شهردار سئول از دست رفته گوشی خود را خاموش جستجو در جریان

توسط HYUNG-JIN KIM و کیم تانگ-HYUNGسئول کره جنوبی (AP) — شهردار کره جنوبی در سئول پایتخت گم شده است پنج شنبه پ

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

توسط HYUNG-JIN KIM و کیم تانگ-HYUNG

سئول کره جنوبی (AP) — شهردار کره جنوبی در سئول پایتخت گم شده است پنج شنبه پس از ترک یک پیام کلامی است که دختر خود را به عنوان صدایی مانند یک خواهد شد, پلیس گفت:. یک جستجو در عملیات در جریان است برای او.

افسران پلیس گفت: آنها به دنبال شهردار پارک برنده-به زودی در یک تپه کوچک در سئول Sungbuk محله که در آن سیگنال تلفن همراه گذشته شناسایی شده است. گفتند پارک تلفن همراه بود که در حال حاضر خاموش است.

دختر خود را به نام پلیس در روز پنج شنبه بعد از ظهر و گفت: پدر او چپ "را مانند" پیام قبل از خروج از خانه خود را 4-5 ساعت زودتر. دختر نیست توضیح مطالب از این پیام گفت: یکی از ماموران در Seoul Metropolitan Police آژانس مسئول است که برای پارک جستجو در عملیات.

دختر گفت: او تصمیم گرفت به پلیس تماس بگیرید چرا که او نمی تواند رسیدن به پدرش در تلفن افسر گفت: درخواست گمنامی چون او مجاز به صحبت با رسانه ها در این موضوع است.

حدود 150 افسران هواپیماهای بدون سرنشین و یک سگ پلیس شده اند بسیج برای پارک جستجو به گفته پلیس.

Kim Ji-داداش رسمی از Seoul Metropolitan Government تایید کرد که پارک را نشان نداد تا برای کار در روز پنج شنبه به دلیل نامشخص دلایل و لغو همه برنامه از جمله دیدار با ریاست جمهوری رسمی در سئول شهرستان سالن ،

دیرین فعال مدنی و وکیل حقوق بشر پارک انتخاب شد به عنوان شهردار سئول در سال 2011 تبدیل شد و این شهر اولین شهردار به رای به یک سوم مدت در ماه ژوئن سال گذشته است. یک عضو از رئیس جمهور مون جائه در حزب دموکرات لیبرال پارک در نظر گرفته شده است بالقوه ریاست جمهوری امیدوار برای لیبرال ها در سال 2022 انتخابات است.

پارک بیشتر حفظ خود را فعال رنگ به عنوان شهردار انتقاد از آنچه که او به عنوان توضیح داده شده در این کشور در حال رشد نابرابری های اجتماعی و اقتصادی و به طور سنتی فاسد روابط بین کسب و کارهای بزرگ و سیاستمداران است.

در بخش قبلی از نظر پارک تاسیس خود را به عنوان یک حریف شدید از سابق محافظه کار رئیس جمهور Park Geun-hye و آشکارا به حمایت از میلیون ها نفر از افرادی که آب گرفتگی در خیابان های شهر در اواخر سال 2016 و 2017, تماس برای فردی گری بیش از یک رسوایی فساد.

Park Geun-hye بود به طور رسمی از حذف در مارس 2017 و در حال حاضر در خدمت یک دهه حبس در رشوه خواری و اتهامات دیگر.

سئول شهر با 10 میلیون نفر بوده است جدید کانون شیوع کروناویروس در کره جنوبی پس از این کشور آسیایی کاسته آن سفت و سخت اجتماعی فاصله قوانین در اوایل ممکن است. مقامات در حال تلاش برای ردیابی تماس های میان موج در موارد مربوط به کاباره ها, کلیسا, خدمات, بزرگ, تجارت الکترونیکی, انبار و درب-به-درب فروشندگان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن