مدارس در زمان خرید به آدرس شمار بازگشایی مسائل

در اذعان به پیچیدگی های درگیر در بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی آینده دولت, وزارت آموزش و پرورش و سه عمده معلم

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

در اذعان به پیچیدگی های درگیر در بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی آینده دولت, وزارت آموزش و پرورش و سه عمده معلمان اتحادیه های ساخته شده راست به تماس با به تعویق انداختن شروع کلاس ها تا 10 روز.

این توافق روز دوشنبه توسط دولت آموزش و پرورش کمیسر جف رایلی این فدراسیون معلمان آمریکا, ماساچوست, ماساچوست, انجمن معلمان و بوستون صنفی معلمان تصریح می کند که کلاس باید شروع بعد از سپتامبر. 16.

است که به سیستم مدرسه زمان بیشتری برای اطمینان از ایمنی دانش آموزان و کارکنان آنها به عنوان آماده سازی برای به احتمال زیاد ترکیبی از سایت آنلاین و محیط های یادگیری در این صورت مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

مورد نیاز در حال حاضر در محل تماس برای بسیاری از دانش آموزان و مربیان به سایش پوشش صورت; میز نیز خواهد شد پیکربندی مجدد اجتماعی را حفظ فاصله در حالی که دانش آموزان باقی خواهد ماند و از هم جدا در گروه های کوچک در طول روز در مدرسه.

اتوبوس ها نیز محدود به حدود یک سوم از ظرفیت های طبیعی که به ظاهر به مدارس هیچ جایگزین دیگری غیر از دو یادگیری مکان.

با توجه به اینکه دولت تا به حال هنوز به پخش کردن جزئیات نهایی برای برگزاری کلاس با کمی بیش از چهار هفته قبل از آنها تنظیم برای شروع به نظر می رسید تنها حس مشترک به گسترش بازگشایی قاب زمان.

این را نیز به مدارس این فرصت را برای بازرسی کیفیت هوا از ساختمان های خود را' سیستم های تهویه; عملیات خود را طول می کشد در اضافه شده اهمیت داده می شود این ویروس' هوابرد انتقال خواص.

اما حتی این 10 روز مهلت را حل نمی کند همه ناشناخته درگیر در این به طور کامل رمان آموزش و پرورش انجام است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب