SpaceX پرس جلوتر در تاریخی 1st اندازی فضانوردان

توسط مارسیا دونناسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — وجود طوفان در پیش بینی SpaceX فشرده جلوتر شنبه در تاریخی

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

توسط مارسیا دونن

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — وجود طوفان در پیش بینی SpaceX فشرده جلوتر شنبه در تاریخی خود را تلاش برای پرتاب فضانوردان برای ناسا برای اولین بار توسط یک شرکت خصوصی است.

پیش بینی قرار داده و شانس قابل قبول در شرایط 50-50 برای 3:22 بعد از ظهر شروع یک SpaceX Falcon 9 rocket — راه اندازی اولین بار از آمریکا با فضانوردان ناسا در نزدیک به یک دهه.

SpaceX و ناسا مدیران نظارت بر آب و هوا نه تنها در مرکز فضایی کندی اما تمام راه را تا سواحل شرقی و در سراسر اقیانوس اطلس شمالی به ایرلند. امواج و باد باید در درون محدودیت در مورد SpaceX Dragon خدمه کپسول حامل داگ هرلی و باب Behnken به یک فرود اضطراری در راه به مدار.

خود را به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی 19-ساعت پرواز به دور.

"مشکل البته در فلوریدا در ماه مه وجود دارد خواهد بود رعد و برق. بنابراین درست است که امروز آن را به عنوان احتمالا می تواند هر روز در ماه مه و احتمالا اوایل ماه ژوئن در اینجا" ناسا مدیر جیم Bridenstine آسوشیتدپرس گفت که شمارش معکوس, ساعت آمار 5-علامت گذاری به عنوان ساعت.

"ما شبیه ما داریم در مورد یک 50-50 شات در اینجا ما قصد داریم برای آن است."

چهارشنبه شمارش معکوس متوقف شد در کمتر از 17 دقیقه به دلیل تهدید از رعد و برق. "شاهین/اژدها طراحی شده است به مقاومت در برابر چندین حملات رعد و برق اما ما فکر نمی کنم این امر می تواند عاقلانه به این خطر ایم" Elon Musk, SpaceX ارشد اجرایی و بنیانگذار.

هرلی و Behnken جمعه اشاره کرد که آنها تحمل متعدد تاخیر در شاتل فضایی خود را و پرواز برای هر دو ویژگی های آب و هوا و دلیل. هرلی گفت: اولین ماموریت خود را به تعویق افتاد پنج بار در طول دوره از یک ماه. دومین ماموریت ناسا نهایی شاتل فضایی پرواز در ماه جولای 2011 آخرین بار فضانوردان فلک کشیده و دور از خاک خانه.

Bridenstine گفت: هر دو فضانوردان باید او را مطمئن باشید که آنها در حال "آماده برای رفتن."

"من می تواند به شما دروغ اگر من به شما گفت من عصبی" Bridenstine گفت: AP. "ما می خواهم به انجام همه چیز ما می توانیم برای به حداقل رساندن خطر به حداقل رساندن عدم اطمینان به طوری که باب و داگ امن خواهد بود."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس برنامه ریزی برای بازگشت برای دومین راه اندازی تلاش. و در اوایل صبح روز شنبه تماشاگران شروع پوشش موز و رودخانه ها در شهرهای اطراف برای جلو-row views. علائم همراه کشیدن اصلی در امتداد سواحل خواست "موفق باشید."

ناسا تلاش برای تضعیف تماشاگران به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و به شدت محدود تعدادی از کارکنان و بازدید کنندگان و روزنامه نگاران در داخل مرکز فضایی کندی. یک مرکز به تازگی بازگشایی توریستی با توقف هر چند همه از 4000 بلیط برای راه اندازی شد جامعی در چند ساعت.

ناسا استخدام SpaceX و بوئینگ در سال 2014 به تاکسی فضانوردان به ایستگاه فضایی تحت قرارداد بالغ بر 7 میلیارد دلار است. هر دو شرکت خود را راه اندازی خدمه کپسول سال گذشته با test dummies. SpaceX اژدها aced همه اهداف خود را در حالی که بوئینگ Starliner کپسول به پایان رسید تا در مدار اشتباه و تقریبا نابود شد چون از چند نرم افزار خطا است. به عنوان یک نتیجه, اولین Starliner پرواز حمل فضانوردان نیست و انتظار می رود تا سال آینده.

ناسا می خواهد برای کاهش وابستگی آن به روسیه و آژانس فضایی تنها مسیر برای خدمه به ایستگاه فضایی از بازنشستگی شاتل فضایی. این هزینه ناسا میلیاردها دلار برای روسیه سایوز صندلی.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن