هفت بيماران ترخيص شده از Mysuru COVID بیمارستان امروز

مجموع موارد فعال در منطقه پایین می آید تا 39 با 1 علاوه بر این امروز; 2 بودند مرخص زودتر میسور/Mysuru: حتی به

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

مجموع موارد فعال در منطقه پایین می آید تا 39 با 1 علاوه بر این امروز; 2 بودند مرخص زودتر

میسور/Mysuru: حتی به عنوان دولت های منطقه است که مبارزه برای جلوگیری از گسترش مرگبار COVID-19 در Mysuru منطقه که دومین شماره از عفونت در دولت پس از, بنگلور, هفت, بیماران, که تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس شدند و تحت درمان در بیمارستان های منطقه در KRS جاده در شهرستان تعیین شده COVID-19 بیمارستان مرخص شد امروز. تخلیه می آید به عنوان یک پوشش نقره ای را برای دولت های منطقه و عمومی به طور یکسان.

این منطقه تا روز شنبه گزارش شده بود 47 COVID-19 فعال موارد که دو تن از آنان مرخص دو روز قبل. با ترشح از هفت بيمار امروز, تعداد کل کرونا مثبت بيماران ترخيص شده تا تاریخ می ایستد در 9 نتیجه پایین آوردن تعداد بیماران به 39 با یک مورد گزارش امروز.

از هفت بيمار مرخص امروز شش جايزه Generics مربوط به بيماران و یکی خارجی است می توان یافت. هفت مرخص شدهاند پس از بهبودی کامل و به هر پزشکی پروتکل ها و روش های, با توجه به بهداشت و درمان منطقه افسر (DHO) Dr. R. Venkatesh.

بيماران بازخورد

پس از مرخص شدن از بیمارستان به یکی از بیماران گفته بود که او خدا را شکر به پزشکان و پرستاران و خانه-نگه داشتن کارکنان برای مراقبت از خود در طول اقامت خود در بیمارستان است.

او گفت که تمام اتاق ها در COVID بیمارستان شد و به خوبی حفظ شده با توالت تمیز.

یکی دیگر از ترخيص بيمار گفت: او سپاسگزار بود به پزشکان و دیگر کارکنان برای مراقبت از خود را به خطر می اندازند زندگی خود را. اشاره به این که تمام پزشکان دوستانه او گفت که مواد غذایی ارائه شده به آنها خوب بود و بهداشتی و تشکر از همه کارکنان خود را برای حمایت معنوی. برخی دیگر از بیماران گفت که این امکانات در بیمارستان عالی بود با تهویه خوب. با بیان اینکه وظیفه پزشکان داده بود و خود را بهترین درمان آنها گفت: به طور کلی بیمارستان بسیار عالی بود خدمات پزشکی.

به چند نفر درخواست آب گرم برای حمام کردن, معاون کمیساریای گفت که چشمه اب گرم نصب شده در این بیمارستان در حال حاضر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب