بوستون – در حالی که این واکنش را به یک مسیر متفاوت از خانه در قوانین ترسیم آینده مدیریت MBTA فوقانی مجلسی کمیته حمل و نقل صندلی گفت: نمایندگان مجلس باید در پیدا کردن اجماع قبل از MBTA مالی و مدیریت کنترل هیئت مدیره منقضی می شود در پایان ماه.

سناتور. جو Boncore گفت: سرویس خبری او امیدوار است دو شاخه خواهد بود قادر به توافق بر سر رویکردی — یک فرایند است که ممکن است نیاز به خصوصی کنفرانس کمیته مذاکرات — ژوئن 30. اگر نه نظارت از T خواهد برگرداندن به بخش حمل و نقل و هیئت مدیره تا زمانی که قانونگذاران به توافق برسند و رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر نشانه های خاموش در پیشنهاد خود را برای یک پنل جدید.

“من امیدوار هستم که نمی افتد. من فکر می کنم تاثیر خواهد بود,” Boncore گفت: با استناد به کار MBTA نیاز به آدرس در کوتاه مدت در قرارداد و پیوند مجوز. “این MassDOT هیئت مدیره است و هیئت مدیره آن بزرگتر است و با گسترش جغرافیایی و من فکر می کنم آن را برآورده نمی, به عنوان اغلب. آنها واقعا کشتی شده است این مسائل در یک متمرکز شیوه همان شیوه به عنوان FMCB.”

سنا رای گیری خواهد شد پنج شنبه — در اولین جلسه رسمی پس از اتخاذ قوانین جدید برای کنترل از راه دور رای گیری در روز سه شنبه — در نسخه خود را از یک لایحه (ع 2746) که ایجاد یک جدید هفت عضو MBTA هیئت مدیره برای موفقیت FMCB.

این قانون همچنین اجازه 300 میلیون دلار در اوراق قرضه سرمایه گذاری برای فصل 90 برنامه که reimburses شهرهای بزرگ و جاده و پل تعمیر و نگهداری. با وجود رکود اقتصادی و imploding درآمدهای مالیاتی نمایندگان مجلس در حال تنظیم برای افزایش مقدار موجود در برنامه سالانه توسط $100 میلیون دلار در مقایسه با سال های گذشته است.

در دوشنبه, نظرسنجی سنا راه و روش کمیته رای دادند 15-1 برای پیشبرد این لایحه با توجه به صندلی کمیته بهداشت ، Michael Rodrigues ، سناتور. نیک کالینز بوستون دموکرات برابر این لایحه رای دادند در حالی که حزب جمهوری خواه ایالت Ryan Fattman از Sutton کاهش یافته و به یک موقعیت.

Rodrigues دفتر گفت که Boncore نیست رای در نظرسنجی. Boncore روشن به اخبار سرویس است که او از این لایحه.

خانه زودتر این جلسه خطاب به هر دو موضوع است.

در ماه مارس حدود یک هفته قبل از بیکر اعلام اضطراری بیش از COVID-19 pandemic, خانه زبان شامل گسترش زمان FMCB با سه تا پنج سال و با اضافه کردن دو کرسی در عمده حمل و نقل لایحه مالیات بر, اما نه آن قدرت را به استخدام MBTA مدیر کل به مجلس سنا ارائه شده است.

خانه نیز شامل 300 میلیون دلار فصل بودجه 90 در 18 میلیارد دلار حمل و نقل استقراض لایحه.

Boncore گفت: سناتور تصمیم به دل و جرات این دو مسائل خاص از گسترده تر حمل و نقل بسته های خود را به دلیل زمان حساس به طبیعت اشاره کرد که یک ماه ژوئن مجوز خواهد بود “احتمالا آخرین ما انجام داده ایم این فصل 90 باند لایحه است.”

“بخشی از تفکر حداقل در این دو موضوع بود که در آن زمان بود قطعا از ذات” او گفت:. “ما تصمیم گرفتیم ما حرکت رو به جلو در این دو چیز است که به موقع و باید در کوتاه مدت. به عنوان ما همچنان به بحث در مورد آنچه COVID انجام داده است و به اقتصاد ما کمک های مالی به بودجه فدرال گفتگو در اطراف (18 میلیارد دلار) اوراق قرضه لایحه یک مایع یک و آن را هنوز هم تا به حال.” پیوند لایحه که بیکر در زمینه ژوئیه است: “هنوز یک اولویت به انجام برای سنا در این جلسه” او گفت:.

مالیات بسته است تیره تر با عدم قطعیت است. قبل از همه گیر ضربه رهبران مجلس سنا بود و نه ارائه یک نشانه روشن از برنامه های خود را ابراز حمایت برای سرمایه گذاری بیشتر در امور حمل و نقل در سیستم های بدون گفت که چگونه آنها را درمان و هزینه های مالیاتی افزایش خانه تایید شده است.

در آوریل سنا رئیس جمهور کارن Spilka گفت که “مشخص نیست که در حال حاضر زمان برای صحبت کردن در مورد مالیات” در میان ملی رکود است.

پرسید: در مورد حمل و نقل درآمد بسته دوشنبه Boncore گفت: سنا “هرگز نگاه کرد که لایحه فقط به عنوان یک مالیات قطعه است.”

“ما در نگاه آن را به عنوان یک سیاست قطعه,” او گفت:. “بسیاری از کسانی که سیاست هایی که مجلس سنا مشغول به کار برای یک سال و نیم در حال حاضر هنوز هم مهم هنوز اولویت های مجلس سنا. بدیهی است که پس از COVID و از طریق COVID ما نگاه همه چیز را از طریق یک لنز جدید.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im