سالمندان خداحافظی خود را به سازمان های دانشجویی

اساتید ارز خود را در سالن سخنرانی برای زوم لینک سالمندان تبدیل پیاده روی خود را در سراسر مرحله برای پیاده روی

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

اساتید ارز خود را در سالن سخنرانی برای زوم لینک سالمندان تبدیل پیاده روی خود را در سراسر مرحله برای پیاده روی به صندوق پستی خود را برای دیپلم اما هیچ مجازی تجارت برای رهبران سازمان های دانشجویی. دانشجویان که به حضور کلی بدن جلسات به عنوان بیش از حد درگیر دانشجوی سال اول تکامل یافته به اعضای org اجرایی هیئت مدیره.

پس از ماه از آماده سازی و برنامه ریزی این حوادث نخواهد بود برگزار شد.

Student Organizations - WSA
facebook.com

"این واقعا ناامید کننده به شنیدن این که ماه تاریخ زنان که قرار بود به اتفاق می افتد در این سال" گفت: کهربا باند co-مدیر ماه تاریخ زنان برای دانشگاه فلوریدا زنان انجمن دانشجویان. "دلخراش بود را بشنود." خوشبختانه برای WSA, دو, حوادث, از بسیاری برنامه ریزی شده صورت گرفت قبل از cancelations فرستاده و دانشگاه تبدیل به یک فرمت آنلاین از جمله مراسم افتتاحیه برای ماه تاریخ زنان.

"ما جشن زنان از گذشته و حال و آینده" پیوند گفت. "ما می خواستیم سرگرمی و واقعا توانمند و قوی بلندگو." پیوند سپاسگزار بود که دیده می شود این رویداد او را در به ثمر می آیند اما متاسفانه این تنها یکی از راه های او در نظر گرفته شده در جشن ماه مارس است. "ما واقعا سپاسگزار برای جامعه ما" پیوند گفت. "ما در حال جشن روز رسانه های اجتماعی, اما آن را فقط همان نیست." از طریق آنلاین فرمت های ما را به ماندن متصل به همسالان ما, اما ما در نهایت از دست که چهره به چهره ارتباط.

WSA فقط یکی از سازمان های دانشجویی در تلاش برای گسترش مثبت به اعضای آن است.

Student Organizations - BSA
facebook.com

بنگلادش انجمن دانشجویان لغو شد سالانه خود را روز جهانی زبان مادری نشان می دهد مجموعه ای را در مارس 14. "قادر به این رویداد بسیار ویرانگر به دلیل اهمیت آن نه تنها به سازمان ما بلکه برای ما جامعه بزرگ" گفت: Upal بوز, UF ارشد و رئیس جمهور از میان آورده است. "هدف ما روز جهانی زبان مادری نشان می دهد این است که قادر به نمایش گذاشتن تنوع به عنوان ما را با هم به عنوان بسیاری از فرهنگ ها به عنوان ممکن است از سراسر جهان برای جشن گرفتن تنوع در اطراف دانشگاه ما." بوز امیدوار است این رویداد خواهد بود موفق در جشن رشد هیئت اجرایی و سازمان به عنوان یک کل.

"وجود دارد بسیاری از مردم که درگیر بودند با ساخت این احتمالا یکی از بهترین نشان می دهد که سازمان تا به حال," بوز گفت. "این شرم آور است که ما قادر به دیدن بالقوه نشان می دهد از طریق به پایان." در حالی که نا امید دانش آموزان تشخیص ضرورت لغو اجتماعات بزرگ. "سازمان ما در تلاش برای نگه داشتن در تماس با اعضای و همه را تشویق به مناسب پروتکل های لازم به عنوان توصیه شده توسط دانشگاه" بوز گفت. "شدت این وضعیت نباید نادیده گرفته شود و سازمان ما را به بهترین آن می توانید به مطمئن شوید که ما در این راهنما تلاش برای غلبه بر این بیماری همه گیر."

بسیاری از سالمندان به پایان رسید مدرسه سال بدون گرفتن برای لذت بردن از لحظات آنها بوده است و برنامه ریزی خود را برای چهار سال گذشته در دانشگاه.

Student Orgs - DPHE
facebook.com

سالمندان در زندگی یونانی را از دست ندهید رسمی ارشد هفته, تاریخ, توابع و ارشد ضیافت. "این ناامید کننده است که من نمی تواند به انجام همه چیز را که عادی سالمندان را به انجام و زمان باقی مانده را صرف با دوستان" گفت: Shannon بندر UF ارشد و عضو دلتا فی اپسیلون. "من تا به حال بیش از دو ماه برای گفتن خداحافظی اما برخی از دوستان من حتی نمی کنید برای خداحافظی به."

بسیاری از UF دانش آموزان در سفر به زادگاه اما در حالی که دانش آموزان دیگر تصمیم به دوست داشتن آنچه که باقی مانده بود از او ارشد سال است. "من FaceTime من دوستان بسیاری که در راه ما هنوز هم می تواند نگه داشتن در لمس" بندر گفت. "من هم تصمیم به ماندن در گینسویل برای بقیه ترم بنابراین من نگاهی به پیاده روی را از طریق پردیس تقریبا هر روز فقط به احساس نوعی از حالت عادی." ما در حال انجام بهترین های ما به گرد هم می آیند و اقامت مثبت در طول این بار تلاش اما در پایان روز آن را بمکد. چیزهایی که دانش آموزان به جلو نگاه به چهار سال از کالج خود مشاغل فقط ناپدید شد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب