'چند' شهر بوستون نمایندگان خانه تخریب پس از تنش بودجه بحث

خرابکاری در این آخر هفته هدفمند خانه از هشت شهرستان نمایندگان که در هفته گذشته رای به نفع بودجه شهرستان است که

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

خرابکاری در این آخر هفته هدفمند خانه از هشت شهرستان نمایندگان که در هفته گذشته رای به نفع بودجه شهرستان است که به دقت مورد تایید زیر تماس به "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

نمایندگان خانه شدند و گچ بری با مدل کارت گزارش به ثمر رساند و آنها را در عمل خود بیش از همه چیز مانند آب و هوا و سهام, مهاجرت, عمومی ایمنی و حمل و نقل عمومی. نمرات برای هشت نمایندگان هدفمند در محدوده "C" به "F" با توجه به شهرستان های رسمی.

رئیس شورای کیم Janey و شهردار مارتین والش هر دو محکوم به خرابکاری.

"بیش از آخر هفته تعدادی از همکاران من در شورای شهر مورد هدف قرار گرفتند و در خانه های خود. به عنوان رئیس جمهور اجازه دهید من روشن شود: خرابکاری غیر قابل قبول است!!!," جنی گفت: در توییتر.

به تازگی تشکیل مترقی حمایت گروه به نام FTP بوستون به تازگی تصاویر ارسال شده از مشابه گزارش کارت های جا به جا شده در پیاده رو درب و پنجره در سراسر شهرستان.

به تصویب شورای شهردار بودجه عملیاتی توسط یک غیر منتظره تنگ 8-5 رای هفته گذشته پس از نمایندگان مورد بحث چگونه به تصویب تغییر ساختاری در این شهر اداره پلیس در میان جریان تظاهرات که صورت گرفته طی ماه گذشته بیش از افغانستان از مردم سیاه و سفید.

نمایندگان فرانک بیکر Kenzie Bok, لیز Breadon لیدیا ادواردز Annissa Essaibi-جورج مایکل فلاهرتی اد فلین و مت اومالی رای به تصویب بودجه و جنی و نمایندگان ریکاردو Arroyo, Andrea Campbell, جولیا Mejia و میشل وو علیه آن رای دادند.

والش تجدید نظر پیشنهاد کاهش مبلغ 12 میلیون از 60 میلیون دلار پلیس اضافه بودجه سرمایه گذاری پول در برنامه های اجتماعی پس از تماس به "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه والش به نام خرابه "غیر قابل قبول است."

"تلاش برای دریافت یک پیام در سراسر با هدف قرار دادن خانه های مردم و فضای شخصی خود اشتباه است" شهردار گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب