شروع فصل به طور نامحدود به تعویق افتاد برای اسپینرها NYPL

همانطور که انتظار می رود لوول ریسندگی و نیویورک-پن لیگ آغاز خواهد شد 2020 نجومی هفته آینده به عنوان اصل برنامه

توسط ATSHNEWS در 24 خرداد 1399

همانطور که انتظار می رود لوول ریسندگی و نیویورک-پن لیگ آغاز خواهد شد 2020 نجومی هفته آینده به عنوان اصل برنامه ریزی شده است.

این COVID-19 pandemic همچنان به شدت تحت تاثیر کشور و همچنان به نگه داشتن بسیاری از ورزش های حرفه ای جهان در وقفه. در بالا از آن لیگ اصلی بیس بال بازیکنان و صاحبان همچنان به سر و کله زدن بیش از یک بازگشت-به-بازی, برنامه, به طور قابل توجهی آسیب رساندن به چشم انداز از دیدن هر جزئی لیگ بیس بال در سال 2020 است. این اسپینرها کلاس های کوتاه نجومی وابسته به Boston Red Sox برنامه ریزی شده بود به 25 فصل بعدی پنج شنبه در LeLacheur پارک.

هر دو NYPL و ریسندگی خطاب که در آن وضعیت می ایستد در روز جمعه در اظهاراتی که در دسترس ساخته شده در توییتر.

"با توجه به ادامه COVID-19 همه گیر شروع سال 2020 نیویورک-پن لیگ فصل است که به طور نامحدود به تعویق افتاد گفت:" NYPL در آن بیانیه است. "لیگ و باشگاه ادامه خواهد داد برای نظارت بر وضعیت و کار با ما لیگ اصلی بیس بال, وابسته به, در حالی که به دنبال توصیه های مقامات بهداشت عمومی و پیوستن به محلی بازگشایی دستورالعمل. مثل همیشه سلامت و ایمنی نیویورک-پن لیگ, طرفداران بازیکنان و اعضای کادر اولویت های ما هستند. علاوه بر این, the New York-پن لیگ همه ستاره بازی برنامه ریزی شده برگزار می شود در لوول, لغو شده است."

این ریسندگی' بیانیه آمده: "ما همچنان امیدوار است که لیگ اصلی بیس بال را حل و فصل مسئله خود را با بازیکنان ارتباط و لیگ بازیکنان در زمین. سپس ما به جلو نگاه به MLB عطف توجه خود را به لیگ کوچک بیس بال در امیدوار است که آنها را برای ما ارسال بازیکنان مورد نیاز برای شروع فصل ما به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. ما قدر هر کس صبر و شکیبایی در طول این بی سابقه است و پیش بینی نشده بار. اقامت امن و خوبی است و ما امیدواریم که به شما در LeLacheur پارک به زودی."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب