پسر ما در منطقه قاضی استر Salas کشته و شوهر, شات

توسط MARYCLAIRE دیلیک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته و 20 ساله پسر یک قاضی فدرال به عنوان او پاسخ داد درب خانه و خ

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1399

توسط MARYCLAIRE دیل

یک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته و 20 ساله پسر یک قاضی فدرال به عنوان او پاسخ داد درب خانه و خانواده روز شنبه در نیوجرسی و کشته و زخمی شدن قاضی شوهر قبل از فرار به گفته مقامات قضایی.

تیراندازی رخ داده در شمال نیوبرانزویک صفحه اصلی ایالات متحده در منطقه قاضی استر Salas و کشته شدن پسرش دانیل رئیس منطقه قاضی Freda Wolfson آسوشیتدپرس گفت. شوهرش دفاع وکیل علامت Anderl شد و مجروح در حمله Wolfson گفت.

Salas که در زیرزمین بود در آن زمان و نبود مجروح, با توجه به رسمی قوه قضائیه بود که مجاز به اظهار نظر و صحبت ناشناس به AP.

مجرم گفته می شود که تنها فرد مسلح نما به عنوان یک فدرال اکسپرس تحویل فرد در بازداشت این مقام گفت. FBI توییتی یکشنبه شب آن است که به دنبال یک مظنون در تیراندازی.

دانیل Anderl دانشجویی بود که قاضی تنها فرزند این مقام گفت.

Salas نشسته در نیوآرک نامزد دریافت جایزه بود توسط رئیس جمهور باراک اوباما و تایید شده در سال 2011. قبل از آن او به عنوان یک آمریکایی دادرس قاضی در نیوجرسی پس از کار به عنوان دستیار مدافع برای چندین سال.

او بالاترین مشخصات مورد در سال های اخیر بود تقلب مالی مورد مربوط به شوهر و همسر "Real Housewives of New Jersey" واقعیت تلویزیون ستاره ترزا و جو Giudice آنها Salas محکوم به زندان برای جرایم از جمله ورشکستگی به تقلب و فرار از پرداخت مالیات. Salas مبهوت جملات خود را به طوری که یکی از آنها می تواند در دسترس خواهد بود به مراقبت از خود چهار فرزند.

در سال 2017, او منع دادستان فدرال از دنبال مجازات اعدام در برابر اتهام رهبر باند متهم در چندین نیوآرک slayings حاکم مرد ناتوانی فکری او را فاقد شرایط لازم برای سرمایه مجازات است. Salas بعد محکوم به 45 سال در زندان است.

اخیرا Salas است که ریاست آن در حال انجام طرح دعوی در دادگاه آورده شده توسط دویچه بانک از سرمایه گذاران که ادعا می کنند که شرکت های نادرست و گمراه کننده در مورد اظهارات خود را ضد پول شویی و سیاست های شکست خورده به مانیتور "در معرض خطر" مشتریان از جمله محکوم مجرم جنسی جفری اپستاین.

دموکرات نیوجرسی آمریکا به مردم ایران ، باب منندز که حمایت Salas را از نامزدی برای فدرال نیمکت در بیانیه ای گفت: یکشنبه شب "نماز من با قاضی Salas و خانواده او و کسانی که مسئول این عمل وحشتناک هستند به سرعت دستگیر و به عدالت به ارمغان آورد."

در یک ایمیل فرستاده بیانیه دموکرات نیوجرسی رژیم صهیونیستی است. Phil مورفی به نام تیراندازی "بی معنی عمل" و گفت: "این فاجعه است که ما آخرین یادآوری است که خشونت اسلحه باقی مانده است بحران در کشور ما و کار ما را هر جامعه امن تر نیست انجام می شود."

___

آسوشیتد پرس گزارش خبرنگار دیوید پورتر کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن