بنابراین شما می خواهید به عنوان یک سیاستمدار: 10 دفاتر به اجرا در حالی که در کالج

با حرکات مانند مارس برای زندگی ما و جوانان آب و هوا اعتصاب بیشتر افراد جوان در حال سرمایه گذاری در سیاست از هم

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

با حرکات مانند مارس برای زندگی ما و جوانان آب و هوا اعتصاب بیشتر افراد جوان در حال سرمایه گذاری در سیاست از همیشه قبل از. جوانان امروز هستند تا ضربه خود را در محلی شهردار دفاتر در شب جمعه به جای سینما. اگر شما به دنبال برای ایجاد اختلاف در جامعه خود را بدون نیاز به صبر کنید. فقط مطمئن شوید که شما چک خود را در انتخابات محلی قوانین برای سن مورد نیاز قبل از اینکه شما شروع به ساخت کمپین پوستر.

در اینجا 10 دفاتر سیاسی شما می توانید نگه دارید در سن 18.

1. شهردار

Ben Wyatt asks Garry to be the mayor of Pawnee
giphy.com

اگر شما زمان و فداکاری وجود دارد هیچ چیز متوقف کردن شما را از در حال اجرا برای شهردار. فقط نمی کشیدن یک بن وایت "یخ شهر" شکست مفتضحانه. به عنوان شهردار شما بالاترین-رتبه بندی رسمی دولت در درون خود داده شهر و یا شهرستان. "اگر ما می توانیم نوع entrench نسل جوان به جامعه محلی ما سیاست ما می تواند به تعیین آنچه که ما در حال رفتن برای دیدن 10, 15, 25 سال از هم اکنون" گفت: Brandon Paulin شهردار هندی, سر, MD, منتخب در 19 سال است. مسئولیت ممکن است شامل همکاری با شهر یا شورای نظارت بر بخش های مختلف و ایجاد بودجه شهرستان است. اگر چه در حال اجرا در یک شهر است که بسیاری از مسئولیت احساس دیدن جامعه خود را رشد و شکوفایی خود را تحت رهبری است که بدون شک ارزش آن.

2. معاون شهردار

Mayor Pete Buttigieg at a CNN debate
giphy.com

اگر به عنوان شهردار نیست و سرعت خود را, سعی کنید دست خود را در حال اجرا برای معاون شهردار. معاون شهرداران عمل به عنوان یک عضو از شورای شهر و خدمت به عنوان سرپرست شهردار اگر شهردار وجود ندارد. علاوه بر خدمت به عنوان معاون شهردار ممکن است اجازه می دهد تا شما را به سایه بیشتر سیاستمدار است که می تواند شما طناب نشان می دهد و به شما کمک کند درک خود را اهداف سیاسی است. "افراد نیست همیشه بد" Paulin گفت. "ما قطعا می توانید از آنها یاد بگیرند بلکه ما پیاده سازی استراتژی های خود را و کشف کردن آنچه در محلی دیگر شهرها و استان ها انجام می دهند به نوعی تقویت آن است." با یادگیری از همکار خود کارمندان شما آماده برای هر گونه سیاسی دیگر دفاتر در آینده شاید حتی یک اجرا برای شهردار خودتان.

3. شهر خزانه دار

Man "makes it rain" dollar dollar bills
giphy.com

است ریاضی کلاس خود را جم? آیا شما همیشه به دنبال بحران اعداد ؟ قرار دادن استعدادهای خود به خوبی استفاده به عنوان خزانه دار شهرستان. شهر خزانه دار طول می کشد در مسئولیت مدیریت درآمد و جریان وجوه نقد برای شهرستان. در برخی از مناطق شهر خزانه باید پس از انتخابات آموزشی به منظور رسما پر کردن دفتر. نه با توجه به محاسبات ما این نقش را به عنوان با ارزش عمل سیاسی دیگر دفاتر مالی و رشته های مرتبط با. فقط مطمئن شوید که شما از یک ماشین حساب انتظار توسط سمت خود را.

4. شهرستان Councilmember

Leslie Knope says, "I am big enough to admit that I am often inspired by myself."
giphy.com

کانال درونی خود را لسلی Knope و اجرا برای شورای شهر. همه شما نیاز دارید این است که یک لیوان پر از قهوه pantsuit و یک رویا–شاید کمی بیشتر از آن, اما شما ایده را دریافت کنید. شورای شهر یک مقننه مسئول پیشنهاد لوایح و تصویب قوانین برای کمک به اجرای این شهرستان است. "یکی از چالش برانگیز ترین بخش فقط توضیح داد که من تجربه بیش از حد آن را فقط به نظر می رسد کمی متفاوت تر از برخی از افراد که به طور معمول اجرا برای شورای شهر گفت:" راشل Junck منتخب به شورای شهر در Ames, Iowa. اگر چه رای دهندگان ممکن است سوال خود را تجربه مهم است به معنی گفتگو در مورد تعهد خود را به جامعه. "قادر به توضیح نقطه نظر من پس زمینه من در ایمز (ames) و چگونه من می تواند مدافع برای اعضای جامعه و شهر ما که به این صورت بود که من غلبه است و واقعا فقط توضیح داد که من تجربه متفاوت است اما من واجد شرایط به یک دفتر به عنوان به خوبی." هر آنچه که دفاتر شما اجرا برای مطمئن شوید که برای نگه داشتن سر خود را بالا برگزار شد و آنها با تمرکز بر اهداف خود است.

5. شهرستان کلرک

Jim Carrey types frantically at his computer
giphy.com

شما می توانید حقه وظایف مختلف در هر زمان ؟ آیا دوستان خود را می دانم که شما به عنوان یکی از با رنگی ریز? شهرستان و کارمندان سازمان و در بالای بازی خود را به منظور نگه داشتن این شهرستان در حال اجرا هموار. یک کارمند نقش متفاوت از شهرستان به شهرستان. این اغلب شامل انواع کارهای مختلف مانند حفظ سوابق چند دقیقه و صدور مجوزها و پروانه. به عنوان شهر کارمند شما می توانید با دریافت یک طعم و مزه از همه چیز دولت های محلی می تواند ارائه دهد. این اجازه می دهد تا شما را به یک همه کاره است که کمک خواهد کرد که شما تصمیم می گیرید آنچه شما می خواهید برای انجام در مسیر خود را به سیاست است.

6. شهرستان کمیسر

Mermaid Man calls the county commissioner
giphy.com

اگر مسئول یک شهر کافی نیست سعی کنید سرپرستي چند. کمیسیون شهرستان به عنوان هیئت اجرایی از کل شهرستان است. شهرستان کمیسیون نظارت شهرستان نهادهای دولتی در برخورد با مالیات های محلی بهداشت عمومی و نظارت و عمومی این نسخهها کار میکند. به عنوان شهرستان کمیسر شما بر روی زمین صحبت کردن به ترکیبات مورد چه مسائل مربوط به آنها را که آیا آن را در یک خیابان و یا شکایت در مورد مالیات است. این موقعیت دارای کمی مسئولیت بیشتری نسبت به سایر دفاتر محلی, اما مطمئن شوید که برای سوق دادن شما به عرصه سیاست است.

7. عضو هیئت مدیره مدرسه

Believe in children and let them believe in themselves
giphy.com

آیا شما سرمایه گذاری در مدارس محلی? اعضای هیئت مدیره مدرسه تصمیم گیری در مورد مدارس در منطقه خود. مسئولیت عبارتند از ارزیابی سرپرست تصویب کتاب های درسی و اتخاذ سالانه تقویم. بودن یک فرد جوان نشسته در هیئت مدیره مدرسه به معنی شما باید مستقیم روابط به سیستم آموزشی می تواند یک چشم انداز منحصر به فرد. "هیئت مدیره مدرسه است که نشان دهنده هزاران نفر از دانش آموزان, اما آنها لازم نیست که دانشجویی صدای یا دانشجو نمایندگی در آن مسائل مربوط به سیاست است که ساخته شده هر روز" گفت: Armando مونترو نامزد برای تمپه اتحادیه هیئت مدیره مدرسه در آریزونا. از آنجا که اکثر اعضای هیئت مدیره مدرسه تمایل به انحراف همسر, داشتن یک صدای را قادر می سازد مدرسه تخته های بیشتر در هماهنگی با نیازهای دانش آموزان. "فقط قادر بودن به کسی است که به تازگی تجربه کلاس درس و ارتباط با افراد جوان می آورد که چشم انداز منحصر به فرد." این که آیا شما عاشق K-12 آموزش و پرورش و یا اگر آن را بدترین سال از زندگی خود را در حال اجرا برای هیئت مدیره مدرسه شانس خود را برای بهبود تجربه برای بچه ها درست مثل شما.

8. دولت نماینده

Speaker of the House Nancy Pelosi tells CNN, "put it all on the table"
giphy.com

شما نمی تواند اجرا شود و برای مجلس نمایندگان تا زمانی که شما 35 اما موقعیت دولت نماینده استوار خوبی در درون خود درک. نمایندگان وزارت امور خارجه معرفی و تصویب قوانین در کنار دولت سنا. "من می تواند کمک به مردم خیلی بیشتر از فقط برای دفاع از چیزی. من واقعا می تواند تفاوت را به عنوان یک دولت نماینده و من می توانید تعداد زیادی یاد بگیرند بیشتر گفت:" کاساندرا Levesque منتخب به نیوهمپشایر مجلس نمایندگان در سن 19. "این یک تجربه واقعا عالی بود و در سیاست و حتی در حال اجرا و یا فقط داوطلب. این واقعا یک تجربه سرگرم کننده است." به عنوان یک دولت نماینده شما می توانید ایجاد تغییر تاثیر می گذارد که افراد جوان و مسائل شما در مورد مراقبت.

9. سناتور

Elizabeth Warren and Kate McKinnon talk about senate on Saturday Night Live
giphy.com

مانند دولت نمایندگان دولت سناتورها باید توانایی ایجاد تغییر در دولت خود را در یک سطح زمین است. سناتور امور خارجه شرکت در تصویب قوانین است که بر دولت خود را به صورت جداگانه. بودن یک فرد جوان در سنا اجازه خواهد داد که شما را به یاد بگیرند که از شما مسن تر همسالان و معرفی زندگی جدید است. "مشکلات جوانان امروز همان مشکلات که در مواجهه با افراد جوان 40 سال پیش گفت:" یعقوب Bachmeier منتخب به مونتانا در مجلس نمایندگان در 18. "این مهم است که اگر ما می خواهیم صدای, اگر ما می خواهیم قوانین است که به نمایندگی از ما, ما نیاز به افراد جوان به نمایندگی از ما." به نمایندگی از دولت خود را یک معامله بزرگ در هر سنی اما انجام آن در سن 18 سالگی یک شاهکار نیست بسیاری از می تواند ادعا. افزایش تعداد افراد جوان در تمام دفاتر سیاسی است که مطمئن شوید که برای ایجاد یک تفاوت.

10. حوزه کاپیتان

Jess and Cece on New Girl prepare for the election
giphy.com

نه هر کس زمان برای yearlong تعهد به سیاست است. دریافت پای خود را مرطوب در طول انتخابات سال خدمت به عنوان یک حوزه کاپیتان. حوزه کاپیتان اتصال اعضای جامعه خود را با حزب سیاسی. آنها ممکن است کمک به ثبت نام رای دهندگان تلاش های رای گیری غایب گرفتن رای و ترویج ، افراد جوان به دنبال به حوزه کاپیتان باید درگیر در محلی خود را حزب سیاسی از طریق کار داوطلبانه و حضور حزب وقایع است. افراد جوان به خصوص با ارزش به عنوان حوزه کاپیتان آنها به عنوان تقویت صدای جوانان در هر انتخابات است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب