برخی از رجینا شرکت های فن آوری شکوفایی در طول همه گیر

محتوای مقالهدر حالی که بسیاری از کسب و کار در حال مبارزه در طول COVID-19 گیر Birju پاتل فناوری راه اندازی شده

توسط ATSHNEWS در 13 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

در حالی که بسیاری از کسب و کار در حال مبارزه در طول COVID-19 گیر Birju پاتل فناوری راه اندازی شده است دیده می شود 300 درصد پرش در مشتریان جدید است.

پاتل تاسیس آنلاین مواد غذایی و مشروبات الکلی خدمات تحویل Deliverr در سال 2017. این شرکت تا به حال شده است از دیدن جامد سال بیش از سال-رشد در 180 درصد است اما این که در حال حاضر افزایش یافته است به 250 درصد و در پی این بیماری همه گیر.

"بسیاری از مردم در حال حاضر در تلاش خانه تحویل. آن است که به کمک آنها را به قرنطینه و امن در خانه های خود را در حالی که ما با خیال راحت کار کنید و مسائل خود را به خود را درب تحویل" گفت: Patel.

Deliverr ارائه می دهد تماس تحویل معنی وجود ندارد به هر گونه تعامل فیزیکی بین کارگران و مشتریان.

در حالی که کسب و کارهای دیگر در حال صدور اخراج اعلامیه پاتل است استخدام. Deliverr به تازگی گرفته شده در چهار بیشتر کارکنان و برنامه وجود دارد برای گسترش خدمات به ساسکاتون کلگری و ادمونتون.

با توجه به تحقیقات بازار او را خوانده پاتل معتقد است همه گیر خواهد شد که دائم بر نحوه مصرف کنندگان ترجیح می دهند برای دریافت محصولات. او به استناد یک گزارش از شرکت مشاوره IMI که گفت: 29 درصد از مصرف کنندگان ادامه خواهد داد خرید کالا آنلاین حتی پس از همه گیر شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن