اجتماعی فاصله ندارد دین

ببخش جکسون ویل فلوریدا است و گناه.بزرگترین شهر در فلوریدا تا حدودی بازگشایی سواحل آن و آن چیزی است که از یک رس

توسط ATSHNEWS در 6 اردیبهشت 1399

ببخش جکسون ویل فلوریدا است و گناه.

بزرگترین شهر در فلوریدا تا حدودی بازگشایی سواحل آن و آن چیزی است که از یک رسوایی ملی. سی ان ان زد انتقاد بخش و هشتگ #FloridaMorons trended در توییتر.

به گزارش سی ان ان قرار داده و آن را: "صحنه در جکسنویل بیچ نبود یکی از احتیاط در وسط یک در سراسر جهان همه گیر. جمعیت را تشویق می کردند و آب گرفتگی ساحل هنگامی که پلیس در زمان موانع پایین. مردم دیده می شد شنا دوچرخه سواری و گشت و گذار در حال اجرا و ماهیگیری است."

هیچ یک از این فعالیت ها نشان داده شده است که یک بردار برای گسترش COVID-19; در واقع هیچ فعالیت های خارج از منزل نشان داده شده است به خطرناک در همه. یک مطالعه اخیر به بررسی صدها نفر از شیوع بیماری و ترسیم تنها به محیط زیست است.

خوانندگان و دوچرخه سواران هستند که دست کم از نگرانی ما. در عین حال وجود یک بخش از آمریکا نظر است که طول می کشد آن را به عنوان مسئولیت خود را به سرزنش و شرم هر کسی که جرات نداره بروید بیرون و کمی هوای تازه.

در اوایل بحران سی ان ان مجریان صرف 20 دقیقه inveighing در برابر مردم راه رفتن در حال اجرا دوچرخه سواری و غلتکی تیغه بندی همراه سان فرانسیسکو Embarcadero. و اشاره کرد که برخی از مردم دست جیک Tapper آن را به نام "enraging." البته غریبه ها تصادفی نیست دست نگه دارد اما افرادی که به احتمال زیاد در نزدیکی این که آیا آنها در حال لذت بردن از قدم زدن یا نه.

با وجود هیچ نشانه ای است که فضاهای باز abet گسترش این بیماری پارک ها تعطیل شده اند در سراسر ایالات متحده و تعطیلی در زمان اجرا با دقت. کمتر از تام بردی بود تعقیب از یک بسته Tampa Bay park پس از او کشف شد, کار کردن ظاهرا به تنهایی. یک پدر در کلرادو به طور خلاصه بازداشت توسط پلیس به اتهام جرم از بازی T-ball با 6 سال در سافتبال زمینه است.

یک نشانه مطمئن از تعصب ناتوانی در ایجاد تفاوت در این مثال بین مخاطره آمیز و غیر مخاطره آمیز فعالیت های بین مکان های ضربه سخت و مکان نیست. این یک چیز برای برگزاری یک روز و 100 فرد خانواده ریونیون در یک پارک عمومی بسیار دیگری برای تنه زدن از طریق یک. این یک چیز برای شروع باز کردن در شهر نیویورک که در آن وجود داشته است بیش از 10 ، 000 مرگ و میر و دیگری شروع به باز کردن در مونتانا که در آن وجود داشته است 14.

Jacksonville, Florida صندلی Duval County است. با جمعیت نزدیک به یک میلیون نفر از مردم این شهرستان تا به حال 17 COVID-19 مرگ و میر. آن است که به سختی به یک نقطه داغ.

حداقل در برخی از طحال برداشته خواهد شد از coronavirus بحث اگر مردم اذعان کرد که ما در یک قاره پهناور کشور با راه های کاملا متفاوت از زندگی از انتهای آن به دیگری است. نه تنها نیست همه کشورها یکسان نیست و همه استان ها در داخل کشورها هستند.

Anti-مستند تظاهرات در ایالت میشیگان کنگره در هفته گذشته توجه بسیاری از (و بسیاری از انتقاد برای, بله, کمبود اجتماعی فاصله زیرا برخی از معترضان آرد مورد در چامسکی). یکی بحث از تظاهر کنندگان است که در میشیگان نباید یکنواخت قفل شده است و اگر شرایط در سراسر کشور نیست ،

کم جمعیت Alcona شهرستان در شمال میشیگان به چهار مورد و بدون مرگ و میر با توجه به آخرین وضعیت داده است. شهرستان Wayne, شامل شهر دیترویت است 6,677 موارد و 597 مرگ و میر. یکی از این چیزهایی که نمی خواهم دیگر.

اما چنین مستند نديده است که هر فکر که این نوع از مکان باید درمان متفاوت در نظر گرفته شده است ارتداد مطمئن برای مردم کشته شدند. آن را مسلم به نظر می رسد که این مستندات باید آهسته از گسترش این بیماری است اما در عظیم اقتصادی هزینه. ما در حال رفتن به نشان می دهد برخی از انعطاف پذیری و تمایل به اتخاذ یک چهل تکه روش برای باز کردن در سراسر کشور است.

ما را نمی توان مدیون را به مقامات دولتی و مفسران که به قول H. L. Mencken باید فراموش نشدنی ترس که کسی در جایی ممکن است اسکیت.

ریچ لوری در توییتر @RichLowry



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن