آهسته بالا رفتن از پرتگاه اقتصادی را در سال

بوستون – امید به یک تیز و فوری بهبود اقتصادی در ماساچوست دیگر واقع بینانه پیشرو چراغ تپه مالی دیده بان روز پنج

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

بوستون – امید به یک تیز و فوری بهبود اقتصادی در ماساچوست دیگر واقع بینانه پیشرو چراغ تپه مالی دیده بان روز پنجشنبه گفت پیش بینی بلند و آهسته دوباره بجای اول برگشتن خواهد شد که فشار دولت منابع و تاخیر در بهبودی کامل تا سال 2025 است.

ماساچوست مالیات دهندگان بنیاد در روز پنج شنبه به دنبال یک مقاله در اوایل این ماه که خود را کاهش داد درآمد برآورد سال مالی آغاز می شود که 1 جولای با عنوان یک چشم انداز منفی در این سال به دنبال به عنوان به خوبی.

این گروه گفت که پس از رکود اقتصادی در ماساچوست در سال 2002 و 2009 از آن زمان سه سال قبل از مالیات بر درآمد بازگشت به قبل از رکود اقتصادی سطح.

جدید MTF مقاله گفته است که "معقول" به فرض آن را حداقل به مدت طولانی در این زمان با توجه به شیب دار و گسترده رکود شده است.

"هنگامی که پتانسیل تغییرات ساختاری به ارکان کلیدی اقتصاد در نظر گرفته, آن می تواند به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر برای دولت برای جبران درآمدهای مالیاتی از دست رفته از این بیماری همه گیر" مقاله نتیجه می گیرد.

اگر درآمدهای مالیاتی رشد در 6 درصد از یک سال و در ابتدای سال مالی 2022, MTF گفت: آن را تا سال مالی 2025 برای درآمد به طور کامل بهبود می یابند فرض کنید یک قطره در درآمدهای مالیاتی 20 درصد و یا بیشتر در کوتاه مدت.

که نرخ رشد نیز می تواند یک نقطه بالاتر از متوسط نرخ رشد در دهه گذشته.

این گزارش گفت: پزشکی و کارشناسان اقتصادی دیگر پیش بینی یک "V" شکل بازیابی است که نشان می دهد یک تیز دوباره بجای اول برگشتن به قبل از همه گیر فعالیت های اقتصادی.

اجماع در حال حاضر MTF گفته است که بهبود را مانند نگاه کنید بیشتر شبیه به یک "تو" و یا حتی "L" و اگر یک موج دوم ویروس رخ می دهد در پاییز وجود دارد می تواند قله ها و دره ها مانند یک "دبلیو"

این دولت آمریکا است که با استفاده از یک استعاره جدید – نایک "Swoosh" برای توصیف آنچه که بهبود ممکن است مانند نگاه در یک گراف.

"به دولت مفاهیم صریح: مشترک المنافع را محدود بودجه انعطاف پذیری برای چند سال آینده به عنوان مالیات بر درآمد به آرامی دوباره بجای اول برگشتن به خصوص اگر تقاضا برای خالص ایمنی خدمات ناشی از اقتصاد بیمار و پیری جمعیت درایو هزینه" MTF گفت: در گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن