SGI رزومه تست جاده برای عموم

محتوای مقاله در ادامهبا توجه به انتشار اخبار تست ظرفیت است که هنوز هم بسیار محدود است با توجه به دقیق پروتکل ه

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

با توجه به انتشار اخبار تست ظرفیت است که هنوز هم بسیار محدود است با توجه به دقیق پروتکل های ایمنی و تقاضا بالا رود که پس از راننده تست شد خاموش در اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر. SGI می گوید هر کسی که می تواند وقت قرار داده خواهد شد در یک لیست انتظار و تماس زمانی که یک قرار ملاقات در دسترس می شود.

SGI دوباره معرفی تست جاده ها به صورت محدود آغاز و در مارس — با اصلاح روش های تست اجازه می دهد تا به صورت فیزیکی, فاصله — با اولویت داده شده برای تجاری طبقه 1 و 3 مجوز سپس برای کلاس 5 و 4 و 2 گواهینامه برای افرادی که مشغول به کار در مراقبت های بهداشتی و یا کشاورزی و متقاضیانی که رزرو کرده بود راننده را امتحان قبل از COVID-19 shutdown.

کسانی که تغییر روش عبارتند از امتحان در یک جداگانه زیر خودرو یک SGI-عرضه داش دوربین برای ضبط راننده و مشاهده از جلو و امتحان دادن دستورالعمل از طریق یک هندزفری تلفن همراه.

تست در دسترس است در رجاینا (دو نقطه) ساسکاتون (دو نقطه) پرنس آلبرت, Swift Current, North Battleford, Yorkton, علفزار, دریاچه, Humboldt, Weyburn, Kindersley, Lloydminster, Tisdale, Estevan و Moose Jaw.

برای کسب اطلاعات بیشتر به www.sgi.sk.ca/covid-19 و زیر نگاه "راننده تست" بخش.

آخرین مطالب