Shawsheen سرپرست می شود قرارداد دو ساله

بیلریکا — این Shawsheen دره دانشکده فنی کمیته تا پایان گام نهایی برای تایید براد جکسون به عنوان منطقه جدید سرپ

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

بیلریکا — این Shawsheen دره دانشکده فنی کمیته تا پایان گام نهایی برای تایید براد جکسون به عنوان منطقه جدید سرپرست.

در روز سه شنبه شب مدرسه کمیته به اتفاق آرا تصویب جکسون دو سال قرارداد که تحت آن Jackson خواهد شد که حقوق و دستمزد $220,000 در هر سال است.

جکسون است که در گذشته صرف 16 سال کار به عنوان هلیستون را سرپرست کرده بود در ابتدا کاربردی برای Shawsheen اما انصراف اولیه در روند چرا که به اعتقاد او این کمیته به دنبال برای کسی که ماندن در موقعیت های طولانی مدت است.

جکسون شروع خواهد شد به عنوان Shawsheen را سرپرست در ژوئیه 1.

این کمیته شده است به جستجو برای یک سرپرست جدید پس از سقوط 2019. در اوایل سال جاری این کمیته برگزار شد و مصاحبه های عمومی با چهار فینالیست برای موقعیت اما در ماه آوریل رای به تعلیق جستجوی خود در حمایت از به دنبال نامزد جدید. این زمانی است که مدرسه عضو کمیته پاتریشیا بود رسیده به جکسون برای دیدن اگر او علاقه مند خواهد بود در کوتاه مدت سرپرست قرارداد با Shawsheen.

با توجه به کمیته مدرسه صندلی رابرت پترسون کمیته مورد بحث بود یک قرارداد سه ساله با جکسون اما حل و فصل در دوره دو ساله است.

"ما از بحث با او سه سال من ترجیح دو پس از دو اگر ما او را دوست دارم و او دوست دارد ما او باقی می ماند" پترسون گفت.

در حالی که بحث در مورد قرارداد چند اعضای کمیته مورد سوال جکسون حقوق و دستمزد. عضو کمیته لیزا گالاگر اشاره کرد بالاتر از آن است که در ابتدا مورد بحث قرار گرفت.

با توجه به پترسون جکسون به ارمغان آورد یک لیست مشابه سرپرست موقعیت خود را در منطقه و حقوق خود را به قرارداد بحث و گفتگو با اعضای کمیته.

عضو کمیته نانسی Asbedian خودداری کردند در حقوق و دستمزد بالاتر.

"آن را در بالا پایان آن قابل مقایسه با بمحض احضار حاضر بخدمت و او تا به حال تجربه از زمان سرپرست بمحض احضار حاضر بخدمت پس چرا او ساخت این نوع از پول است؟"

هر دو بود و پترسون مقابله که جکسون که بیشتر در کل تجربه از زمان بمحض احضار حاضر بخدمت سرپرست.

"من به حقوق و دستمزد بر اساس خود را به طور کلی به طور کلی تجربه کاملا رک و پوست کنده با توجه به مقایسه ما در این دیدار من بسیار راحت است که حقوق و دستمزد" پترسون گفت.

بر این کمیته به اتفاق آراء به تصویب جکسون قرارداد پترسون تبریک گفت Shawsheen جدید سرپرست.

"من می خواهم برای تبریک آقای جکسون," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن