دولت طول می کشد حضانت کودک پس سلامتی بررسی در توکسبری

توکسبری — یک زن و شوهر بود به اتهام در اختیار داشتن چندین مواد غیرقانونی دوشنبه بعد از پلیس مبارزه با مواد مخد

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

توکسبری — یک زن و شوهر بود به اتهام در اختیار داشتن چندین مواد غیرقانونی دوشنبه بعد از پلیس مبارزه با مواد مخدر در این دوره از خوب بودن بررسی کنید.

توکسبری پلیس در پاسخ به این مسافرخانه اقامت در اندوور خیابان به انجام به خوبی در حال بررسی مایکل Upton, 32, لوول و ملیسا Normandin, 37, از لین و نوزاد خود با توجه به انتشار از وزارت. رفاه بررسی درخواست توسط گروه کودکان و خانواده ها پس از یک گزارش که Upton و Normandin بودند با استفاده از داروهای انتشار متحده است.

به محض ورود ماموران کشف شده است که Upton تا به حال دو فعال و حکم دستگیری و زن و شوهر بودند به در اختیار داشتن چندین مواد مخدر با توجه به انتشار از جمله کوکائین suboxone گاباپنتین و فنتانيل. این گروه از کودکان و خانواده ها در زمان حضانت زن و شوهر و فرزند.

آپتون بود به اتهام دو فقره از در اختیار داشتن یک کلاس B ماده در اختیار داشتن یک کلاس E ماده و بی پروا خطر افتادن یک کودک. او دو فعال بازداشت حکم از لارنس دادگاه منطقه ای برای جنایت و larceny بیش از $1,200 با توجه به انتشار. Normandin شد متهم با در اختیار داشتن یک کلاس یک ماده در اختیار داشتن یک کلاس B ماده در اختیار داشتن یک کلاس B ماده به قصد توزیع در اختیار داشتن یک کلاس E ماده و بی پروا خطر افتادن یک کودک از انتشار متحده است.

آپتون برگزار شد و حمل و نقل به لارنس دادگاه منطقه و arraigned برای فعال حکم بازداشت در روز چهارشنبه. او برنامه ریزی شده است به arraigned برای اتهامات جدید در لوول دادگاه منطقه در اوت. 4. Normandin منتشر شد شخصی تعهد و نیز مجموعه ای به arraigned آن روز.

شهروندان می توانند گزارش مشکوک به فعالیت های جنایی به توکسبری اداره پلیس در 978-851-0175. کسانی که مایل به ناشناس باقی می ماند می تواند تماس نوک خط در 978-851-7373 یا ایمیل tewks_detectives@tewksbury-ma.gov.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن