری.

"این روند وجود دارد که افزایش مصرف بیش از حد مرگ و خودکشی در طول این زمان," دیلون گفت InsideSources اضافه کرد که انزوای اجتماعی یک عامل نخست. خودکشی و مرگ و میر بیش از حد "بسیار به هم پیوسته برای مطمئن" دیلون گفت.

"ما متاسفانه همچنین انتظار می رود به افزایش این نوع مرگ و میر ناشی از ناامیدی در طول بیماری همه گیر به عنوان خوب," او گفت:. "ما انتظار داریم که وجود دارد رفتن به یک بهداشت روانی و سوء مصرف مواد تاثیر از این بیماری همه گیر."

حتی قبل از این مستند خودکشی و اعتیاد به مواد مخدر بودند با اولویت بالا مسائل برای سیاستمداران و بهداشت عمومی در ایران ، بیش از 2 میلیون آمریکایی مبارزه با مواد مخدر استفاده اختلال (عود) و حدود 130 آمریکایی به طور متوسط در هر روز می میرند از مواد مخدر مصرف بیش از حد. مواد مخدر حساب برای اکثریت مواد مخدر مصرف بیش از حد مرگ, علت مرگ تصادفی در ایالات متحده است.

به عنوان یک نتیجه از این مستند برخی از معتادان به مواد مخدر در حال حاضر با استفاده از زمانی که به تنهایی و بدون یک دوست و یا همکار معتاد به 911 تماس بگیرید اگر وجود دارد بیش از حد. پلیس شده اند و پیدا کردن افراد مرده در آپارتمان خود را با توجه به یک گزارش از دانشگاه هاروارد.

کارشناسان پیش بینی است که در مقیاس ملی خودکشی می تواند به افزایش 18,000 و مصرف بیش از حد و مرگ و میر بیش از 22,000 اگر اقتصادی آتن به علت بیکاری به افزایش 20 درصد است.

بن میلر رئیس هیئت مشورتی برای, جدا, جدید غیر انتفاعی است که با تمرکز بر بهداشت روانی, سیاست می گوید: صرفه جویی در افراد آسیب پذیر از مرگ و میر ناشی از ناامیدی بستگی دارد "چگونه به سرعت می تواند اقتصاد بهبود می یابند و چگونه به سرعت ما می توانیم مردم را به کار می کنند."

"وجود دارد واقعا یک رابطه با بیکاری به عنوان یک عامل خطر برای خودکشی; آنچه که ما می تواند استفاده به عنوان یک راه برای پروژه و یا پیش بینی کند که چگونه بسیاری از زندگی — فراتر از آنچه ما به طور معمول از دست داده اند و از مرگ و میر ناشی از ناامیدی می تواند COVID در نهایت تاثیر" میلر گفت InsideSources. "این همه بستگی دارد چگونه به سرعت ما بهبود اقتصاد ما."

قبل از COVID-19 مستند, New Hampshire شد به طور متوسط بیش از 400 مخدر مصرف بیش از حد مرگ و میر در هر سال یکی از بالاترین نرخ در کشور است. در سال 2017 (داده های اخیر در دسترس) نرخ خودکشی در نیوهمپشایر بود 30 درصد بالاتر از میانگین ملی است.

اما دولت خودکشی hotline گزارش یک کاهش خفیف در تماس در ماه آوریل از به طور متوسط از 150 پایین به 110.

در نامه ای سرگشاده, ملی, اتحاد برای سلامت روان–نیوهمپشایر, مدیر اجرایی, Kenneth نورتون نوشت: "نامی NH باقی مانده است بسیار نگران کوتاه مدت و دراز مدت اثرات COVID-19 بر سلامت روان گرانیت Staters. نامشخص جدول زمانی از وضعیت اضطراری بسته شدن مدارس و کسب و کارهای اجتماعی فاصله و عوامل اقتصادی باعث مقدار زیادی از استرس و اضطراب است. ما سپاسگزار به خط مقدم بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ خود را برای تلاش های قهرمانانه و درک آنها ممکن است منحصر به فرد سلامت روانی نیاز دارد در طول و پس از این بحران است."

مشعر Reisner است تدوین سیاست برای InsideSources.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن