Selectmen روشن راه را برای توسعه تاینسبرو باشگاه های کشور

تاینسبرو — پس از بیش از دو سال بحث, شهر, جلسه, رای, رای گیری اقدامات و بی شماری جلسات selectmen در دوشنبه شب ر

توسط ATSHNEWS در 23 خرداد 1399

تاینسبرو — پس از بیش از دو سال بحث, شهر, جلسه, رای, رای گیری اقدامات و بی شماری جلسات selectmen در دوشنبه شب رای به چشم پوشیدن از این شهر حق امتناع از خرید سابق تاینسبرو باشگاه های کشور ملک.

رای پاک راه را برای تلفات برادران شرکت توسعه به حرکت به جلو با یک پیشنهاد به خرید زمین و ساخت 100 واحد-سن محدود توسعه در 56 هکتار از زمین های شمال Sherburne خیابان.

اگر توسعه است که در نهایت مورد تایید چندین شهر تخته و مجوزهای تلفن برادران کمک خواهد تمام 32 هکتار از سابق باشگاه های کشور اموال بین Sherburne خیابان و پوتوککت بلوار به این شهر است.

که جزئیات به مبلغ یک کلید برای Selectman ران Keohane. او با اشاره به برنامه ریزی اهدای قبل از مصاحبه خود رای بله در یک تصمیم به اتفاق آرا به چشم پوشیدن از حق امتناع.

"ساکنان به من گفت که آنها واقعا می خواهید در جنوب Sherburne به فضای باز باقی می ماند و این یکی از پیشنهاد های ما دیده ایم که می کند که" Keohane گفت.

چشم پوشی مشروط است در شهر و تلفات برادران ورود به یک توسعه توافق جادوها است که جزئیات تلفات برادر طرح اهدای زمین و حتی این دو ساختمان در 32 هکتار شهر را دریافت تخریب خواهد شد قبل از زمین اهدا شده تا این شهر را ندارد به پرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری برای سازه های.

وکیل داگلاس Deschene که به نمایندگی از تلفات برادران نیز گفت selectmen و حدود 24 نفر دیگر که به تماشای این نشست در زوم که 100 واحد سکونت و توسعه خواهد بود محدود به کسانی 55 و بیش و محدودیت بیشتر خواهد اطمینان حاصل شود که هیچ کودکان زیر سن 18 سال می توانند در توسعه — اندازه گیری به منظور اطمینان از توسعه نمی خواهد منجر به ثبت نام در تاینسبرو مدارس.

یک تجزیه و تحلیل از پیامدهای مالیات از یک پیشنهاد 100-واحد-سن محدود مشاع توسعه در سابق تاینسبرو کشور باشگاه مالکیت که نشان داده شد به تاینسبرو Selectmen در دیدار پنج شنبه شب. تحلیل ارائه شده توسط توسعه دهنده تلفات برادران که می خواهد برای ساخت توسعه است. Selectmen رای دادند به اتفاق آرا به چشم پوشیدن از این شهر حق امتناع از اول در اموال. تصویر گرفته شده از زوم جلسه تاینسبرو هیئت Selectmen.

Deschene همچنین ارائه یک تجزیه و تحلیل تلفات برادران به اتمام بود در تاثیر مالیات این شهر را با برآورد که 100-واحد توسعه منجر شهر شدن بیش از $900,000 در جدید مالیات بر درآمد هر سال رو به کمتر از $200,000 در هزینه های افزایش یافته به عنوان یک نتیجه از توسعه است.

Deschene و دیوید بائر از تلفات برادران گفت: تمام جاده های, برف شخم و دیگر زیرساخت و نگهداری در توسعه خصوصی خواهد شد و مسئولیت توسعه و نه شهر.

Deschene گفت: توسعه شامل 100 آپارتمان دو و سه اتاق خواب با دو پارکینگ و یک اتاق خواب اصلی در طبقه اول. وجود خواهد داشت یک محل باشگاه وانجمن و یک استخر در اموال و 30 از 56 هکتار است که توسعه یافته خواهد بود را خصوصی باقی می ماند باز کردن فضا برای ساکنان.

او گفت: تلفات برادران نیز اهدا 4 هکتار از زمین های همراه Sherburne خیابان به شهر امکان استفاده برای مسکن مقرون به صرفه.

تلفات برادران طرح اصلی برای زمین دیده اند کل اموال توسعه یافته به خانه 200 واحد اما این پیشنهاد به شدت تجدید نظر شده بر اساس بازخورد از ساکنان شهر که دریافت کرده بود در طول بیش از دو سال است که این شهر در نظر گرفته خرید ملک.

در سال 2018 رای دهندگان گذشت یک مقاله در شورای شهر به قرض گرفتن پول برای خرید باشگاه مشروط به یک گزاره 2 1/2 بدهی ممنوعه اما رای باطل به دلیل بدهی محرومیت رای رخ نمی دهد ظرف 90 روز از اصلی رای به عنوان مورد نیاز قانون است.

سپس در ویژه شهر جلسه در ماه جولای سال 2019 رای دهندگان به دقت رد یک اندازه گیری است که باید با اختصاص $3.3 میلیون برای به دست آوردن باشگاه کشور.

در پاسخ به سوال یکی از Selectman ریک Reault شنبه بائر گفت که او نمی تواند فاش قیمت نهایی تلفات برادران خواهد پرداخت برای زمین کرد و آن را بالاتر از این رقم در شهر در نظر گرفته شده بود پرداخت برای مالکیت.

تعدادی از ساکنان نظرات ارائه شده و روز شنبه اصرار شهر هنوز هم به دنبال خرید باشگاه اما چند selectmen اشاره کرد که با وجود حمایت خود را از این کار آنها احساس آن زمان به حرکت می کند و اجازه می دهد که باشگاه به صاحبان در نهایت فروش و حرکت رو به جلو است.

Selectman ران Keohane گفت که او ترجیح داده اند نه برای دیدن یک توسعه با 100 آپارتمانهای اما که او نیز فکر نمی کنم وجود دارد هر گونه اشتها به این مسئله را قبل از رای دهندگان هنوز دوباره.

Reault گفت که او با حمایت شهر خرید زمین, اما پس از آن تلاش تصادفا او نمی خواهید به دست یک پیشنهاد است که هنوز هم بسیاری از زمین باقی می ماند فضای باز. او ساخته شده حرکت به چشم پوشیدن از حق امتناع مشروط به امضای توسعه توافق تدوین جزئیات مورد بحث و پنج شنبه.

رئیس Hillari Wennerstrom همچنین اشاره کرد که این پیشنهاد در حال حاضر باید قبل از برنامه ریزی هیئت مدیره منطقه بندی هیأت تجدید نظر حفاظت کمیسیون و دیگر ادارات شهر قبل از آن می تواند تکمیل شود.

"این یک معامله انجام می شود توسط هر معنی" Wennerstrom گفت: او به عنوان تشویق ساکنان به ادامه ابراز هر گونه سوال یا نگرانی در مورد این پیشنهاد به عنوان چیزهایی که بیشتر رو به جلو است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن