تعطیل حمل و نقل عمومی در حال حاضر

زسان | No comments

در سراسر کشور نشسته رستوران ها و کافه ها دستور داده شده است به نزدیک است.

پارک ملی تعطیل. دهها هزار نفر از کسب و کارهای کوچک هستند و در آستانه ورشکستگی. همه این محدودیت ها قرار بود برای خود ما خوب است.

پس چرا در حال حمل و نقل عمومی سیستم ها هنوز هم در حال اجرا در اتوبوس و قطار ؟

یک مطالعه اخیر نشان داد که شهر نیویورک مترو شد “عمده disseminator — اگر نه اصل انتقال خودرو از coronavirus عفونت است.” این تصادفی نیست که 45 ٪ از تمام حمل و نقل سفر در ایالات متحده در طول دو ماه اول سال 2020 در نیویورک-نیوجرسی شمالی منطقه شهری و 45 درصد از تمام coronavirus مرگ و میر نیز در آن منطقه است.

اما ما لازم نیست که صبر کنید که مطالعه: یک سال 2018 مطالعه نشان داد که “جرم سیستم های حمل و نقل ارائه یک راه موثر برای تسریع گسترش بیماری های عفونی” در حالی که در سال 2011 مطالعه نشان داد که افرادی که استفاده از حمل و نقل انبوه بودند نزدیک به شش برابر بیشتر احتمال دارد به عفونت های حاد تنفسی از کسانی که نمی.

سازمان های حمل و نقل می گویند که آنها در حال کمک به “کارگران ضروری” انجام کسب و کار خود را. اما اگر آنها بسیار ضروری است, آیا آن را نمی شود بهتر است به مطمئن شوید که آنها باید یک راه امن برای گرفتن به کار می کند ؟ اگر ما در مورد مراقبت ایمنی مردم و سپس سازمان های حمل و نقل باید تعطیل در همان زمان ما بسته دیگر غیر ضروری کسب و کار و از مردم خواست تا در خانه بماند.

به جای خاموش کردن زمانی که اخیر همه گیر آمار سازمان های حمل و نقل خواستار آن است که کنگره آنها را از 25 میلیارد دلار به طوری که آنها می توانید در ادامه گسترش بیماری در این بیماری همه گیر. کنگره به این توافق رسیدند بدون هیچ گونه بحث است.

به طور موثر کنگره پاداش این سازمان برای گسترش بیماری است. آن را بهتر است برای استفاده از این پول برای کمک به حمل و نقل وابسته به کارگران ضروری خرید خودرو, به طوری که آنها می تواند یک راه امن ،

مشکل این است که حمل و نقل لابی با موفقیت ساخته شده حمل و نقل عمومی یک گاو مقدس است که سیاستمداران صندوق با تقریبا بدون سوال پرسید. در عین حال اطلاعات منتشر شده توسط دولت فدرال نشان می دهد که بسیاری از ادعاهای حمل و نقل طرفداران را برای حمل و نقل عمومی در اشتباه هستند.

حمل و نقل است که ظاهرا سبزتر از رانندگی و در عین حال وزارت انرژی داده ها نشان می دهد که حمل و نقل با استفاده از انرژی بیشتر در هر مسافری مایل از SUV متوسط و خیلی بیشتر از متوسط ،

حمل و نقل است که ظاهرا حیاتی برای کم شدن درآمد مردم به کار و در عین حال اداره آمار نشان می دهد که مردم به احتمال زیاد به استفاده از حمل و نقل هستند کسانی که درآمد بیش از 75000 دلار در سال است.

حمل و نقل ظاهرا سزاوار یارانه ها به دلیل بزرگراه یارانه. در عین حال وزارت حمل و نقل داده ها نشان می دهد که یارانه ها به رانندگی به طور متوسط حدود یک پنی در هر مسافری مایل در حالی که یارانه ها به حمل و نقل به طور متوسط $1.01 هر مسافر مایل.

Coronavirus یکی از چندین قوها سیاه — رویدادهای غیر منتظره است که شوک اقتصاد — که صورت گرفته است در دو دهه گذشته. دیگر شامل 9/11, طوفان کاترینا و بحران مالی 2008.

همه این حوادث نشان داده اند که ما نیاز به تقویت سیستم حمل و نقل است که نسبتا مصون از حملات تروریستی; محافظت از کاربران خود را از بیماری های عفونی; کمک می کند تا مردم فرار و بازیابی از بلایای طبیعی و نمی فلج از دست دادن درآمد در دوران رکود و افسردگی.

که سیستم حمل و نقل عمومی است که یک هدف برای تروریست های پخش از بیماری ها ثابت شده است درماندگی در برابر طوفان و دیگر بلایای طبیعی و دچار یک بحران مالی در هر رکود است. اکثر مردم به طور مستقیم درک این که چرا حمل و نقل ridership کاهش یافته است در هر یک از پنج سال گذشته با وجود افزایش یارانه.

از آن زمان به تعطیل کردن سازمان های حمل و نقل در حال حاضر قبل از آنها می تواند گسترش COVID-19 هر بیشتر.

سپس ما نیاز به یک بحث جدی در مورد چگونه به ایجاد سیستم حمل و نقل ما به عنوان انعطاف پذیر به عنوان زمانی که ممکن است همه گیر شده است.

Randal اوتول ([email protected]) یک عضو ارشد با موسسه کاتو و نویسنده کتاب “بهترین برنامه گذاشته: چگونه دولت برنامه ریزی مضرات کیفیت زندگی خود را از کیف بغلی خود را و آینده خود را.” او نوشت: این برای InsideSources.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>