جلوگیری از شرم و سرزنش در زندگی مرکز مراقبت

من رفتن را از طریق سخت ترین دوره نه تنها از زندگی حرفه ای من بلکه از زندگی شخصی من است. من مدیر اجرایی, زندگی,

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

من رفتن را از طریق سخت ترین دوره نه تنها از زندگی حرفه ای من بلکه از زندگی شخصی من است. من مدیر اجرایی, زندگی, مرکز مراقبت از Nashoba دره خانه سالمندان محلی.

برای هفته من و کارکنان شده است به مبارزه با یک نبرد در برابر coronavirus که مگر اینکه شما آن را تجربه کرده اند در داخل شما هیچ ایده چگونه آن را دشوار شده است.

چه انتظار نداشتم این بود که در همان زمان من در مبارزه برای نگه داشتن ساکنان و کارکنان امن من نیز تا به حال به مبارزه با یک نبرد با برخی از مقامات محلی رسانه ها و سیاستمداران است. در حالی که بسیاری از آنها را در راحتی خود را به دفاتر و خانه های کارکنان من و من شده اند با خطر زندگی ما در خط مقدم این مبارزه است.

شرم بر آنها. بازی خود را از سرزنش و شرم است تضعیف روحیه کارکنان قرار می گیرد و ساکنان در معرض خطر حتی بیشتر. آنها باید تداوم اطلاعات غلط شده است که در تکرار هر دو محلی و ملی, اخبار و استفاده شده است به عنوان یک پلت فرم سیاسی. من کارکنان ساکنان و خانواده خود به تماشای اخبار. نادرست و گمراه کننده داستان پیچیده زندگی ما فوق العاده است.

تقریبا در هر مثال ما دعوت کرده اند کسانی که بد نمایش دادن امکانات ما برای آمدن به ما به طور مستقیم به یادگیری آنچه که ما در حال و انجام شده است. اغلب کسانی که در حال صحبت کردن بلندترین علیه ما گرفته اند هیچ وقت برای یادگیری حقایق و یا شاید حتی مهمتر از ارائه هیچ کمک کند.

من می خواهم به مجموعه ای از رکورد مستقیم. از ابتدای این بحران ما شده اند در ارتباط مستقیم با ماساچوست وزارت بهداشت; آنها گزارش آژانس ثبت شده است. قبل از ما شیوع ما پس از تمام دستورالعمل های مربوطه از دولت های محلی و سازمان بهداشت و درمان. ما شده اند هولناک با درخواست برای اطلاعات: از خانواده ها از رسانه ها از برخی از مقامات محلی و از سیاستمداران است. از ما انتقاد شده بود برای پاسخ به این گروه های خارج از دیر.

اگر شما می توانید درک چگونه شدید این کار به مدیریت شیوع کروناویروس باید آن را آشکار و به هر کس که اولویت ما شد مراقبت از بیمار است. اگر ما موفق به برقراری ارتباط به طور مستقیم به سیاستمداران آن را به حال چیزی برای انجام با عدم تمایل برای شفافیت. ما بودند و همچنان در سنگر. بنابراین ما اولویت مراقبت از بیمار و به طور کامل و شفاف با دولت است.

این شرمندگی و سرزنش نیاز به جلوگیری از. محیط زیست از اطلاعات غلط رشد بسیار سمی است که یکی از اعضای هیات ما دریافت تهدید به مرگ. ما دریافت تند و زننده و تهدید ایمیل ها و تماس های تلفنی. ما تا به حال به درخواست پلیس از جزئیات مستقر در ورودی.

دیگر امکانات در نزدیکی شهرهای تحت مالکیت همان به عنوان ما هستند. آنها شده اند به دنبال دستورالعمل های ما را دنبال می کردند. آنها بیش از حد باید coronavirus موارد در امکانات خود را و آنها بیش از حد در حال کار خستگی ناپذیر در معرض خطر بزرگ برای خود و خانواده خود را. اما بسیاری از این شهرهای مجاور گرفته اند یک رویکرد متفاوت است. آنها را انتخاب کرده اند به دست کمک به گسترش.

در آوریل 10, ما تا به حال یکی دیگر بازرسی از ماساچوست وزارت بهداشت. آنها به ما کامل علائم برای کنترل عفونت. رژیم صهیونیستی. بیکر و وزارت بهداشت شده اند بسیار حمایت و ما شده ایم سپاسگزار برای کمک کنند.

در مراقبت دراز مدت ما هیچ غریبه ای به پایان زندگی آن چیزی است که ما انجام می دهیم. اما این شده است متفاوت است. آیا شما عصبانی در مورد مرگ و میر در خانه های پرستاری? ما بیش از حد; اینها ما ساکنان که از نظر ما و آنها شده اند با ما برای سال.

ما عزادار. به فرض که ما سنگدلانه در مراقبت از ما از ما ساکنان به dehumanize ما برای حذف ایالات متحده به عنوان واقعی و مراقبت حرفه ای در تلاش برای انجام بهترین های ما در مواجهه با جهانی همه گیر.

اگر نیاز به سرزنش هر چیزی و یا هر کسی در طول این بی سابقه شیوع ویروسی و سپس اجازه وضع آن را مستقیما به آن تعلق دارد: در ویروس.

امی Lamontagne مدیر اجرایی است زندگی مرکز مراقبت از Nashoba دره



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب