انتخابی اجتماعی فاصله قوانین یکی از بزرگ کلاهبرداری در آمریکا زندگی

در اوایل این هفته شهردار شیکاگو لری Lightfoot تا به حال اخبار — شهرستان باز است تا آن یاد لیک فرانت دنباله پس

توسط ATSHNEWS در 28 خرداد 1399

در اوایل این هفته شهردار شیکاگو لری Lightfoot تا به حال اخبار — شهرستان باز است تا آن یاد لیک فرانت دنباله پس از ماه ها بسته بودن به عنوان بخشی از یک COVID-19 مستند.

که Lightfoot نگه داشته و دنباله بسته حتی پس از شیکاگو تا به حال تجربه در مقیاس بزرگ سیاه و سفید زندگی می کند ماده راهپیمایی — هزاران نفر فقط آخر هفته گذشته در "کشیدن مارس برای تغییر" -- است یک نمونه کوچک از آشکار اجتماعی فاصله نفاق در سراسر کشور در هفته های اخیر.

اگر آن را خوب است برای جمعیت کثیری از مردم به خیابان و فریاد و شعار در اعتراض به مرگ جورج فلوید آن باید مجاز برای کسی که به دوچرخه سواری در امتداد lakeside در حالی که به او و یا خودش را. در واقع یکی شامل پایدار تعامل با افراد دیگر و شاید دعوا با پلیس در حالی که دیگر انفرادی فعالیت یا انجام با یک دوست و یا همسر.

در عین حال شهردار Lightfoot استقبال معترضین — "ما می خواهیم مردم را به آمدن و ابراز علاقه خود را," او گفت: — و هنوز هم نگه داشته و دنباله توقیف.

بسیاری از مقامات بودند که متعصب ترین در قفل خود را به ایالات و شهرستانها فورا ساخته شده یک استثنا برای زندگی مهم شد. خود سفتی شد سستی در یک گردش چشم. خود متریک برای بازگشایی نبود مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل ها و یا هر گونه اقدام بهداشت عمومی اما "wokeness" از فعالیت در سوال.

بازدید از بستر مرگ یک دوست با COVID-19? مطلقا نه. مناسب تشییع جنازه ؟ به هیچ وجه. جمع آوری بیش از حدود 10 نفر در یک graveside? هیچ کس نباید مجاز به قرار دادن مردم در معرض خطر در این راه.

آوردن هزاران نفر از غریبه ها به مارس با هم برای ساعت خود به خود نظم گروه ؟ با تشکر از شما برای تعهد خود را به مثبت تغییر دهید.

حضور در کلیسا ، شاید در چند ماه.

برگزاری مبارزه با مظاهر مذهبی که در آن مردم خود اعتراف نژادپرستی و نذر به کار پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس ؟ لطفا بیایید با هم بیشتر.

تماما unserious رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer میشیگان استادانی به شدت مختل اعتراض خود را خودسرانه مستند قوانین حتی اگر آن را تا حد زیادی متشکل از مردم رانندگی در سراسر کشور در کنگره آمریکا در اتومبیل های خود را. او چرخید کابوس سناریوهای افزایش COVID-19. که او را متوقف نمی کند قبلا در این ماه از پیوستن به یک ضد خشونت پلیس مارس با صدها نفر از غیر اجتماعی فاصله مردم توضیح داد که آن را "لحظه ای مهم برای نشان دادن حمایت از من."
فضیلت سیگنالینگ در حال حاضر یک فعالیت ضروری در میشیگان.

به باور رهبران آبی امریکا SARS-CoV-2 اولین بار است که ویروس در تاریخ بشر به یک وجدان اجتماعی — تلخ به اندازه کافی در دوره عادی از حوادث برای توجیه محدود ترین کنترل اجتماعی; نه مانند یک معامله بزرگ اگر آن را ممکن است در راه پیمایی برای عدالت اجتماعی است.

امثال شهردار, بیل د Blasio باید توجیه استانداردهای مختلف با این استدلال که مبارزه با نژاد پرستی مهم است. خوب, بنابراین عزاداری مرده خود را نگه داشتن کسب و کار خود را از زمین به گرد و غبار و پرستش خدا خود را. آن را نشانه ای از یک سرشان blinkered جهان بینی به این باور است که یک راهپیمایی اعتراض سزاوار توجه بیشتر از این دیگر عنصری انسانی نیاز دارد.

یکی دیگر از استدلال است که معترضان مایل به قرار دادن سلامت خود را در خط برای علت خود یک نشانه ای از خود deepfelt ارادت به علت خود. اما تا همین اواخر گفته شد که هر کسی که رفتن خارج نیست فقط به خطر انداختن خود اما آسیب پذیر ترین افراد در جوامع ما. چرا که نمی تواند درست از زندگی ماده پیاده روی بیش از حد ؟

آیا انتظار ثبات یا حتی یک تلاش جدی در آن است. بیش از 1000 کارشناسان بهداشت عمومی امضای نامه ای خواستار تظاهرات "حیاتی به ملی بهداشت عمومی" در نتیجه immolating اعتبار خود را در یک pyre انگیزه و استدلال است. این اجتماعی فاصله برای مردم و فعالیت های آنها پیدا uncongenial و قوانین مختلف برای خود متحدان ایدئولوژیک.

چه حقیر از خیانت به اعتماد عمومی است.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
(c) 2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن