حومه نگه داشتن کلید 2020 ریاست جمهوری انتخاب

حومه نگه دارید و چرخش رای در این انتخابات است.همین دلیل است که درمان شده اند به طوری که گمانه زنی های زیادی در

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

حومه نگه دارید و چرخش رای در این انتخابات است.

همین دلیل است که درمان شده اند به طوری که گمانه زنی های زیادی در مورد حومه نگرش رای دهندگان نسبت به رئیس جمهور تهمت را اذیت کننده توییتهایی و جو بایدن سن و حدت.

اما سوال واقعی این نیست که چگونه حومه پیدا کرده اند احساس می کنید در مورد نامزدهای; آن چه نامزدها در مورد احساس حومه. بایدن و دموکرات ها وعده داده اند برای تبدیل آمریکا حومه. رئیس جمهور تهمت می ایستد مخالف این تغییرات است. بیایید یک نگاه در این بحث پس از آن به دلیل آن کاملا به معنای واقعی کلمه بازدید حومه پیدا کرده اند که در آن زندگی می کنند.

نسبت به پایان دولت, رئیس جمهور اوباما اعلام جارو قانون جدید به نام مثبت پیشبرد نمایشگاه مسکن (AFFH). رئیس جمهور تهمت به حالت تعلیق اجرای AFFH است و در حال حاضر در روند به طور کامل پایان دادن به حکومت. بایدن در مقابل قول داده است به شدت اجرا AFFH. آنچه حکومت انجام دهید ؟

AFFH طراحی شده است برای پایان دادن به خانواده های تک منطقه بندی, در حالی که همچنین با فشار دادن و حومه به ساخت بالا و چگالی کم درآمد مسکن خواهد بود که اشغال شده توسط ساکنان از شهرستانها در این نزدیکی هست. AFFH نیز مطبوعات حومه به "حمل و نقل محور توسعه" ساخت انبوه آپارتمان ها و کسب و کار مناطق اطراف هاب حمل و نقل با محدود پارکینگ.

هدف این است که به نیروی حومه پیدا کرده اند از اتومبیل های خود را و به حمل و نقل عمومی. در اثر AFFH خواهد Manhattanize حومه. AFFH نیز مطبوعات حومه استان ها و شهرداری ها به تساوی توزیع "دارایی جامعه" مانند مدارس خوب, پارک, نزدیکی به هاب حمل و نقل و ولسوالی های کسب و کار در میان های مختلف جمعیتی و اقتصادی قرار گرفتند.

علاوه بر این AFFH را فشار دهید حومه برای ورود به منطقه ای حاکم کنسرسیوم با شهرها و شهرستانهای دیگر خود را در منطقه شهری ، اثر خواهد بود برای تضعیف سیاسی و استقلال اقتصادی داده حومه.

حومه حکومت تبدیل خواهد شد کمتر محلی و منطقه ای و فدرال به جای. منطقه ای "مالیاتی-پایه گذاری" است که در آن بخشی از حومه درآمد است که هدایت به سمت شهرستانها (مانند ما در مینه سوتا) می تواند تبدیل به هنجار شده است.

حتی پر کردن پرسشنامه در محلی جمعیت شناسی مورد نیاز تحت این قانون جدید می تواند باز کردن یک حومه به پرونده های حقوقی علیه آن ى قوانین و سیاست های مسکن.

ظاهرا AFFH طراحی شده است برای غلبه بر مسکن تبعیض بر اساس نژاد و قومیت و ملیت. در واقع AFFH یک بازی به زور "ادغام اقتصادی" در حومه شهر. مسن کلیشه وجود حدود یک سوم از امریکا حومه پیدا کرده اند در حال اقلیت.

کمتر متنوع حومه قلمرویی وجود دارد, اما به دلایل اقتصادی و نه تبعیض. راه را برای تغییر است که به همه آمریکایی ها بیشتر موفق به انجام یک برنامه گسترده در مهندسی اجتماعی.

در هر صورت ادغام اقتصادی است و هیچ اجباری توسط قانون فدرال است. به دور از ساده اجرای فدرال مسکن عادلانه قانون AFFH یک مورد کلاسیک از خواندن اساسا سیاست جدید اهداف عقب به مسن تر ،

بایدن وعده داده است نه تنها به نگه داشتن نه تنها کمک هزینه مسکن گروگان به حومه انطباق با AFFH اما برای اضافه کردن سطح فدرال حمل و نقل کمک های مالی به اجباری مخلوط. حومه شهر که حاضر به جای تک خانواده ى با ى بالا-تراکم توسعه خواهد شد و در صورت از دست دادن دولت جاده و ساخت و ساز و تعمیر.

است که اطمینان حومه انطباق با این تحول جدید رژیم.

اگر چه هیچ یک از این بوده است که بسیار مورد بحث و قانونگذاران دموکرات و متحد شهری سیاست کارشناسان و فعالان را بلند گرامی اهداف AFFH. در کل باتری اضافی قوانین و مقررات برای رسیدن به آنها به احتمال زیاد اگر دموکرات ها به قدرت.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از سوی دیگر می ایستد صبورانه در برابر بایدن را طرح بلند پروازانه برای تبدیل آمریکا حومه.

آن است که این بحث بیش از AFFH — نه تهمت توييتها و یا بایدن سن — که باید تمرکز توجه حومه رای دهندگان به ما سر تا نوامبر است.

استنلی کرتز است یک عضو ارشد در اخلاق و سیاست عمومی مرکز و نویسنده از "گسترش ثروت: چگونه اوباما سرقت حومه به پرداخت هزینه برای شهرستانها." او نوشت: این برای InsideSources.com.

آخرین مطالب