Spooning در یک دوقلو XL تخت خواب و راه های دیگر به نوازش در پردیس

اجازه دهید آن صورت, آن را سخت می شود با داشتن یک مهم دیگر در کالج. بین تمرکز در کلاس های فوق برنامه باشگاه, کا

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

اجازه دهید آن صورت, آن را سخت می شود با داشتن یک مهم دیگر در کالج. بین تمرکز در کلاس های فوق برنامه باشگاه, کارآموزی و یا همه موارد فوق هنگامی که شما را وادار به لذت بردن از رابطه شما ؟ در حالی که شما صرف بیشتر وقت خود را در تلاش خود را از طریق دانشگاهیان, شما هنوز هم سزاوار برخی از TLC از دیگر قابل شما. اما...جایی که شما را نوازش در زمانی که زندگی در یک اتاق خوابگاه خود را با هم اتاقی چهار پا میشه ؟

بررسی کنید که چگونه به شکست غیر ممکن است و شروع به لب در حالی که زندگی در محوطه دانشگاه.

برخی از خوابگاه اقدام

Spooning
giphy.com

اگر شما در خوابگاه زندگی می کنند شما احتمالا خواب در یک دوقلو XL رختخواب هر شب. XL مخفف فوق العاده طولانی. با دو نفر به اشتراک گذاری آن شما احساس می کنید راه بیش از حد کهنه. اگر تنها یک دوقلو XW یا فوق العاده گسترده ای وجود داشته است.

من سعی می کنم به من به عنوان حد امکان دیدن که او مهمان من. بودن squished در برابر گارد راه آهن تمام شب باعث می شود آن را به ارزش آن است. ما مجبور هستیم به قاشق تمام شب با توجه به عدم وجود اتاق که من حدس می زنم من نمی توانم در مورد شکایت. شما نمی خواهد ذهن برخی از squishiness اگر آن را به معنی cuddling کمال خود. "من معمولا نوازش تا ساعت 3 صبح در حالی که همچنین تلاش برای خواب. در نهایت گرما خواهد بود بیش از حد. من تقریبا همیشه رفت و من به اتاق خود, بنابراین من می تواند در نهایت به گرفتن برخی از خواب" دانشگاه کلرادو ارشد نیک بیگلو گفت. گرما گاهی اوقات می تواند واقعا به شما, به خصوص اگر شما رنج می برند تاسف سرنوشت بسیاری از دیگر مسکونی زندگی دانش آموزان انجام دهید: هیچ تهویه مطبوع (انقباض غیر ارادی ماهیچه).

یک نفس هوای تازه

spooning
giphy.com

یک جایگزین خوب برای, چسبنده, شلوغ خوابگاه? خارج رفتن و نفس کشیدن در آن تازه دانشگاه هوایی. با شتاب خود را عاشق دست و نگاهی به پیاده روی. کاوش در محوطه دانشگاه با هم پیدا کردن یک نیمکت در آفتاب و گرفتن برخی از زمان با کیفیت است. "من دوست پسر در یک تور در اطراف پردیس زیرا او هرگز دیده می شود قبل از آن. او واقعا شیفته مشاهده, بنابراین ما نشسته در چمن و به تماشای غروب آفتاب با هم. بود یک حافظه است که من هرگز فراموش نکنید," دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس junior Maura Callinan گفت. کلید واقعی? سادگی. خود را ایجاد کنید و رمانتیک فرصت با پیدا کردن یک پچ چمن و یا پیاده روی به پارک مجاور با دست به هم تنیده شده است. هی ما قضاوت نکن. آوردن یک پتو و قاشق خود را در.

مطالعه "تاریخ"

spooning
giphy.com

به عنوان کالج, مزایا, ما برداشت تا برخی از اسرار برای مدیریت زمان در طول راه. من خودم به دور از یک کالج-pro. برای نمونه procrastinator مثل من به نظر من کشتن دو پرنده با یک سنگ بسیار مفید است. دریافت فعال با مطالعه تاریخ. پردیس کتابخانه ها اغلب نیمکتها مطالعه carrels میز و اتاق مطالعه خصوصی. اگر شما خود مطالعه تاریخ می توانید یکی از کسانی که شما طلایی رنگ هستید. شما حتی می توانید ذخیره برای یک ساعت در اکثر مدارس. آمار کتاب و مطالعه با خود فرد است.

ماجراجویی در شهر

spooning
giphy.com

شما ممکن است فکر می کنم این اما یک کنسرت خواهد بود و صمیمی برای شما و شریک زندگی خود را از طریق تاریکی شلوغ برگزاری همه توجه به این هنرمند. EDM کنسرت ارائه تاریکی و حفظ حریم خصوصی. استفاده از عناصر و سکسی. شما می توانید با ایستادن در مقابل و یا پشت سر شریک زندگی خود را. در هر صورت شما باید دسترسی به برخی از لب به لب گرفتن ضایعات برگزاری و سنگ زنی. کمی PDA هرگز کسی صدمه دیده است. برای کسانی از ما 21 و بالاتر, کمدی, باشگاه ها و میله همچنین فوت و فن انجام دهد. به عقب تکیه نوشیدنی و لذت بردن از معشوق خود را حضور.

اجتناب از چهره های آشنا

spooning
giphy.com

بر خلاف کوچک روستایی ممکن است ارائه کنسرت و یا میله های زندان. فقط دور شدن شما از همسالان خود شما کمک می کند تا فرار کنند. "آن را به خوبی برای رفتن به یک منطقه که در آن ما نمی دانیم که هر کسی. حتی اگر ما فقط گرفتن یک نیش به خوردن و یا رفتن برای یک درایو... فقط جایی کمی متفاوت از آن لذت ببرید و تجربه چیزهای جدید" دانشگاه ایالتی بویزی junior Maegan Matheson گفت. سعی کنید از یک رستوران جدید در خارج از دانشگاه و یا بازدید از شهر شما هرگز قبل از. برای کسانی که در یک شهر روستایی, کشف یک میدان باز به دنبال ستاره. حریم خصوصی می تواند منجر به تحریک جلسه و چه کسی از آن ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن