سهام باز بالاتر در وال استریت پس از دستاوردهای خارج از کشور

توسط ALEX VEIGAسهام در وال استریت رو به یک جامد شروع سهشنبه با دستاوردهای گسترده برای بازار پس از یک رالی در ا

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

توسط ALEX VEIGA

سهام در وال استریت رو به یک جامد شروع سهشنبه با دستاوردهای گسترده برای بازار پس از یک رالی در اروپا که در آن شاخص های راهپیمایی بالاتر پس از تشویق های اقتصادی.

S&P 500 بود تا 0.8 درصد در اوایل معاملات گسترش آن سود از یک روز پیش از آن. معیار و شاخص است که در سرعت خود را برای سومین ماه متوالی به دست آوردن سرمایه گذاران به ادامه عمدتا شانه افزایش جدید کروناویروس موارد در ایالات متحده و دیگر کشورها و تمرکز بر روی چشم انداز بهبود اقتصادی به عنوان کسب و کار بسته با توجه به شیوع بازگشایی شده است.

بخش فن آوری سهام که چراغ راه بالاتر به بازار بازگشت سه ماه گذشته از 34 درصد سقوط کرد و قدرت از آخرین دستاوردهای. بانک ها و مراقبت های بهداشتی و سهام و شرکت ها است که تکیه بر مصرف کننده هزینه شد و در میان برندگان. بازدهی اوراق قرضه افزایش کمی نشانه دیگری است که سرمایه گذاران به دست آوردن اعتماد به نفس در اقتصاد است.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 201 امتیاز یا 0.8% 26,225. شاخص Nasdaq composite است که به شدت وزن با تکنولوژی سهام به دست آورد 0.9 درصد بوده است. این شاخص تنها کاهش یافته است دو بار تا کنون در ماه ژوئن. کوچک سهام شرکت نیز اهمیت حیاتی سود جامد. راسل 2000 که شاخص تا 0.9 درصد بوده است.

عملکرد 10 ساله خزانه داری توجه داشته باشید رز برای 0.71% از 0.70% اواخر دوشنبه. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

تشویق های اقتصادی از جمله خرده فروشی و استخدام کمک کرده اند استوک سیتی خوش بینی در میان سرمایه گذاران است که بازگشایی کسب و کار در ایالات متحده و دیگر کشورها را در اقتصاد از رکود اقتصادی آن را نسبتا به سرعت. بازار همچنان به صعود به رغم حملات نوسانات حتی به عنوان یک افزایش در coronvairus موارد ابر چشم انداز بهبود اقتصادی.

سازمان بهداشت جهانی گفت: بیش از آخر هفته که همه گیر است که هنوز هم در آن تعالی. این ایالات متحده است که دیدن سریع افزایش موارد در سراسر جنوب و غرب دارای بیشترین عفونت و مرگ و میر تا کنون در رابطه با 2.3 میلیون نفر و بیش از 120 ، 000 تایید ویروس های مربوط به مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

هنوز هم سرمایه گذاران شده اند قرار دادن وزن بیشتر در داده های اقتصادی منتشر شده است که نشان می دهد اقتصاد است که بازگشایی در حال ساخت گام به ظهور از یک رکود عمیق است.

روز سه شنبه وزارت بازرگانی گفت: خرید و فروش جدید خانه های ایالات متحده شروع به پریدن کرد 16.6% در ماه مه به نرخ سالانه از 676,000 بیش از وال استریت را پیش بینی. Homebuilders رز گسترده. Beazer خانه های ایالات متحده آمریکا صعود 2.1% در اوایل رفتن.

به روز رسانی بیشتر در اقتصاد ایالات متحده انتظار می رود در اواخر این هفته زمانی که دولت موضوع را داده و در هزینه های مصرف کننده هفتگی بیکاری کمک برنامه ها و سفارشات کالاهای بادوام.

سهام اروپا پیشرفته پس از اندازه گیری فعالیت های اقتصادی در منطقه یورو شاخص مدیران خرید گل رز به طور قابل توجهی در ماه ژوئن از ماه قبل است. این شاخص فقط خجالتی از سطح است که نشان می دهد اقتصاد در حال رشد است دوباره پس از یک ویرانگر شیرجه رفتن در بهار.

شاخص CAC 40 در فرانسه به دست آورده 1.2% در حالی که آلمان داخ بسیج 2.2%. بریتانیا FTSE 100 رز 1.1%.

بازارهای آسیایی غلبه برخی از اوایل تلاطم ناشی از گزارش دیدگاه توسط کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو نشان تجاری ایالات متحده در مقابله با چین دچار مشکل شد. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بعد گفت: توافق شد و هنوز هم در.

معیار آمریکا نفت خام بود تا 0.6 درصد به 41 دلار در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد بود با 0.1% کاهش به $43.13 در هر بشکه رسید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن