جنوبی, Sask. طوفان به ارمغان می آورد منحصر به فرد گوزن فک رعد و برق اعتصاب

محتوای مقاله در ادامهپس از باشگاه گلف ارسال شده عکس های دقیق رایت الگوی Facebook مردم شروع به حدس زدن آن به سا

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

پس از باشگاه گلف ارسال شده عکس های دقیق رایت الگوی Facebook مردم شروع به حدس زدن آن به سادگی یک درخت سایه. آن را نادرست اما درخت اشاره شد تا حدودی جالب بر اساس Lynbrook تاریخ.

"ما به یک درخت وجود دارد یک درخت بزرگ در پایین دره و از آن استفاده می شود به پرتاب یک سایه سراسر سبز. و در حال حاضر شخص دیگری اظهار نظر (سوختگی الگوی) این است که " روح درختان, گذشته,' " Morhart گفت: با خندیدن.

واقعی درخت قطع شد و پس از آن درگذشت حدود یک دهه پیش.

A lightning strike left the green on the seventh hole of the Lynbrook Golf Club burned with a snowflake-type pattern in Moose Jaw, Sask. on July 23, 2020. Greens supervisor Owen Morhart found the burn marks on the morning of July 24. Submitted by Owen Morhart.
رعد و برق اعتصاب چپ سبز در هفتم سوراخ Lynbrook باشگاه گلف سوخته با یک برف ریزه-نوع الگوی Moose Jaw, Sask. در 23 ژوئیه سال 2020 است. سبزی سرپرست اوون Morhart یافت علائم سوختگی در صبح روز جولای 24. ارسال شده توسط اوون Morhart. اوون Morhart/jpg

آیا مانده برف ریزه-مانند الگوی یک فال خوب یا بد شانس برای شماره 7 است کسی حدس می گوید: شین مک دونالد Lynbrook ارشد نرم افزار فروشگاه کارمند.

"این در مورد 120, 130-حیاط پر سه. آن است که یک سوراخ است که ما باید چند سوراخ در آنهایی که در" او گفت:. تا کنون این سال, گلف بازان باید شات هفت سوراخ در آنهایی که در این دوره است.

با وجود ظاهری نادر از الگوی Lang گفت: حملات رعد و برق مستقیم به زمین هستند "کاملا رایج است."

دیگر انواع عبارتند از ابر به ابر در ابر حملات که آمار یک شی یا یک شخص و به سمت بالا رهبران جریان الکتریکی است که شاخه های بالا از زمین به آسمان پس از به دست آوردن اندازه کافی شارژ. اگر چه آخرین نوع نادر است او می گوید.

"آنچه به طور کلی اتفاق می افتد که شارژ شروع می شود از ابر و از آن مراحل پایین. معمولا این مرحله در حدود 50 متر به 250 متر ... این به دنبال یک محل برای اتصال بر روی زمین جایی. مخالف اتهام شروع به تلاش برای پیدا کردن که" Lang گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب