سادگی قدرتمند مفهوم

در آخرین مقاله من در مورد چگونه به سادگی می تواند به بهبود توانایی خود را برای بهتر تصمیم گیری های مالی و در م

توسط ATSHNEWS در 18 خرداد 1399

در آخرین مقاله من در مورد چگونه به سادگی می تواند به بهبود توانایی خود را برای بهتر تصمیم گیری های مالی و در مورد اهمیت درست بودن بیمه شده است. اجازه دهید در ادامه به بحث در مورد بیمه عمر و همچنین بررسی نقش برنامه ریزی و مستغلات نقش در تسهیل امور مالی خود را.

دو امتیاز اضافی به ارزش مورد بیمه عمر. ابتدا تجزیه و تحلیل خود را از بیمه چه مقدار برای خرید ساده است. هیچ فرمول می تواند عملکرد دقیق مقدار پوشش شما نیاز دارید. محاسبات پیچیده را تولید نمی کند بیمه هر مقدار دقیق تر از ساده عقل سلیم رویکرد است. دوم چوب با محصول شما را در درک -- در بسیاری از موارد که به معنی ساده و با قیمت مناسب مدت سیاست است که در آن به شما پرداخت حق بیمه برای تعداد معینی از سال و به صورت مشخص از مرگ بهره مند شوند. اگر شما در طول مدت قرارداد بیمه گر پرداخت خواهد شد خود را وارثان مرگ بهره مند شوند. اگر شما زندگی می کنند تا پایان مدت بیمه شرکت پرداخت هیچ چیز نیست.

آگاه باشید که به جای یک اصطلاح سیاست کمیسیون محور نمایندگی بیمه ممکن است فشار فروش به شما آنچه شناخته شده به عنوان ارزش نقدی یا دائم بیمه. این سیاست آمده در اشکال مختلف از جمله کل زندگی و زندگی جهانی قرارداد. اینها برخی از پیچیده ترین محصولات مالی فروخته شده به مصرف کنندگان امروز و تقریبا غیر ممکن است برای یک فرد عادی به درک. آنها نیاز به پیچیده محاسباتی و مهارت های تحلیلی برای تعیین واقعی هزینه های سیاست نرخ بازگشت و چگونه قرارداد نیاز به مدیریت برای به دست آوردن حداکثر مقدار است.

شما می توانید فرض کنیم که شما در حال برخورد با یک شرکت بیمه; شما در خاک و خارجی رو بسیار پیچیده دشمن. مگر اینکه شما یک نیاز خاص است که تنها ارزش پول بیمه می توانید آدرس و درک روشنی از سیاست مکانیک حرکت می کند.

املاک و برنامه ریزی یک فرایند طراحی شده برای محافظت از شما و خانواده خود را اگر شما را تبدیل به ناتوان هستند و قادر به تصمیم گیری برای خودتان و یا پس از مرگ خود را. هدف از این طرح این است که به اطمینان حاصل شود که خواسته های خود را نه کسانی که از انحصار وراثت قاضی انجام شده در هر کدام از این شرایط است.

برای بسیاری از افراد با مقدار نسبتا کمی از دارایی های چهار پایه و ارزان قیمت اسناد و مدارک را به شما و اعضای خانواده خود را به حمایت های شما نیاز دارید. اولین دو "قدرت مالی وکیل" و "بهداشت و درمان-مراقبت از پروکسی" اجازه می دهد تا شما را به تعیین کسی که به مالی و تصمیم گیری پزشکی از طرف شما اگر شما را تبدیل به ناتوان. هنگامی که شما بهبود می یابند شما را دوباره و دوباره. سوم یک فرم اجازه مراقبت های بهداشتی خود را نماینده (و هر کس دیگری شما را انتخاب کنید) برای دسترسی به سوابق پزشکی شما را به طوری که آنها می توانید کار کردن با دکتر خود را برای تصمیم گیری بهتر در مورد مراقبت از خود را. هر کسی که بیش از 18 باید این سه اسناد و مدارک در محل.

سند نهایی است که می رود به اثر زمانی که شما می میرند. هنگامی که شما شروع یک خانواده انباشته از پول و یا خود را به شما نیاز خواهد شد. اصلی آن اهداف را به نام سرپرست قانونی خود را جزئی فرزندان و یا وابستگان با نیازهای ویژه, انتصاب فردی است که در مدیریت و حل و فصل امور خود و پرداخت اموال خود را به مردم شما می خواهید پس از مرگ خود را.

به عنوان خانواده خود و وضعیت مالی تبدیل شدن به پیچیده تر است و اگر شما و یا خود را املاک و برنامه ریزی وکیل نیاز, شما می توانید اضافه کردن برخی از حمایت های اضافی به طرح خود را.

فقط به عنوان اصل سادگی رانده است اپل صعود آن است که قدرت را برای بهبود زندگی روزمره ما با ساخت آنها را ساده تر و بهتر است. درست مثل "decluttering" بهبود خانه خود را (و خود را به سلامت!), آن را نیز می تواند در بهبود امور مالی خود را به شما اجازه می دهد زمان بیشتری را صرف انجام آنچه شما را دوست دارم و در زمان کمتر به نگرانی در مورد آینده خود را.

"سادگی" مفهوم قدرتمندی است. آن را سرود.

این مقاله فقط برای مقاصد اطلاعات عمومی و در نظر گرفته شده است به ارائه مشاوره خاص فردی و مالی و مالیاتی و یا مسائل حقوقی. لطفا مشورت با حرفه ای مناسب در مورد وضعیت خاص خود را قبل از ساخت هر گونه تصمیم گیری.

جان Spoto بنیانگذار نگهبانی برنامه ریزی مالی در اندوور و Danvers. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس 978-475-2533 و یا بازدید www.sentryfinancialplanning.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب