تجمع سهام در سراسر جهان به عنوان بازارهای چشم کسب و کار بازگشایی

توسط استن چو DAMIAN J. TROISE و الکس VEIGAسهام در سراسر جهان بسیج دوشنبه به عنوان دولت آماده به تدریج لغو محدو

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

توسط استن چو DAMIAN J. TROISE و الکس VEIGA

سهام در سراسر جهان بسیج دوشنبه به عنوان دولت آماده به تدریج لغو محدودیت است که به معنای به سرعت شیوع کروناویروس اما همچنین پاک کردن کسب و کار و شغل.

بانک ها و هتل ها و شرکت های کوچک و کسب و کارهای دیگر که ایستاده به دست آوردن بسیاری از مردم دوباره در حال ظهور از خانه های خود شروع به پریدن کرد به بزرگترین دستاوردهای. آنها کمک درایو S&P 500 تا 1.2 درصد در بعد از ظهر تجارت در شروع یک هفته chockablock با بازار حرکت حوادث.

چند تا از بزرگترین بانک های مرکزی در جلسه این هفته از جمله بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد که آخرین آن اقدامات محرک اقتصادی برای سرپا نگه داشتن بازار. کشت از بزرگترین شرکت های ایالات متحده نیز برنامه ریزی شده به گزارش چقدر سود آنها ساخته شده در سه ماه اول سال 2020 از جمله تعداد انگشت شماری که بیشتر به شدت دیکته چگونه بازار حرکت می کند. از همه مهمتر مدیران نیز ممکن است بحث در مورد چگونه آنها نگاه کنید شرایط آینده تکان دادن ،

با بانک مرکزی و دولت امیدوار کننده مقدار قریب به اتفاق از کمک برای بازار و اقتصاد برخی از سرمایه گذاران می گویند تکرار بحران مالی 2008 و بعید است. است که آنها به دنبال فراتر از ویرانی اقتصادی حال حاضر جهان گسترده به پتانسیل بازگشت رشد به عنوان شیوع سطوح در برخی از مناطق.

"سرمایه گذاران باید نوشته 2020 به عنوان یک تحریک کننده و به دنبال بیشتر مشتاقانه به چشم انداز در سال 2021," کریس وستون از Pepperstone نوشت: در گزارش.

سود اوراق قرضه بالاتر در نشانه ای از کمتر بدبینی در بازار, اما خام چهار دوباره در آخرین شدید نوسان است که تحت سلطه بازار نفت در هفته های اخیر.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 263 امتیاز یا 1.1% در 24,038 به عنوان از 1:30 بعد از ظهر به وقت شرق و نزدک بود تا 0.9 درصد بوده است.

برخی از سهام سخت ترین و اولین ضربه توسط coronavirus همه گیر شد که منجر به راه.

بانک ها و دیگر شرکت های مالی افزایش 3.1 درصد افزایش در میان 11 بخش است که شاخص S&P 500. آنها قبلا سقوط نگرانی در مورد امواج از خانواده ها و کسب و کار defaulting در وام های خود را.

بازگشایی اخیر برخی از کسب و کار در ایالات متحده و کاهش مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان در سخت ترین ضربه ایالت نیویورک کمک کرده آنها را زنده کند. بنابراین افزایش سود اوراق قرضه است که می تواند کمک به آنها را بزرگتر و سود حاصل از ساخت وام. جی پی مورگان چیس رز 4.1 درصد و بانک مرکزی آمریکا به دست آورد 4.6%. سهام های مالی هر چند باقی می ماند پایین 27 ٪ در سال.

املاک و مستغلات سرمایه گذاری تراست که خود مراکز خرید نیز بهبود بخشی از خود را زودتر ضرر و زیان به سرمایه گذاران نگاه به سمت آینده ای که در آن مردم در واقع بازدید از فروشگاه های دوباره. حتی مربوط به سفر سهام آن کاهش یافت و قبل از بقیه بازار در coronavirus نگرانی در مورد شیوع قوی بودند.

سهام شرکت های کوچکتر شروع به پریدن کرد بیش از بقیه از بازار است. راسل 2000 افزایش 3.6%. آن را هنوز هم بیش از دو برابر شاخص S&P 500 در این سال است. با کوچکتر مالی بافر کوچک-کلاه سهام اغلب مجازات بیشتر زمانی که سرمایه گذاران پیش بینی رکود, اما آنها همچنین می تواند به افزایش سریع تر از رقبای بزرگتر خود را در طول پرتاب ریباند.

بازار را از دستاوردهای بزرگ هستند ساخته شده است بیشتر بر امیدوارم که شرایط ادامه خواهد داد به منظور بهبود نسبت به چیزی خاص. برخی از سرمایه گذاران نگران هستند که reopenings از کسب و کار در واقع می تواند منجر به موج دوم عفونت اگر آنها زودرس و بسیاری هشدار می دهند که آن را هنوز هم بیش از حد نامشخص چه زمانی این رکود خواهد انجامید.

"حس من این است که مردم در حال رفتن به راحتی با زندگی به طور معمول" گفت: Marc Chaikin بنیانگذار Chaikin تجزیه و تحلیل ترافیک. "این یک جهش بزرگ از ایمان به انتظار می رود که درآمد در حال رفتن به بازگشت به قبل از سال 2020 سطح است."

"بزرگترین خطر برای بازار سهام است اگر reopenings اصلا خوب," او گفت:. "اگر که اتفاق می افتد که کاهش سرمایه گذاری و روان."

و آن را مانند سهام screamingly ارزان است که می تواند موجب کاهش خطر. شرکت ها در شاخص S&P 500 در حال معامله در سطوح بالاتر نسبت به خود انتظار می رود درآمد بیش از آینده 12 ماه نسبت به آنها شده است در طول تاریخ و حتی از آنها زمانی که سهام به اوج خود رسید دو ماه پیش با توجه به بروس Bittles رئیس استراتژیست سرمایه گذاری در بیرد.

"اقتصاد ما بهبود می یابند اما ممکن است انتظارات را بدست جلوتر از ملموس اطلاعات," او نوشت: در گزارش.

بازارهای آسیایی افزایش یافت و پس از ژاپن در بانک مرکزی اوراق سقف آن چقدر بدهی دولت آن را خرید برای حمایت از اقتصاد است. در ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن افزایش 2.7% در حالی که کره جنوبی Kospi اضافه شده 1.8 درصد و هانگ سنگ در هنگ کنگ اضافه 1.9%.

در اروپا و اسپانیا قصد دارد برای شروع به کاهش محدودیت های یکشنبه و ایتالیا در مارس 4. دولت فرانسه با اعلام برنامه های خود در ماه آینده. شاخص DAX در آلمان صعود 3.1% در حالی که شاخص کک 40 در فرانسه افزایش 2.5% و FTSE 100 لندن اضافه شده 1.6%.

در ایالات متحده حدود 150 شرکت در S&P 500 در حال برنامه ریزی برای گزارش درآمد این هفته است. که شامل پنج بزرگ از Amazon, Apple, Facebook, Microsoft و Google پدر و مادر الفبا که با هم تشکیل می دهند در حدود یک پنجم از شاخص.

عملکرد 10 ساله خزانه داری افزایش یافت به 0.64% از 0.59% اواخر جمعه. آن را هنوز هم به خوبی در زیر 1.90% سطح آن نزدیک شد در شروع سال ، بازده تمایل به رها کردن زمانی که سرمایه گذاران در حال تنزیل رتبه و انتظارات خود را برای اقتصاد و تورم است.

در بازارهای انرژی هزینه برای یک بشکه نفت آمریکا برای تحویل در ماه ژوئن غرق 21.2 درصد به $13.35. قیمت شده اند نوسانی شدید تقاضا برای انرژی فرو می ریزد و مخازن ذخیره سازی نزدیک به شکوه کردن. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد کاهش 8 ٪ به $22.81 در هر بشکه رسید.

___

AP کسب و کار نویسنده جو مک دونالد کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب