Sterilizable جایگزین N95 ماسک توسعه یافته توسط بریگهام و بیمارستان زنان محققان

راحت و قابل استفاده مجدد ماسک صورت توسعه یافته توسط محققان در Brigham و بیمارستان زنان می توان به استریل و دار

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

راحت و قابل استفاده مجدد ماسک صورت توسعه یافته توسط محققان در Brigham و بیمارستان زنان می توان به استریل و دارای فیلترهای شبیه به کسانی که از یک N95 ماسک ارائه حفاظت و عملکرد به عنوان جنگ علیه COVID-19 می پوشد ،

"این به دنیا آمد و درست در آغاز همه گیر ما شده بود صحبت کردن در مورد نیاز برای PPE و تلاش برای تولید جدید PPE است که می تواند حفاظت از بسیاری از ما مراقبت های بهداشتی کارگران" گفت: Dr. James Byrne, co-سرب نویسنده در اثبات مفهوم مطالعه تزریق تولیدات اتوکلاو, مقیاس پذیر, مطیع (iMASC) سیستم.

ماسک های جایگزین هنوز در فاز نمونه اولیه ساخته شده است با استفاده از تزریق از sterilizable مواد و یکبار مصرف فیلتر.

سیلیکون لاستیک استفاده می شود در این ماسک به راحتی در دسترس است و می تواند مقاومت در برابر حرارت شدید است که می تواند مورد استفاده در فرآیند عقیم سازی.

دکتر جیووانی Traverso یک متخصص گوارش و مهندس پزشکی در بریگهام و زنان گفت: این ماسک این است که رفتن را از طریق یک دوم کارآزمایی بالینی در حال حاضر با امید استقرار آن را به عموم مردم در چند ماه آینده.

"ما واقعا در تلاش برای فشار به جلو به دریافت این سیستم وجود دارد خارج وجود دارد برای کمک به مردمی گفت:" Traverso.

این سیستم منحصر به فرد به راحتی می تواند تغییر در اندازه راحت و قابل استفاده مجدد است و آن را نیز آسان تر در محیط زیست گفت: بایرن به عنوان آن را ایجاد ضایعات کمتر از استاندارد ماسک صورت.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این ماسک این است که آن را روشن است بنابراین دیگران می توانید یکی را بیان صورت.

"که واقعا برای ما مهم است چرا که به عنوان پزشکان و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به طور کلی ما می خواهیم برای به حداکثر رساندن که تعامل با افراد دیگر گفت:" بایرن.

او افزود: "در صورت ماسک واقعا می تواند تغییر پویا در بین مردمی است و قطعا می تواند تاثیر در ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و بیمار تجربه می کنند."

تیم آزمایش های مختلف عقیم سازی تکنیک های ماسک از جمله آن خیساندن در محلول سفید کننده و در ایزوپروپانول.

در حالی که خیساندن چرخه ساخته شده ماسک کمی سنگین تری وجود دارد تفاوت های بزرگ در سترون ماسک در مقایسه با ماسک قبل از عقیم سازی.

مراقبت های بهداشتی کارگران نیز به بازخورد مثبت در جدید ماسک با بیش از نیمی از 20 بریگهام و زنان شرکت کنندگان درگیر در یک جا تست و گفت که مایل به استفاده از این سیستم به جای فولاد ،

یک چهارم از شرکت کنندگان و حتی گفتند که ترجیح می دهند iMASC سیستم به جای یک N95 ماسک.

"این است که بسیار نزدیک به همه خانه ما همه تحت تاثیر و وجود دارد هیچ چیز مانند تلاش برای کمک به (راه حل) مشکلات که بلافاصله ملموس" گفت: Traverso.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن