سنا کاوش حادثه در زندان شهرستان

بوستون – ماساچوست در سنای کمیته بررسی حادثه در Bristol County خانه از اصلاح در حالی که رژیم صهیونیستی. چارلی ب

توسط ATSHNEWS در 16 اردیبهشت 1399

بوستون – ماساچوست در سنای کمیته بررسی حادثه در Bristol County خانه از اصلاح در حالی که رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر هشدار داد در برابر "رسم نتیجه گیری" در مورد درگیری های خشونت آمیز.

سنا ارسال ممیزی و نظارت کمیته برنامه ای برای بررسی این حادثه — که Bristol County Sheriff توماس هاجسون گفته بود حمله بازداشت شدگان که اعضای هیات نمایندگان کنگره گفته بود خشونت تلافی اصلاح افسران — که در سمت چپ سه تن از بازداشت شدگان در بیمارستان بستری است.

رهبران مجلس سنا همچنین نشان داد و گفت آنها می خواهند بدانند که چرا سن. سونیا چانگ دیاز بود مجاز به ورود به مرکز در روز شنبه با وجود دولت قانون اعطای قانونگذاران دسترسی داشته باشید.

در یک بیانیه مشترک سنا رئیس جمهور کارن Spilka و پس از ممیزی و نظارت رئیس کمیته بهداشت ، جان کینان از کوئینسی گفت: اتاق خود است "به شدت نگران" در مورد حادثه "است که در آن ایمنی از هر دو کارکنان و زندانیان در معرض خطر بود."

هاجسون دفتر گفت: یک گروه از 10 مهاجرت و گمرک بازداشت شدگان حاضر به آزمایش می شود برای COVID-10 با وجود نشان دادن علائم و سپس "با عجله خشونت" در کلانتر و آسیب دیده خود واحد است.

چهار نفر از اعضای دولت و هیئت نمایندگان کنگره آمریکا Sens. الیزابت وارن و Ed Markey و مظنونان حمله به دانشگاه ویلیام کیتینگ و جوزف کندی — گفت: بازداشت شدگان گزارش شده است که آنها "رفتار خشونت بی ارزش اسپری فلفل و دسترسی به وکیل."

آنها خواستار یک تحقیق آیا به عنوان چند چراغ تپه قانونگذاران. در کنگره ایالات متحده Ayanna Pressley در روز دوشنبه منتشر شد بیانیه خود او خواستار یک کاوشگر از این حادثه.

Spilka و کینان گفت: این کمیته بررسی خواهد شد تمرکز بر روی هر دو حادثه به خودی خود و به همین دلیل یک سناتور بود و نه مجاز به بازدید از خانه از اصلاحات در پس. در حالی که آزادی مطبوعات نیست نام و نام خانوادگی نماینده مجلس, یک Spilka سخنگوی تایید آن با اشاره به سن. سونیا چانگ دیاز.

در شنبه چانگ دیاز توییتی یک عکس از تسهیلات خارجی و گفت: او منع شده است از ورود "حتی به عنوان خبرنگاران (بودند) چشم پوشی در" برای یک کنفرانس مطبوعاتی با کلانتر.

ماساچوست قانونگذاران نیازی به اجازه از correctional facility مقامات برای انجام بازدیدکننده داشته است با توجه به قانون دولت است.

جمعه شب حادثه درو پوشش رسانه ای گسترده. در طول پنج شنبه نشست خبری Gov. بیکر جمهوری گفت: بحث در مورد موضوع بودند خود را در "to-do list" برای روز بعد.

"آنچه من می خواهم بگویم این است که وجود دارد یک سری کامل از پشت و forths رفتن با توجه به آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد و مردم باید مراقب باشید در مورد رسم نتیجه گیری یک راه یا دیگری" بیکر گفت.

فرماندار گفت: دولت خود مواجه شده است و شرایط و "تعدادی از خانه های سالمندان" که در آن افراد که مقامات انتظار می رود به می خواهید COVID-19 تست رد عمل.

بیکر گفت که او فکر می کند مردم باید "در آغوش تست" به خصوص کسانی که در ضروری شغل و خط مقدم مواضع.

"ما تا به حال به نظم و انضباط برخی از مردم برای اینکه تست شده در مکان های که در آن آنها احتمالا باید آزمایش می شود," او گفت:. او کاهش یافته است به شرح توصیف آن به عنوان یک "پرسنل مهم است."

"اما واقعیت این است که نه هر کس می خواهد به آزمایش می شود حتی افرادی که شما فکر می کنید را در نظر بگیرید که به یک چیزی که مناسب با توجه به نقش و مسئولیت خود" بیکر گفت.

اقدامات احتیاطی سلامت در زندان ها و زندان شده اند هدف از بررسی دقیق در این بیماری همه گیر به خصوص در Bristol County است. حقوق شهروندی و مهاجرت گروه شکایت کرد هاجسون و یخ در اواخر ماه مارس ادعا که مهاجران در مدنی بازداشت در مرکز قرار گرفتند به شدت عفونی ویروس با هیچ حمایت ضد عفونی کننده و یا ضد عفونی کننده.

هاجسون به شدت رد اتهامات توصیف این پرونده از طریق سخنگوی عنوان "اتلاف کاغذ و جوهر آن است که چاپ شده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب