وزیر فرانسیسکو Urena یک دوست به همرزمانش

وقتی که شما شنیدن کلماتی مانند مدافع فداکاری محترم و قهرمان وجود دارد که به ذهن می آید و نام او فرانسیسکو Uren

توسط ATSHNEWS در 24 اردیبهشت 1399

وقتی که شما شنیدن کلماتی مانند مدافع فداکاری محترم و قهرمان وجود دارد که به ذهن می آید و نام او فرانسیسکو Urena.

فرانسیسکو است وزیر امور کهنه خدمات در اینجا در ماساچوست است و هر دو باور نکردنی, عمومی رسمی و انسان است. من ملاقات بسیاری از کهنه طرفداران در طول عمر من و من می توانم بگویم بسیار کمی انجام داده اند بیش از Urena در خدمت همرزمانش بود.

اخیرا یک داستان منتشر شده توسط a local television news channel که برجسته مرگ 80 plus جانبازان مرگ در هولیوک سرباز خانه. داستان گذاشته و میر در Urena پا و نقاشی او را در یک بسیار ناعادلانه و unflattering نور به عنوان کسی که کمبود محبت و یا تعهد به همکار خود جانبازان و خانواده خود را. در تجربه شخصی من با Urena برای بیش از 10 سال او هر چیزی است اما چگونه او به تصویر کشیده است.

Urena پیوست تفنگداران دریایی در سال 1998 و در سال 2001 پس از حملات یازدهم سپتامبر ، تروریستی 11 او درخواست و پذیرفته شد به دریایی سفارت گارد برنامه در سوریه و قرقیزستان. او سپس به عنوان فرمانده تانک در طول عملیات آزادی عراق که در آن او متحمل صدمات و اهدا شد Purple Heart.

Urena بود كارش تخلیه شده در سال 2005 و پس از آن تصمیم به حل و فصل در لارنس جایی که او ملاقات کرد و سپس شهردار مایکل سالیوان. سالیوان دیدم بالقوه در Urena و استخدام او به جانبازان خدمات افسر برای شهرستان.

به عنوان لارنس VSO, Urena یافت و تماس خود را در کمک به همرزمانش به ارمغان آورد که او را به کار برای اواخر شهردار Menino از بوستون برای سال ها و پس از آن منصوب شد توسط رژیم صهیونیستی. بیکر در سال 2015 برای تبدیل شدن به وزیر کهنه کار خدمات.

وجود دارد یک دلیل Urena منصوب شد و پرسید: به خدمت در این موقعیت های سطح بالا; او همیشه رفت بالا و فراتر از آن کار به خدمت همرزمانش بود. به عنوان یک جانباز مدافع خودم می توانم به شما بگویم که کهنه جامعه عمل نمی کند در ساعت 9 صبح-5 بعد از ظهر برنامه. جانبازان نیاز به مسائل تمام ساعات روز و شب است. شرایطی بوجود می آیند زمانی که شما دست کم آنها را مشکوک و در زمان نامناسب و در روز که تقریبا همه چیز است یا انجام شده برای روز و یا بسته شده است. من صادقانه می توان گفت در موارد متعدد وقتی که من دریافت یک تماس تلفنی از یک جانباز در پریشانی آن Urena به نام من برای کمک و او همیشه جواب تلفن را روز یا شب.

اخیرا من یک تماس تلفنی از یک جانباز من خدمت در عملیات طوفان صحرا. این جانباز که به نام من بود برادر آتش نشان من در خدمت و صحبت نکرده بود در تقریبا 30 سال است. او به نام من از یک مکان از راه دور در مونتانا. او از شانس و نیاز به کمک. من دوست دارم بگویم که من شاخکهای به جانبازان جامعه رسیده خوبی را به مناطق دور افتاده از مونتانا, اما آنها نمی.

اما وجود دارد یک نفر از من می دانستم که که قادر به کمک کند. بله, آن را Urena که به نام من و او پاسخ تلفن در ساعت 2 بعد از ظهر شنبه. آن Urena که به دنبال تا با من در 7 p. m. روز شنبه برای کمک به این جانباز در نیاز.

بنابراین خوانندگان هنگامی که شما یک داستان در این خبر که حملات کسی از Urena را کالیبر افتخار و صداقت و خدمت به کشور و ادامه داد: خدمت به هموطنان خود جانبازان ما نیاز به صحبت کردن. من نیاز به صحبت کردن.

ما باید درست زندگی قهرمان در میان ما. جانبازان و خانواده های آنها در ماساچوست در حال بهتر است برای داشتن وزیر Urena خدمت به آنها.

جان مک دونالد یک جانباز نیروی هوایی ایالات متحده عملیات طوفان صحرا و جانباز مدافع.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب