اجتماعی و عاطفی در یادگیری می شود تمرکز در میان همه گیر

به مدرسه راهنمایی دانش آموزان در وستفورد مدارس عمومی, ملیسا, Werner باید یک چهره آشنا.

در هفتگی فیلم های آنلاین با روانشناس مدرسه مذاکرات از طریق احساسات دانش آموزان ممکن است تجربه. او توضیح می دهد که راه هایی برای مقابله در حالی که در خانه در طول coronavirus بیماری همه گیر.

“پس فقط می دانم که ما همه در این با هم” ورنر گفت: در این ویدئو. “اما همه تجارب ما کمی متفاوت است.”

در زیر تصویری فعالیت بشود به مدرسه دانش آموزان است. یک “من 2020 COVID-19 کپسول زمان” بسته می پرسد دانش آموزان به پر کردن اطلاعات فعلی خود را در طول فیلم مورد علاقه و یا چگونه آنها احساس. یکی دیگر از بسته توصیف های مختلف مکانیسم های مقابله ای نقشه برداری از جوانب مثبت و منفی هر یک از. حواس پرتی می تواند به قلب و ذهن خود استراحت نمی کند برای حل و فصل هر گونه مسائل اساسی این بسته اطلاع.

  • لوول مدارس دولتی مدیر اجتماعی و عاطفی, یادگیری, Lyndsey Killilea در لینکلن مدرسه ابتدایی که در آن او کمک می کند تا با ناهار جزوه و دو بار در هفته دست از یادگیری بسته است. (SUN/جولیا Malakie)

  • لوول مدارس دولتی مدیر اجتماعی و عاطفی, یادگیری, Lyndsey Killilea در لینکلن مدرسه ابتدایی که در آن او کمک می کند تا با ناهار جزوه و دو بار در هفته دست از یادگیری بسته است. (SUN/جولیا Malakie)

  • هفتم آلنا Ribas, 13, سمت چپ, چیدن ناهار لوول مدارس دولتی مدیر اجتماعی و عاطفی, یادگیری, Lyndsey Killilea, راست, در لینکلن در مدرسه ابتدایی که در آن او کمک می کند تا با ناهار جزوه و دو بار در هفته دست از یادگیری بسته است. (SUN/جولیا Malakie)

  • لوول مدارس دولتی مدیر اجتماعی و عاطفی, یادگیری, Lyndsey Killilea در لینکلن مدرسه ابتدایی که در آن او کمک می کند تا با ناهار جزوه و دو بار در هفته دست از یادگیری بسته است. (SUN/جولیا Malakie)

  • لوول مدارس دولتی مدیر اجتماعی و عاطفی, یادگیری, Lyndsey Killilea در لینکلن مدرسه ابتدایی که در آن او کمک می کند تا با ناهار جزوه و دو بار در هفته دست از یادگیری بسته است. (SUN/جولیا Malakie)

مدیر دانش آموز خدمات وستفورد کورتنی مورن گفت: بسته های اطلاعاتی و دیگر منابع ارائه شده توسط مدرسه اولین گام به سوی پرداختن به روانی و عاطفی اثرات بیماری همه گیر کوروناویروس در دانش آموزان و جامعه بیشتر.

“آن را به برخی از زمان قبل از ما به طور کامل درک چه نوع اجتماعی تاثیر این تا به حال در همه,” او گفت:.

در سال های اخیر مربیان تاکید کرده اند آنچه به آنها تماس بگیرید اجتماعی و عاطفی یادگیری است. این شامل طیف گسترده ای از پشتیبانی و برنامه هایی که کمک به دانش آموزان در مدیریت احساسات و ایجاد روابط و رویارویی با چالش های در حال رشد از جمله تروما.

در طول تعطیلی مدارس و مربیان می گویند این نیازها باید ادامه و گسترش یافته است.

زمانی که مدارس بسته در اواسط ماه مارس, Lunenburg, عمومی مدرسه در اولویت نبود احیا دانشگاهیان. این وعده غذایی برنامه و مداوم اجتماعی و عاطفی پشتیبانی گفت: سرپرست کاتلین برنهام.

چالش های موجود را بدتر شده است با انزوا و استرس زا پویایی خانواده در حال افزایش با توجه به جیمی Millett یک مددکار اجتماعی مدرسه در همان منطقه است.

در لوول مدارس دولتی هماهنگ کننده اجتماعی عاطفی یادگیری Lyndsey Killilea گفت: او در حال دیدن مقدار زیادی از استرس و تشویش. برخی از دانش آموزان در حال غم انگیز آنها نمی توانند به دیدن دوستان خود را. دیگران به سمت چپ در صفحه اصلی در حالی که پدر و مادر خود را در محل کار هستند و حتی به عنوان آموزش از راه دور همچنان ادامه دارد. همه با تجربه در پایان ناگهانی یک فرد در سال تحصیلی.

پدر و مادر می تواند رسیدن به مدرسه فرزندان خود و یا خانواده مرکز منابع برای حمایت Killilea گفت. یک بسته اجتماعی و عاطفی در یادگیری با یک لیست طولانی از منابع و نکات بیرون رفت و به خانواده ها است.

Killilea حضور غذایی توزیع سه روز در هفته “معلم داوطلب خدمات مواد غذایی کارگران رابط های والدین و مدرسه منابع ماموران برای اطمینان از ما دانش آموزان و خانواده های آنها می دانند که ما همچنان به حمایت از آنها وجود ندارد که در زیر ساختمان های ما پشت بام.”

“مقدار زیادی از مشاوره با پدر و مادر است تقویت حمایت,” او گفت:.

به ترویج این منابع در این منطقه آغاز شده #WellnessWednesdays در آن حساب های رسانه های اجتماعی. این شامل پیام های دوره ای از مدیران مدرسه و همچنین تلاش برای رسیدن به خانواده ها با موانع زبان. Killilea گفت: شهرستان, عضو شورای Sokhary Chau ضبط یک ویدیو برای رسانه های اجتماعی در Khmer.

منطقه وب سایت همچنان به روز می شود با سلامتی روزانه, فعالیت, مانند ویدئوها توضیح مدیتیشن و یا آموزشی برای پدر و مادر. Killilea گفت: برخی از فعالیت های او را تشویق می کند به معنای سرگرم کننده و آسان مانند تماشای یک فیلم پس از آن بحث در مورد آن را به عنوان یک خانواده است.

“این واقعا نوعی از دادن این پدر و مادر یک منو و آنها را پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین برای آنها” او گفت:.

مربیان در Lunenburg مدارس دولتی گفت: آنها توانسته اند به هدف خود را کمک به در معرض خطر بیشتر دانش آموزان با تشکر از جهانی غربالگری سلامت روان در دبیرستان این ماه های ژانویه و فوریه. منطقه اعضای هیات رسیده به دانش آموزانی که به ثمر رساند بالا در نمایش برای افسردگی و اضطراب Millett گفت.

اما آن را فقط به دانش آموزان و والدین که احساس استرس — آن را نیز معلمان است. در پاسخ به این نتایج علمی بررسی, Lunenburg پرستاری هماهنگ کننده کارولین سهره گفت: این منطقه آغاز شده “قهوه چت.”

دانشکده از هر یک از منطقه و مدارس و دیدار با بیش از زوم به بحث در مورد چالش های جدید از راه دور یادگیری و احساس متصل می شود.

“بیشتر فقط به گفتن باشه ما این است که استرس زا” فینچ گفت. “ما می دانیم این است که یک تغییر است. … واقعی است و ما همه در آن احساس است.”

Millett گفت: این به معنای به عنوان یک پلت فرم برای معلمان به اعتبار هر یک از دیگران احساسات و تمرکز خود را به خوبی بودن.

“شما تنها به عنوان خوب به دانش آموزان خود را به عنوان شما را به خودتان” او گفت:.

برای سالمندان دبیرستان های تعطیلی پرتاب نقاط عطف مانند مدل و فارغ التحصیلی به برزخ است. مورن گفت: آن را فقط به سالمندان گم شده این فعالیت ها است. کلاس هشتم زمینه سفر به واشنگتن برای وستفورد دانشجویان لغو شد. بازدید سایت برای دانش آموزان در حال حرکت از ابتدایی به مدرسه نمی اتفاق می افتد این مدرسه در سال است.

پس از آن وجود دارد این سوال عاطفی پشتیبانی برای سال تحصیلی آینده.

“ما نمی دانیم که آنچه که ما در حال رفتن به برخورد با تا دانش آموزان را وادار به عقب در مقابل ما” مورن گفت.

برخی از دانش آموزان ممکن است فقط صرف هفته ها یا ماه در خانه, او گفت:. دیگران می تواند از دست داده اند و اعضای خانواده.

نیازهای دانش آموزان ممکن است بیشتر اما با بودجه های ایالتی و محلی در حال حاضر کشیده نازک توسط pandemic, موران گفت: مناطق نمی توانید انتظار بودجه های بیشتر برای موقعیت های جدید.

آن را نیز داده نشده است که از شروع مدرسه این سقوط را مانند شروع مدرسه در پاییز گذشته. در Lunenburg, Burnham گفت: او “نه پیش بینی سنتی آغاز سال تحصیلی.”

جزئیات بستگی دارد دولتی راهنمایی اما “ما قطعا مدیریت اجتماعی نیازهای عاطفی اولین و مهمترین,” او گفت:.

Killilea با اشاره به دولت های مورد نیاز آزمون پيشرفت و یا MCAS شد لغو این بهار. اما اجتماعی و عاطفی آموزش طرح های خود ادامه داد.

“ما نیاز به قرار دادن مسائل بیشتر به مسائل بنیادی است که رفتن به دور” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im