پناهگاه کمپ تبدیل به یک خود اشتغالی مرکز آموزش

میسور/Mysuru: کسانی که شغل خود را از دست و پناهگاه های زیر را در سراسر کشور مستند در حال حاضر شده است به طور م

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: کسانی که شغل خود را از دست و پناهگاه های زیر را در سراسر کشور مستند در حال حاضر شده است به طور موقت خود اشتغالی. افراد مستقر در پناهگاه اردوگاه آغاز شده توسط Mysuru شهرستان Corporation (MCC) در شهرستان در حال حاضر یادگیری مهارت های مورد نیاز خود را استخدام.

برای چهار روز گذشته آن قرار دارد در Nanjaraja بهادر Choultry در حال ساخت کاغذ را پوشش می دهد. وجود دارد در حال حاضر به 93 نفر در این اردوگاه و هر کس به جز افراد مسن در حال ساخت کاغذ را پوشش می دهد از 10 صبح تا 1 بعد از ظهر در هر روز است.

با توجه به اعتباری-من که مسئول این پناهگاه کمپ 15-18 کیلوگرم (بیش از 1 ، 000) کاغذ را پوشش می دهد در حال آماده روزانه.

در ارتباط با Foward-K و Dhwani بنیاد و تحت هدایت MCC های مختلف برنامه نیز سازمان یافته در پناهگاه کمپ و مردم را تشویق به را خود اشتغالی گفت: اعتباری-من مدیریت امانت M. P. Harsha.

Bhanuprabha یک وکیل که برای بازدید از Choultry در شنبه خریدم 5 کیلوگرم کاغذ را پوشش می دهد در Rs.30 در هر کیلوگرم است. او همچنین پرسید: در مورد خوب بودن از آن قرار دارد در پناهگاه کمپ و قدردانی آنها را برای گرفتن کار ساخت کاغذ را پوشش می دهد.

"آن قرار دارد در این پناهگاه اردوگاه قادر خواهد بود برای پیدا کردن کار به عنوان به زودی به عنوان مستند برداشته شده است. از این رو آنها آموزش دیده اند در پوشش کاغذ ساخت به کسب درآمد متوسط" گفت: Varsha, و اضافه کرد که در شرایط فعلی وجود دارد افزایش تقاضا برای کاغذ را پوشش می دهد به عنوان ارائه فروشگاه های میوه و سبزی در مغازه ها باز هستند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن