ریختن این ترس ما همه احساس

به جای خوراک به ترس است که به نظر می رسد در اطراف بسیاری از ما در حال حاضر, من می خواهم به برگ ریزان برخی از ن

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

به جای خوراک به ترس است که به نظر می رسد در اطراف بسیاری از ما در حال حاضر, من می خواهم به برگ ریزان برخی از نور در آن است.

دو ماه گذشته ایجاد کرده اند یک آگاهی جمعی با ترس و شک در فقط در مورد هر سطح قابل تصور است. این بود که آگاهانه حمله به توده های خلق شده توسط توده ها برای رهایی از آن است که ما را از واقعیت ما را از خود واقعی ما. اما لازم بود به منظور جلب توجه ما است. آیا این تماس به عمل است که باعث ایجاد واکنش ؟ توجه پرداخت شما در حال حاضر ؟

این سوال همه ما باید از خودمان بپرسیم این است که آنچه که ما بزرگترین ترس?, و کشف که در آن است که ترس از آمد و چهره واقعیت آن است. ترس است که بر اساس ناشناخته و هنگامی که شما می دانید ترس دیگر وجود داشته باشد.

فکر را ایجاد می کند بنابراین همه چیز را می بینید تصور می شد قبل از آن را آشکار بنابراین ما می دانیم که ما می تواند ایجاد. این شامل ما واقعیت اعتقادات ما و محدودیت های ما. قوی ترین سلاح نفس خود را هدر داده است که محدودیت های ما را از ما بی حد و حصر خودشان — که از ترس ما سزاوار و یا بدتر ناتوان.

وقت به صورت ترس های ما آمده است و مبارزه یا پرواز است نه یک گزینه دیگر هیچ. ما به عنوان یک جامعه باید به حال بسیاری از چراغ های روشن برای ما دیگر یک گزینه از زندگی در تاریکی و نه ما را انتخاب کنید تا.

اگر شما می دانستید که شما می توانید خود را ایجاد کنید واقعیت آن به چه صورت خواهد بود ؟ در صورت که شما را نگه می دارد به عقب و شروع دوباره. وجود دارد به پایان دادن به در سفارش وجود دارد به یک آغاز جدید است.

عزیز رویای سگ شکاری: من تا به حال یک رویا در مورد مرحوم عزیزان و من آماده برای یک نوزاد است. چه معنا است ؟ — اشتباه

عزیز اشتباه: هر آغاز کرده است به دنبال پایان دادن به, اما برای هر پایان دادن به وجود یک شروع جدید است.

عزیز رویای سگ شکاری: من تا به حال یک رویا از یک نوزاد تازه متولد شده (1 روز اگر که) در حال مرگ است. کودک گفت: چیزی شبیه به "زندگی خود را, مامان و دختر" و یا "آن را برای رفتن به OK, مامان, من شما را دوست دارم." شما می توانید به من بگویید که چه معنی است ؟ — به دنبال درک

عزیز به دنبال درک: نیست ما همه ؟ رویای خود را نشان می دهد یک پایان ناگهانی به چیزی است که شما به سختی شروع کردم. این رویایی است که شما را تشویق به رفتن و دوباره سعی کنید و که شما می دانید و عشق پیروز خواهد شد.

ایمیل جکی Bryson در dreamretriever@yahoo.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب