'سایه' بازیگران در policing: RPS ارشد بری وحشت زده از مرگ جورج فلوید

محتوای مقاله در ادامهپرسید: اگر پلیس در رجاینا متفاوت از پلیس در مینیاپولیس بری گفت که او احساس می کند کانادا

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

پرسید: اگر پلیس در رجاینا متفاوت از پلیس در مینیاپولیس بری گفت که او احساس می کند کانادا نیروهای پلیس هستند "یک گام به پیش" در همکاری با جامعه است.

REGINA, SASK : June 4, 2020 -- Muna De Ciman stands out front of the Legislative Building near the chalk drawing of George Floyd in Regina on Thursday, June 4, 2020. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
مونا د Ciman می ایستد مقابل قانون گذاری ساختمان در نزدیکی گچ نقاشی جورج فلوید در رجاینا در 4 ژوئن سال 2020 است. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

مونا د Ciman یکی از سازمان دهندگان BLM-جوامع آفریقایی متحد تجمع برنامه ریزی شده برای روز جمعه ارزش کار بری در حال انجام است با جامعه است.

او او را به نام "دوست شخصی" و معتقد است که افسران او می خواهید برای گوش دادن و یاد بگیرند. به آنها بیش از لباس. آنها هم انسان هستند.

"من می تواند به شما از تجربه و نیروی پلیس در, Regina آنها سعی می کنید برای اتصال با جامعه" او گفت:.

"آیا به من اشتباه نیست," او اضافه شده است. "نژاد پرستی هنوز زنده است در ساسکاچوان در رجینا. اما حداقل در حال حاضر ما در حال صحبت کردن در مورد آن و نیروی انتظامی است که همیشه صحبت کردن در مورد آن است که همیشه در مقابله با آن است."

بری معتقد است که او دارای یک مسئولیت اضافه شده به عنوان RPS رئیس. او می داند که پلیس ایستاده در خط مقدم خشم گسترده در سراسر ایالات متحده و فراتر از آن.

"ما هم شرمنده متاثر بیمار توسط چه اتفاقی افتاده است," او گفت:. "من نمی توانم خنثیسازی آنچه اتفاق افتاده جنوب, اما من می تواند تضمین کند ادامه داد: شفافیت و پاسخگویی و باز بودن با ما ،

"در پایان روز, ما توانایی پلیس در جامعه ما است دقیقا برابر با عامه تمایل به ما اجازه پلیس."

awhite-crummey@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن